Τίτλοι του Xbox One όπως τα Ryse: Son of Rome, Killer Instinct και Forza Motorsport 5 έχουν προκαλέσει διάφορες αντιδράσεις από τον κόσμο λόγω των διαφορετικών τρόπων που η Microsoft έχει προσεγγίσει τις μικρο-συναλλαγές, ενώ ο Phil Spencer παραδέχεται ότι η στρατηγική της εταιρείας δεν είναι ακόμα ξεκάθαρη.
«Ακόμα μαθαίνουμε. Θέλω να μάθω από όσα έχουμε εισάγει ως τώρα στα παιχνίδια μας και θέλω να μάθω τη γνώμη των καταναλωτών. Τι τους αρέσει και τι όχι».
«Αν υποθέσουμε ότι οι καταναλωτικές συνήθειες διαμορφώνονται με βάση το τι μας αρέσει τότε θα μπορέσουμε να δημιουργήσουμε καλύτερες εμπειρίες για τους gamers», σημείωσε το στέλεχος της Microsoft.