Ο τρόπος επιλογής,με σκοπό τον έλεγχο της περουσιακής κατάστασης των υπαλλήλων της Γενικής Γραμματείας δημοσίων εσόδων,καθορίζεται πλέον με απόφαση της γενικής γραμματέως δημοσίων εσόδων, Αικατερίνης Σαββα’ί’δου. Σύμφωνα με την απόφαση η οποία δημοσιεύτηκε στο ΦΕΚ και τέθηκε ήδη σε ισχύ, ως κριτήρια για τον προσδιορισμό της κατηγορίας των υπαλλήλων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων για τους οποίους θα πραγματοποιηθούν έλεγχοι της περιουσιακής τους κατάστασης καθορίζονται τα παρακάτω:
1. Απόκλιση φορολογητέου εισοδήματος με τραπεζικό υπόλοιπο
2. Μεταβολή τραπεζικών καταθέσεων
3. Εμβάσματα στο εξωτερικό
4. Απόκλιση τεκμηρίων διαβίωσης και δηλωθέντων εισοδημάτων
5. Μεταβολή περιουσιακής κατάστασης
6. Απόκτηση και μεταβίβαση περιουσιακών στοιχείων εντός του ίδιου έτους
7. Απόκλιση του συνόλου των καταθέσεων από ανάλωση κεφαλαίου
8. Υπηρεσία που υπηρετεί, θέση έργου, θέση ευθύνης, χρόνος παραμονής σε θέση ευθύνης
9. Συνυπηρέτηση με σύζυγο στην ίδια υπηρεσία
10. Σύζυγος και συγγενείς Α΄ βαθμού λογιστές
Οι έλεγχοι της περιουσιακής κατάστασης των υπαλλήλων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων θα διενεργηθούν, κατά προτεραιότητα, σύμφωνα με εμπιστευτικό πρόγραμμα που θα υποβάλλει η Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων της Γενικής Γραμματείας Δημοσίων Εσόδων στη Γενική Γραμματέα Δημοσίων Εσόδων και κατόπιν εγκρίσεώς της.
Εξαιρούνται του δείγματος οι υπάλληλοι για τους οποίους διενεργείται έλεγχος περιουσιακής κατάστασης από τη Διεύθυνση Εσωτερικών Υποθέσεων ή άλλη Υπηρεσία.