Τετάρτη 6 Νοεμβρίου 2024

Kia Niro 1.6 HEV 141 PS: Κορυφαία κίνηση με άρτια ηχομόνωση!

Kia Niro 1.6 HEV 141 PS. Πρακτικότητα και βοηθήματα για τον οδηγό δεν υστερούν, με το Niro να διαθέτει την υπερπλήρη σουίτα της Kia.

Στο βολάν ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Η Kia είναι η εταιρεία που έχει κάνει μία από τις μεγαλύτερες αλλαγές στην εικόνα των αυτοκινήτων της την τελευταία 5ετία. Πέρα από το κομμάτι της εμφάνισης, βέβαια, οι Κορεάτες σταδιακά κάνουν και μεγάλα βήματα στο τεχνολογικό υπόβαθρο των αυτοκινήτων τους, με τη δεύτερη γενιά του Niro να βάζει τον πήχη ψηλά, με το υβριδικό σύνολο αλλά και τον χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή να έχουν σημαντικό ρόλο στη μείωση της κατανάλωσης και των εκπομπών ρύπων.

Στην περίπτωση της δοκιμής μιλάμε για ένα υβριδικό σύστημα που δεν απαιτεί φόρτιση σε πρίζα και αποτελείται από έναν 1.600άρη ατμοσφαιρικό κινητήρα αλλά και έναν ηλεκτροκινητήρα, που ανεβάζουν τη συνολική απόδοση στους 141 ίππους. Η κίνηση μεταφέρεται στους εμπρός τροχούς από ένα αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη 6 σχέσεων, με τα πρώτα 100 χιλιόμετρα να έρχονται σε 10,6 δευτερόλεπτα. Η κατανάλωση διαμορφώνεται στα 5/100 χλμ., με τις εκπομπές ρύπων να μην ξεπερνούν τα 105 γραμμάρια CO2/χλμ.

Ο προσανατολισμός του αυτοκινήτου είναι η άνεση και η εύκολη καθημερινή συμβίωση, με αποτέλεσμα η κύλισή του να είναι κορυφαία. Η ηχομόνωση είναι αρκετά υψηλή και η ανάρτηση άνετη, αν και φέρνει κάποιο θόρυβο στις μεγάλες αναπηδήσεις.

Οδηγώντας το η αρχική αίσθηση είναι θετική. Το πλαίσιο είναι αρκετά στιβαρό και τα κρατήματα καλά για την κατηγορία, παρά τις κλίσεις του αμαξώματος. Το μηχανικό σύνολο είναι άμεσο και εξασφαλίζει αρκετή ροπή από χαμηλά. Στο πρόγραμμα σπορ τα paddles πίσω από το τιμόνι σε αφήνουν να επιλέξεις ταχύτητα κρατώντας τον κινητήρα πάντα μέσα στο φάσμα του. Στη λειτουργία ECO ρυθμίζουν την ανάκτηση ενέργειας από το υβριδικό σύστημα και κατεβάζουν την κατανάλωση στον αστικό κύκλο κάτω από τα 4/100 χλμ. Στον αυτοκινητόδρομο παρά τη μείωση της επίδρασης του υβριδικού συστήματος η κατανάλωση διατηρείται χαμηλά, με το ταξίδι να είναι μια ήρεμη και άνετη διαδικασία. Εκτός δρόμου μην περιμένετε πολλά, καθώς πρακτικά μιλάμε για ένα οικογενειακό crossover με κίνηση μόνο στον εμπρός άξονα.

Το εσωτερικό ακολουθεί την ξεχωριστή σχεδίαση του αμαξώματος. Τα υλικά είναι καλά χωρίς να ξεχωρίζουν σε ποιότητα και οι χώροι από τους καλύτερους στην κατηγορία. Οι οθόνες πολυμέσων και πίνακα οργάνων φτάνουν τις 10,25 ίντσες στη Special Edition, με την εικόνα του ταμπλό να είναι φουτουριστική και ταυτόχρονα αρκετά minimal. Πρακτικότητα και βοηθήματα για τον οδηγό δεν υστερούν, με το Niro να διαθέτει την υπερπλήρη σουίτα της Kia. Το πορτμπαγκάζ διαμορφώνεται στα 451 λίτρα.

Η δεύτερη γενιά του Niro είναι ένα ικανό και πλήρες οικογενειακό crossover που καταφέρνει χωρίς εκπτώσεις στην ποιότητα και την οδική συμπεριφορά να έχει κατανάλωση ενός supermini, χάρη στο υβριδικό σύνολο και στον χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή. Η τιμή του ξεκινά από τα 33.490 ευρώ, με την υπερπλήρη Ultimate Edition να φτάνει τα 39.490, νούμερο που πλησιάζει τις premium επιλογές της κατηγορίας.

Kia Kia Kia

Kia

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμή Lexus UX300e: Οδηγοκεντρικό, χωρίς να υστερεί σε τεχνολογία και πρακτικότητα!

Δοκιμή VW Tiguan 1.5 TSi: Άνεση και λειτουργικότητα στις εντός πόλης διαδρομές

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ