Μετά από μια παύση δύο δεκαετιών, η Ρωσία ξεκίνησε την Τετάρτη ξανά την παραγωγή του θρυλικού αυτοκινήτου Moskvich της σοβιετικής εποχής στο πρώην εργοστάσιο της γαλλικής αυτοκινητοβιομηχανίας Renault στη Μόσχα, δήλωσε η ρωσική εταιρεία Kamaz, ο τεχνολογικός συνεργάτης του εργοστασίου.
Η Renault πούλησε το πλειοψηφικό της μερίδιο στην αυτοκινητοβιομηχανία Avtovaz τον Μάιο στο ρωσικό κράτος, σύμφωνα με πληροφορίες για μόλις ένα ρούβλι, αλλά με εξαετή οψιόν επαναγοράς του. Πώλησε το εργοστάσιό της νότια της Μόσχας, που τώρα μετονομάστηκε σε Moskvich Automobile Factory, για άλλο ένα ρούβλι.
Με μόλις 600 οχήματα να προορίζονται για παραγωγή φέτος, η επανεκκίνηση είναι απίθανο να αλλάξει τις ζοφερές προοπτικές για τον ευρύτερο κλάδο, του οποίου οι ετήσιες πωλήσεις θα μπορούσαν να κλείσουν το έτος κάτω από το 1 εκατομμύριο, για πρώτη φορά στη σύγχρονη ιστορία της χώρας.
Ο τελικός στόχος της παραγωγής 100.000 οχημάτων ετησίως, μερικά από τα οποία θα είναι ηλεκτρικά, πέφτει πολύ κάτω από τον μέσο όρο της βιομηχανίας για ένα εργοστάσιο αυτοκινήτων που ανέρχεται σε 200.000-300.000. Η Tesla παράγει περίπου 22.000 αυτοκίνητα την εβδομάδα στο εργοστάσιό της στη Σαγκάη.
“Τα πρώτα αυτοκίνητα Moskvich θα βγουν από τη γραμμή παραγωγής τον Δεκέμβριο του 2022”, δήλωσε η Kamaz σε μια δήλωση. “Το Moskvich 3 θα ήταν το πρώτο μοντέλο ” .
Το αναβιωμένο Moskvich, που μεταφράζεται ως “ιθαγενής της Μόσχας”, μπορεί να επιστρέφει με μια ανατροπή. Πηγές είπαν στο Reuters ότι η πλατφόρμα σχεδιασμού, μηχανικής και παραγωγής της κινεζικής αυτοκινητοβιομηχανίας JAC θα χρησιμοποιηθεί για την παραγωγή της μάρκας.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Κοροναΐός: Κίνδυνος για την κινέζικη αυτοκινητοβιομηχανία
Το Brexit φρενάρει τις νέες επενδύσεις στην αυτοκινητοβιομηχανία