Η εμφάνιση της με μπλούζα που αναφερόταν στα 57 θύματα της σιδηροδρομικής τραγωδίας στα Τέμπη έγινε viral
Πρόσφατα έγινε 33 ετών η Μαρία Απατζίδη, η οποία εμφανίστηκε στη Βουλή με μπλούζα που αναφερόταν στα 57 θύματα της σιδηροδρομικής τραγωδίας στα Τέμπη, αλλά και στους 156 υποκριτές. Αν δεν ήταν μια στυγνή εκμετάλλευση του ανθρώπινου πόνου, θα το προσπερνούσαμε δίχως δεύτερη κουβέντα. Ούτως ή άλλως η κοπέλα έχει δώσει ξεκάθαρα δείγματα γραφής για την περιορισμένη αντίληψη όσων συμβαίνουν γύρω της.
Στις 7 του περασμένου Δεκεμβρίου, στη διάρκεια ζωντανής διαδικτυακής συνεδρίασης στη Βουλή, η Απατζίδη άφησε τον Κλέωνα Γρηγοριάδη να ξεγυμνωθεί από τη μέση και πάνω, μέχρι να βάλει το χέρι της στην οθόνη του laptop.
Η σκηνή έγινε viral. Επαναλήφθηκε η προβολή της σε όλες τις τηλεοπτικές εκπομπές. Κάτι που δεν άρεσε στη Μαρία. Το κατάλαβε πρώτος απ’ όλους ο Γιώργος Λιάγκας, στον οποίο έκλεισε το τηλέφωνο. Την κάμερα, βέβαια, δεν προνόησε να την κλείσει εγκαίρως. Ούτε εξήγησε πώς βρέθηκε στον ίδιο χώρο με τον Γρηγοριάδη την ώρα που εκείνος άλλαζε πουκάμισο. Ούτε εξήγησε γιατί δεν συμμετείχε διά ζώσης στη συνεδρίαση, από τη στιγμή που δεν υπήρχαν τότε περιοριστικά μέτρα για τον κορωνοϊό.
«Αν αποφασίσετε να ασχοληθείτε με κάτι σοβαρό, πραγματικά ξαναπάρτε με, τώρα δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα άλλο. Μας καλείτε τώρα για ένα πράγμα που είναι αστείο μεν, αλλά στην πραγματικότητα δεν απασχολεί κανέναν. Αν αποφασίσετε να ασχοληθείτε με κάτι σοβαρό, πραγματικά ξαναπάρτε με, τώρα δεν χρειάζεται να πούμε τίποτα άλλο. Καλή σας μέρα! Σας ευχαριστώ πολύ», είπε η βουλευτής του ΜέΡΑ 25 στον παρουσιαστή.
Νωρίτερα, βέβαια, η Απατζίδη είχε χτυπήσει και για το μετρό στην πλατεία Εξαρχείων.
«Το μετρό στα Εξάρχεια είναι ένα πρόσχημα, για να στοχοποιηθεί βάναυσα μια συγκεκριμένη γειτονιά που έχει μεγάλη ιστορία αντίστασης και ιδεολογικών ζυμώσεων. Ας μην κοροϊδευόμαστε: Ήταν προεκλογικό σύνθημα της ΝΔ η ‘‘ανακατάληψη’’ των Εξαρχείων με σχετικό επικοινωνιακό σόου νυν υπουργού. Πρόκειται επιπλέον για μια οικολογική καταστροφή. Χάνεται ένας ελεύθερος δημόσιος χώρος με πολύτιμο πράσινο, με δέντρα που έφυγαν και ξέρουμε από άλλες περιπτώσεις “μεταφυτεύσεων” ότι δεν θα επιστρέψουν ποτέ. Υπήρχε ρεαλιστικότατη αντιπρόταση: Η θέση Μπουμπουλίνας και Τοσίτσα», είχε απαντήσει σε μία συνέντευξή της. Εδώ, βέβαια, γελάει ο κόσμος. Η Απατζίδη πρέπει να ήταν η μοναδική που είδε ότι στην πλατεία Εξαρχείων υπήρχαν περισσότερα δέντρα από εκείνα που βρίσκονται στην Μπουμπουλίνας και κυρίως στην Τοσίτσα. Ακόμα και το… Τσαφ θα εμφανιζόταν στις μέρες μας και θα αφηγούνταν ιστορίες από το τελευταίο δέντρο της πλατείας. Αλλά προφανώς για τη Μαρία αυτά ήταν ψιλά γράμματα.
Σε διπλό ταμπλό
Πάμε τώρα και στην πιο πρόσφατη παρέμβασή της στον δημόσιο διάλογο. Αναφέρθηκε στους 156 υποκριτές. Εύλογο το ερώτημα για το ποιους εννοούσε. Αναφερόταν στη Νέα Δημοκρατία; Δεκτό, αν και απέφυγε να το πει με αποδείξεις και ονόματα. Ίσως για να καλύψει εκείνους που κυβέρνησαν πριν από τη ΝΔ και έχουν μικρό ή μεγαλύτερο μερίδιο ευθύνης για την τραγωδία στα Τέμπη. Διότι, όπως και να το δει κάποιος, όσα συνέβησαν τη μοιραία νύχτα της 28ης Φεβρουαρίου δεν φέρουν τη σφραγίδα μόνο της σημερινής κυβέρνησης. Η απαξίωση του σιδηροδρόμου έχει αρχίσει εδώ και πολλά χρόνια. Αλλά σκοπίμως η Απατζίδη στόχευσε στη Νέα Δημοκρατία. Για απλούς και ξεκάθαρους λόγους. Παίζει, μάλιστα, σε διπλό ταμπλό. Είτε σε μελλοντική μετακίνησή της στην Κουμουνδούρου είτε σε ενδεχόμενη μετεκλογική συνεργασία του ΜέΡΑ 25 με τον ΣΥΡΙΖΑ, το ΠΑΣΟΚ και το ΚΚΕ. Διότι, εκτός από τη νυν αξιωματική αντιπολίτευση, η Μαρία απέφυγε την οποιαδήποτε κριτική και στη Χαριλάου Τρικούπη, και ας συγκυβέρνησε το ΠΑΣΟΚ με τη ΝΔ.
Τελικά, εδώ μάλλον ταιριάζει το «Αχ Μαρία, Μαράκι, Μαριώ…». Αν και η εκμετάλλευση του θανάτου και του ανθρώπινου πόνου με πολιτικό υπόβαθρο, μάλλον, καθιστά απαγορευτική κάθε αναφορά σε άσμα…
Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί