Η πρώτη ιδιωτικοποίηση επί ΣΥΡΙΖΑ είναι γεγονός, καθώς σήμερα έπεσαν οι υπογραφές μεταξύ της κυβέρνησης και της κοινοπραξίας υπό την Fraport για τα 14 περιφερειακά αεροδρόμια. Σήμερα υπέγραψε τη σύμβαση και ο υπουργός Υποδομών Χρ. Σπίρτζης, ενώ οι υπογραφές Τσακαλώτου και Καμμένου είχαν μπει τις προηγούμενες μέρες. Τα 14 αεροδρόμια είναι αυτά της Θεσσαλονίκης, της Κέρκυρας, των Χανίων, της Κεφαλονιάς, της Ζακύνθου, του Ακτίου, της Καβάλας, της Ρόδου, της Κω, της Σάμου, της Μυτιλήνης, της Μυκόνου, της Σαντορίνης και της Σκιάθου.
Αυτό σηματοδοτεί και τη στροφή της Αθήνας, καθώς θα έχει γίνει μία πρώτη κίνηση για να δείξει ότι προχωράει τις ιδιωτικοποιήσεις και ότι είναι έτοιμη και για το πιο δύσκολο πρόγραμμα αποκρατικοποιήσεων που αφορά Ελληνικό, λιμάνια και ΤΡΑΙΝΟΣΕ.
Ο πρόεδρος του ΤΑΙΠΕΔ Στ. Πιτσιόρλας έχει δηλώσει πως οι δεσμευτικές προσφορές για τον ΟΛΠ θα πρέπει να κατατεθούν ως τις 21 Δεκεμβρίου, από 15 Δεκεμβρίου που ήταν το προηγούμενο χρονοδιάγραμμα.
Σε ό,τι αφορά τον ΟΛΘ οι δεσμευτικές προσφορές θα πρέπει να έχουν κατατεθεί ως τις αρχές Απριλίου και σύμφωνα με πληροφορίες υπάρχουν 8 μεγάλοι ενδιαφερόμενοι.
Το χρονοδιάγραμμα των δεσμευτικών προσφορών για την ΤΡΑΙΝΟΣΕ αναμένεται να παραταθεί ως τα τέλη Φεβρουαρίου.
Στον διαγωνισμό του ΤΑΙΠΕΔ για την παραχώρηση 14 περιφερειακών αεροδρομίων για 40+10 χρόνια πλειοδότης ανεδείχθη έναν χρόνο πριν, τον Νοέμβριο του 2014, η ελληνογερμανική κοινοπραξία, η οποία προσέφερε εφάπαξ τίμημα 1,2 δισ. ευρώ, ετήσιο μίσθωμα 22,9 εκατ. ευρώ κατ’ έτος, ποσοστό 25% από τα από τα προ φόρων, τόκων και αποσβέσεων έσοδα και τέλη υπέρ ΥΠΑ, που φτάνουν 1,2 δισ. ευρώ για όλη την περίοδο της παραχώρησης. Παράλληλα, δεσμεύθηκε για επενδύσεις 330 εκατ. στην πρώτη τετραετία και συνολικά 1,4 δισ. ευρώ για τις επόμενες τέσσερις δεκαετίες.