Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024

Η ψηφιακή εμπειρία σε μια BMW του μέλλοντος στην Έκθεση Τεχνολογίας CES 2024 – Γενετική τεχνητή νοημοσύνη, επαυξημένη πραγματικότητα και τηλεχειριζόμενη στάθμευση

Η ψηφιακή εμπειρία μέσα στο αυτοκίνητο, τόσο στο παρόν όσο και στο μέλλον, είναι το κύριο θέμα της εκθεσιακής παρουσίας του BMW Group στην Έκθεση Τεχνολογίας CES 2024. Μεταξύ των εκθεμάτων βρίσκονται νέα προϊόντα infotainment για την τρέχουσα γκάμα μοντέλων της BMW.

Παράλληλα, το BMW Group παρουσιάζει καινοτομίες που δίνουν μια γεύση από το μέλλον. Οι επισκέπτες μπορούν να χειριστούν από απόσταση και να καθοδηγήσουν μια BMW iX στο Silver Lot της έκθεσης, να ανακαλύψουν ως επιβάτες τις δυνατότητες που προσφέρουν τα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας κατά τη διάρκεια του ταξιδιού και να βιώσουν μια νέα ικανότητα γενετικής τεχνητής νοημοσύνης του BMW Intelligent Personal Assistant που βασίζεται στο μεγάλο γλωσσικό μοντέλο Alexa (LLM), με γρήγορες απαντήσεις και οδηγίες για τον τρόπο απόκρισης στις λειτουργίες του οχήματος.

«Τα μοντέλα της BMW έχουν ταυτιστεί στη συνείδηση του κόσμου ως οι απόλυτες μηχανές οδήγησης, προσφέροντας ταυτόχρονα την απόλυτη ψηφιακή εμπειρία», δηλώνει ο Frank Weber, μέλος του Διοικητικού Συμβουλίου, υπεύθυνος για την ανάπτυξη του BMW Group. «Στην έκθεση CES παρουσιάζουμε περισσότερο περιεχόμενο, περισσότερη εξατομίκευση και περισσότερο gaming. Όλα αυτά υποστηρίζονται από το ισχυρό λειτουργικό σύστημα BMW, το οποίο έχουμε αναπτύξει εσωτερικά. Και φυσικά θα ρίξουμε ματιές στο μέλλον, με μια τέλεια ενσωματωμένη, επαυξημένη πραγματικότητα, και με ισχυρή, αξιόπιστη τεχνητή νοημοσύνη στην αλληλεπίδραση μεταξύ ανθρώπου και μηχανής».

Το προαιρετικό “BMW Digital Premium” επιτρέπει στους πελάτες BMW με λειτουργικό σύστημα BMW Operating System 9 να έχουν πρόσβαση σε μια εκτεταμένη γκάμα προϊόντων από το BMW ConnectedDrive Store. Εκτός από τις on-demand λειτουργίες διατίθεται επίσης μια διαρκώς εξελισσόμενη γκάμα εφαρμογών τρίτων στις κατηγορίες μουσική & ήχος, ειδήσεις & περιοδικά και gaming για το σύστημα infotainment. Το κανάλι προσφέρει πλέον περισσότερα παιχνίδια, τα οποία μελλοντικά οι επιβάτες θα μπορούν να χειρίζονται μέσω χειριστηρίων gaming. Η BMW παρουσιάζει αυτή τη νέα μορφή εμπειρίας για πρώτη φορά στη CES 2024.

Πρόγραμμα ψυχαγωγίας

Εκτός από την οθόνη BMW Theatre Screen με ενσωματωμένο Amazon Fire TV στο πίσω μέρος της καμπίνας της Σειράς 7, οι επιβάτες της BMW μπορούν πλέον να παρακολουθούν ποικίλο περιεχόμενο βίντεο και στην κεντρική οθόνη. Το ήδη πολύ επιτυχημένο λειτουργικό σύστημα TiVo για smart TVs βελτιστοποιήθηκε για video streaming μέσα στο αυτοκίνητο μέσα σε μόλις λίγους μήνες από τους προγραμματιστές του BMW Group σε συνεργασία με την XPERI Inc. Το αποτέλεσμα είναι η ενσωμάτωση της υπηρεσίας DTS AutoStage Video Service μέσω του TiVo. Το πρόγραμμα ψυχαγωγίας περιλαμβάνει live κανάλια, όσο και on-demand βιβλιοθήκες πολυμέσων σε διάφορες κατηγορίες, όπως ειδήσεις, αθλητισμός, ψυχαγωγία για παιδιά, ταινίες και τηλεοπτικές σειρές.

Στην έκθεση CES, το BMW Group παρουσιάζει επίσης για πρώτη φορά τον τρόπο που τα γυαλιά επαυξημένης πραγματικότητας (AR) θα εμπλουτίσουν την οδηγική εμπειρία στο μέλλον. Οι επισκέπτες μπορούν να δοκιμάσουν οι ίδιοι τις πιθανές χρήσεις των γυαλιών AR σε μια διαδρομή μέσα στο Λας Βέγκας. Φορώντας τα γυαλιά θα μπορούν να δουν πώς οι οδηγίες πλοήγησης, οι προειδοποιήσεις κινδύνου, το ψυχαγωγικό περιεχόμενο, οι πληροφορίες για τους σταθμούς φόρτισης και οι εικόνες υποστήριξης κατά τη διαδικασία στάθμευσης ενσωματώνονται τέλεια στο πραγματικό περιβάλλον από τα «XREAL Air 2». Οι συσκευές επαυξημένης και μεικτής πραγματικότητας θα γίνουν όλο και πιο δημοφιλείς τα επόμενα χρόνια, χάρη στην τεχνολογική πρόοδο και στα βασικά μοντέλα, τα οποία είναι πιο προσιτά για τους πελάτες. Στο μέλλον, οι συσκευές AR και MR θα είναι σε θέση να προσφέρουν σε οδηγούς και επιβάτες βελτιωμένες πληροφορίες και απολαυστικές εμπειρίες συμπληρώνοντας τις οθόνες που είναι εγκατεστημένες στο όχημα.

Στην έκθεση CES, το BMW Group και η Amazon παρουσιάζουν τις δυνατότητες του φωνητικού βοηθού LLM με βάση ένα τρέχον project ανάπτυξης των δύο εταιρειών, με την προοπτική χρήσης του σε ευρεία κλίμακα. Αυτό καθιστά το BMW Intelligent Personal Assistant τον απόλυτο ειδικό στα αυτοκίνητα, χάρη στη γενετική τεχνητή νοημοσύνη που υποστηρίζεται από το Alexa LLM. Οι επισκέπτες της έκθεσης βιώνουν πώς ο φωνητικός βοηθός παρέχει γρήγορες οδηγίες και απαντήσεις σχετικά με τις λειτουργίες του οχήματος με έναν πιο ανθρώπινο τρόπο που θυμίζει συνομιλία, ενώ ταυτόχρονα μπορεί να ελέγχει ορισμένες λειτουργίες του οχήματος.

Το BMW Group και η Valeo έχουν συνάψει στρατηγική συνεργασία για την κοινή ανάπτυξη αυτοματοποιημένων λύσεων στάθμευσης επόμενης γενιάς επιπέδου 4. Αυτό περιλαμβάνει την ανάπτυξη λύσεων για αυτοματοποιημένο παρκάρισμα (AVP). Εδώ ο πελάτης αφήνει το όχημά του σε έναν καθορισμένο χώρο παράδοσης. Στη συνέχεια το όχημα αναζητά μόνο του μια κενή θέση στάθμευσης, εκτελεί ελιγμούς στον χώρο και αργότερα εξέρχεται από αυτόν, ενώ μπορεί ακόμη και να επιστρέψει στην αρχική περιοχή για παραλαβή από τον οδηγό. Ως βασική τεχνολογία γι’ αυτό μπορεί να χρησιμοποιηθεί είτε ένα σύστημα αυτόνομης οδήγησης είτε ένα τηλεχειριζόμενο σύστημα παρκαδόρου.

BMW BMW

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νέα γενιά ASX: Στην καρδιά της βασικής κατηγορίας «B-SUV»

Formula 1: Ο Λούις Χάμιλτον αφήνει τη Mercedes για τη Ferrari

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

spot_img

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ