Σε απίστευτες καταγγελίες προέβη μέσα από τη συχνότητα του realfm 97,8 ο πρόεδρος του προσωπικού έλξης Κωνσταντίνος Γενιδούνιας, με αφορμή το τραγικό σιδηροδρομικό δυστύχημα στο Άδενδρο.
«Αυτό που συμβαίνει είναι ότι δεν λειτουργούν οι ενδείξεις, τα φωτοσήματα, οι οποίες δίνουν την ένδειξη στον μηχανοδηγό ότι μπαίνει σε παρακαμπτήριο γραμμή. Δηλαδή τα φωτοσήματα και η τηλεδιοίκηση στη γραμμή αυτή δεν λειτουργούν», τόνισε χαρακτηριστικά ο πρόεδρος του σωματείου των μηχανοδηγών.
Και συμπλήρωσε: «Οι εργασίες στο σιδηροδρομικό δίκτυο έχουν ξεκινήσει να γίνονται από τη δεκαετία του 2000, τώρα η κατάσταση της υποδομής βρίσκεται στην τελική της φάση, ωστόσο έχουν πληρωθεί από το 2004-2005. Δεν λειτουργούν και μάλιστα τα συστήματα προστασίας έναντι του ανθρώπινου λάθους. Το να πούμε ότι ο μηχανοδηγός είχε παραπάνω ταχύτητα είναι το μόνο εύκολο αυτή τη στιγμή. Το θέμα είναι ότι ο σιδηρόδρομος είναι το ασφαλέστερο μέσο μεταφοράς στη χώρα και παραμένει, όταν καλύπτονται όλες οι παράμετροι. Σε κάθε τρένο υπάρχει εγκατεστημένη συσκευή προστασίας έναντι του ανθρώπινου λάθους, όπως συμβαίνει σε όλη την Ευρώπη, αλλά η συσκευή αυτή δεν λειτουργεί επίσης».
Ο κ. Γενιδούνιας κατήγγειλε επίσης τη δραματική μείωση του προσωπικού των μηχανοδηγών. «Οι μηχανοδηγοί αυτή τη στιγμή δουλεύουν υπερεντατικά. Το έχουμε τονίσει, όπως έχουμε τονίσει για τα συστήματα ασφαλείας δεν υπάρχουν, έχουμε τονίσει ότι το 2010 που 120 άνθρωποί μας φύγαν και πήγαν σε νοσοκομεία, να φυλάνε αρχαιότητες -σεβαστό και αυτό το επάγγελμα- και να κάνουν από ένα απολύτως εξειδικευμένο επάγγελμα, άλλες δουλειές, σήμερα αντί να είμαστε 420 είμαστε 230 σε όλη την Ελλάδα».
Διαβάστε επίσης:
H ελλιπής συντήρηση πίσω από το δυστύχημα στην Θεσσαλονίκη;