Η τηλεόραση χάνει συνεχώς έδαφος απέναντι στο Ίντερνετ, σε ότι αφορά στην παρακολούθηση τηλεοπτικού περιεχομένου, καθώς, λόγω της εξάπλωσης συσκευών όπως tablets και smartphones, η εν λόγω δραστηριότητα γίνεται πιο «φορητή», όπως προκύπτει από έρευνα του Eurodata TV Worldwide, που δημοσιεύεται σε ανάρτηση στην ιστοσελίδα του ΣΕΠΕ.
Αναλυτικότερα η έρευνα δείχνει ότι το 2015, ο παγκόσμιος μέσος όρος τηλεθέασης μειώθηκε κατά τρία λεπτά στις 3 ώρες και 14 λεπτά καθημερινά, από 3 ώρες και 17 λεπτά ένα χρόνο νωρίτερα. Μάλιστα, στα νεανικά κοινά ο μέσος όρος τηλεθέασης είναι ακόμη πιο χαμηλός και διαμορφώνεται σε 2 ώρες και 4 λεπτά καθημερινά, δηλαδή δέκα λεπτά λιγότερα σε σχέση με το 2014.
Σύμφωνα με τη μελέτη One TV Year, που περιλαμβάνει 88 χώρες, τον τηλεοπτικό χρόνο, που χάνει η τηλεόραση, τον καρπώνεται το διαδίκτυο. Η μελέτη διαπιστώνει ότι λιγότερο από το ήμισυ (το 47%) του συνολικού χρόνου, που αφιερώνει κάποιος για να παρακολουθεί τηλεοπτικές εκπομπές, καταναλώνεται για θέαση μέσω της τηλεόρασης, με την online θέαση να γίνεται όλο και πιο δημοφιλής.
Σημειώνεται ότι η εικόνα αυτή δεν αφορά σε όλες τις περιοχές του πλανήτη. Για παράδειγμα, ενώ στον Καναδά 6 στους 10 νέους ενήλικες (ηλικίας 18 έως 34 ετών) παρακολουθούσαν το 2015 καθημερινά τηλεόραση στο Διαδίκτυο, ενώ το αντίστοιχο ποσοστό στη Γαλλία στους νέους άνω των 15 ετών είναι μόλις 6%.