Δευτέρα 18 Νοεμβρίου 2024

Η νέα στρατηγική της Kosmocar στις After Sales υπηρεσίες

To τριήμερο 18-21 Νοεμβρίου 2016 πραγματοποιήθηκε το Πανελλήνιο Συνέδριο After Sales της Kosmocar A.E. στις εγκαταστάσεις της HELEXPO και εμείς είχαμε την ευκαιρία να ενημερωθούμε για τις ενέργειες και να δούμε από κοντά τις μεγάλες διαφορές μεταξύ των αυθεντικών ανταλλακτικών και των ιμιτασιόν.

Ορισμένες από τις πιο σημαντικές after sales ενέργειες της Kosmocar το διάστημα 2011-2016 ήταν η μείωση των λιανικών τιμών (π.χ. -15% από τη Γερμανία), η μείωση τις μέσης εργατοώρας κατά 20%, η διάθεση των Economy parts για οχήματα 5 ετών και άνω, καθώς και τα οικονομικά πακέτα συντήρησης για οχήματα άνω των 5 ετών.

Για το 2017-2019 η Kosmocar θα παρέχει μοναδικές υπηρεσίες στους πελάτες της, όπως ενημέρωση για το κόστος service του αυτοκινήτου τους με βάση τον αριθμό πλαισίου, δυνατότητα online αγοράς πακέτων service και υπηρεσιών after sales και αξεσουάρ με κάρτα. Επίσης θα υπάρξει νέο πρόγραμμα οδικής βοήθειας με επιτόπου επισκευή και βοήθεια μέσω τηλεφώνου.

Ακόμα και για το 2025 έχουν γίνει κάποιες προβλέψεις, λόγω των αλλαγών που θα φέρουν η ηλεκτροκίνηση, η αυτόνομη οδήγηση και γενικότερα η αλλαγές στις τεχνολογίες των αυτοκινήτων.

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον συγκέντρωναν τα ανταλλακτικά που υπήρχαν και γινόταν σύγκριση μεταξύ των αυθεντικών και των after market– ιμιτασιόν. Στην παρουσίαση υπήρχαν τακάκια, αμορτισέρ, δισκόφρενα, τμήματα αμαξώματος, φίλτρα καμπίνας, κ.λπ. Οι διαφορές σε κάθε περίπτωση είναι μεγάλες λόγω των διαφορετικών ποιοτικών στάνταρ. Παράλληλα είχαμε την ευκαιρία να δούμε μια «λυμένη» Skoda Octavia5 2.0 TDI, η οποία είχε διανύσει 500.000 χλμ. και σύμφωνα με στέλεχος της Kosmocar, το αυτοκίνητο θα μπορούσε να διανύσει άλλα τόσα χιλιόμετρα χωρίς πρόβλημα, εφόσον γινόταν η τακτική του συντήρηση.

Όπως ανέφερε ο κος Οικονόμου, Διευθυντής After Sales της Kosmocar, ένα δισκόφρενο για να λάβει έγκριση πώλησης στη Γερμανία θα πρέπει να έχει περάσει από ειδικό τεστ. Αυτό περιλαμβάνει 100 διαδοχικά συνεχόμενα φρεναρίσματα από το 80% της τελικής ταχύτητας του αυτοκινήτου, χωρίς το δισκόφρενο να σπάσει. Τα δισκόφρενα που τοποθετεί η VW στα αυτοκίνητά της δοκιμάζονται σε 500 διαδοχικά φρεναρίσματα από την τελική ταχύτητα του οχήματος.

Η τοποθέτηση ιμιτασιόν ανταλλακτικών σίγουρα έχει μικρότερο κόστος, ωστόσο η μακροζωία και η ποιότητα είναι κατά πολύ χαμηλότερη και τελικά ακόμα και σε μια μικρή σύγκρουση το κόστος των ζημιών θα είναι τελικά πολύ μεγαλύτερο.


ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ