Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Μάθετε πώς φουσκώνουν οι λογαριασμοί κινητής τηλεφωνίας (ηχητικό)

Το eReportaz αποκάλυψε την Τετάρτη ένα θέμα για απάτη με «μαϊμού-μηνύματα», τα οποία λάμβανε γνωστός δικηγόρος με αποτέλεσμα να χρεώνεται και να βλέπει κάθε μήνα «φουσκωμένο» τον λογαριασμό του κινητού του.

Πρόκειται για τον γνωστό δικηγόρο κ. Γιώργο Βήτα, ο οποίος μίλησε για το θέμα αυτό στον Πέτρο Κουσουλό και στην εκπομπή «Μεσημεριανό ρεπορτάζ» στο ραδιόφωνο του Alpha.

Περιγράφοντας τι του συνέβη, είπε: «Αυτό που είδα είναι ότι εδώ και καιρό λάμβανα μηνύματα από έναν αριθμό, τον 54644. Χρεωνόμουν λοιπόν με 2,7 ευρώ το μήνυμα. Ανά μία ή ανά 3 ημέρες αποστέλλεται στον πολίτη ένα τέτοιο μήνυμα το οποίο κοστίζει 2,7 ευρώ παρά το γεγονός ότι μπορεί και να το διαγράψεις από το κινητό».

Όπως εξηγεί, στην αρχή δεν είχε δώσει την απαιτούμενη σημασία στα συγκεκριμένα μηνύματα που λάμβανε, μόλις όμως διαπίστωσε ότι στον λογαριασμό του υπήρχαν επιπλέον χρεώσεις για κινήσεις που ο ίδιος δεν είχε κάνει, τότε επικοινώνησε με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας με την οποία συνεργάζεται και ζήτησε εξηγήσεις. Από εκεί έλαβε το τηλέφωνο της εταιρείας από την οποία γίνονταν οι χρεώσεις και προσπάθησε να ξεδιαλύνει το κουβάρι της υπόθεσης. Τηλεφώνησε στην εταιρεία και αφού τον ενημέρωσαν ότι δεν υπάρχει κάποιος υπεύθυνος για την εγγραφή του στην εν λόγω υπηρεσία από την οποία προερχόταν η χρέωση, ο κ. Βήτας έστειλε μία επιστολή στην οποία ζητάει να του στείλουν αναλυτικά τις χρεώσεις.

Η εταιρεία του απάντησε σήμερα και σύμφωνα με τον κ. Βήτα τον ενημέρωσαν ότι: «Έχω αποδεχθεί να μπω με μία συγκεκριμένη ημερομηνία στην υπηρεσία αυτή, για την οποία έχω αποδεχθεί να λαμβάνω ενημέρωση για μία άχρηστη γα εμένα συνδρομητική υπηρεσία για παιδικά παιχνίδια και αφού έχω αποδεχθεί να λαμβάνω αυτήν την ενημέρωση για την οποία πρέπει να πληρώνω 15-20 ευρώ το μήνα. Αυτό κάνουν. Η εταιρεία μου είπε να μου επιστρέψει τα χρήματα, που μέχρι σήμερα -χωρίς να το καταλάβω- έχω δώσει 77 ευρώ. Ζήτησα επίσης από την εν λόγω εταιρεία να με ενημερώσει ποια είναι η σύμβαση που έχει με την εταιρεία κινητής τηλεφωνίας με την οποία συνεργάζομαι και μένει να μάθουμε αυτό. Αυτά δεν είναι σοβαρά πράγματα».

Ο κ. Βήτας τόνισε ότι η συμπεριφορά των εταιρειών κινητής τηλεφωνίας απέναντι στους πολίτες πρέπει να διέπεται από ακρίβεια, εντιμότητα, καθαρότητα και κυρίως από σοβαρό επίπεδο στο πνεύμα των συναλλαγών.  Ο γνωστός δικηγόρος προχώρησε και σε καταγγελία προς τον Συνήγορο του Καταναλωτή.

Ακούστε όσα δήλωσε στην εκπομπή «Μεσημεριανό ρεπορτάζ»:

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ