Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024

Κωτσόβολος: Η εταιρία που μπορεί, αντέχει, πολεμά και αναβαθμίζεται

Ξεκίνησε το 1950 από ένα απλό μαγαζί στην Αθήνα και σήμερα λειτουργεί 95 καταστήματα , το ηλεκτρονικό κατάστημα ενώ απασχολεί πάνω από 2.000 εργαζόμενους. Αυτή είναι η εταιρία «Κωτσόβολος».

Σήμερα. Η συνεχής ανανέωση του δικτύου της εταιρείας «Κωτσόβολος» καθώς και η αναβάθμιση των υποδομών της αποτέλεσε σημαντικό παράγοντα για την επιτυχημένη πορεία του οικονομικού έτους 2016/2017.

Η χρονιά έκλεισε για την εταιρία, σημειώνοντας εξαιρετικά οικονομικά αποτελέσματα. Υπολογίζεται τα κέρδη προ φόρων να ανέλθουν στα 9.5 εκ. ευρώ και τα κέρδη προ αποσβέσεων και φόρων να ανέλθουν στα 14.5 εκ ευρώ, καταγράφοντας ρεκόρ κερδοφορίας από το 2010 μέχρι σήμερα. Η αύξηση του κύκλου των εργασιών ανήλθε στο 11,5%, φτάνοντας στα 408 εκ. ευρώ, καθώς και τα ταμειακά διαθέσιμα υπολογίζεται να αγγίξουν τα 40 εκ. ευρώ.

Επενδύσεις

Οι επενδύσεις για την εταιρία «Κωτσόβολος» όσον αφορά το οικονομικό έτος 2016-2017 ανήλθαν στα 8.5 εκ. ευρώ, γεγονός που αποδεικνύει αφενός την εμπιστοσύνη του Ομίλου Dixons Carphone στην ελληνική αγορά και αφετέρου τη διαρκή προσπάθεια που γίνεται από την εταιρεία να προσφέρει την καλύτερη δυνατή αγοραστική εμπειρία στο καταναλωτικό κοινό.

Τα τελευταία 4 χρόνια βρίσκεται σε σταθερά αυξανόμενη τροχιά κερδοφορίας, με διψήφια πλέον καθαρά κέρδη, ενώ υλοποιεί το επενδυτικό της πλάνο σε όλους τους τομείς δράσης της, επανεπενδύοντας το 100% των ετήσιων κερδών της, για να μπορεί ο πελάτης της να απολαμβάνει μία νέα εμπειρία Κωτσόβολος.

Νέα καταστήματα

Η Κωτσόβολος που μετρά 67 χρόνια παρουσία στην ελληνική αγορά συνεχώς εξελίσσεται έχοντας υπερσύγχρονα καταστήματα σε κάθε μεγάλη πόλη της χώρας. Μόνο από το 2016 έχει εγκαινιάσει 5 νέα καταστήματα σε νέα σημεία ανά την Ελλάδα, έχοντας παράλληλα πραγματοποιήσει 37 ανακαινίσεις και 13 μετεγκαταστάσεις καταστημάτων σε καλύτερες κτιριακές υποδομές. Πρόσφατα, η πόλη του Πειραιά απέκτησε το δεύτερο κατάστημα Κωτσόβολος με 5 ορόφους και νέο κατάστημα εντός του RIVER WEST.

Το υπερσύγχρονο περιβάλλον των καταστημάτων της προσφέρει εύκολη πλοήγηση, αλλά και δυνατότητα δοκιμής των προϊόντων από υπερσύγχρονο λάπτοπ μέχρι όλες τις μικροσυσκευές.

Καινοτομία

Θα έχετε παρατηρήσει τους νέους τρόπους εξυπηρέτησης. Τα ταμεία Express για ηλεκτρονική πληρωμή. Παρέχει τη δυνατότητα στους πελάτες, που πληρώνουν μέσω πιστωτικής ή χρεωστικής κάρτας, να ολοκληρώνουν τη συναλλαγή τους χωρίς να περάσουν από τα κεντρικά ταμεία.

Υπηρεσίες Service

Ιδιαίτερη αναφορά πρέπει να γίνει και στο service του καταστήματος, καθώς το Service Corner, “Support 360°” παρέχει υποστήριξη και συμβουλές για τη συντήρηση, επισκευή, αναβάθμιση και συνεχή προστασία όλων των ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών συσκευών, ενώ παράλληλα πραγματοποιούνται στο σημείο επισκευές προϊόντων.

Αν σας χαλάσει μία συσκευή σας, το κινητό σας είτε ο υπολογιστής σας, θα δείτε πως σε 14 επιλεγμένα σημεία στην Ελλάδα θα βρείτε το Service Corner που υποστηρίζει την υπηρεσία Fix&Go. Δηλαδή, να αντικαταστήσετε την σπασμένη σας οθόνη από το κινητό σε 20 λεπτά, ενώ όσον αφορά το λάπτοπ μπορείτε να το παραλάβετε μέσα σε 24 ώρες.

Πέραν όμως από τα smartphone και τα laptops υπάρχουν και οι ηλεκτρικές συσκευές. Εκεί υπάρχει η υπηρεσία «Total Support Premium 48 ώρες». Με το συγκεκριμένο service, τα οφέλη, όπως μπορεί να διαπιστώσει κανείς είναι πολλά. Αρχικά, η επισκευή της συσκευής γίνεται κατ’ οίκον για αποφυγή πιθανής φθοράς ή ζημιάς κατά τη μεταφορά προς επισκευαστικά κέντρα. Το μόνο που έχει να κάνει ο πελάτης είναι να διαλέξει το προϊόν που του ταιριάζει και να το συνδυάσει με την υπηρεσία.

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ