Κατά του υπουργείου Παιδείας στρέφονται μαθητές σχολείων όλης της χώρας, αναφορικά με το θέμα της κατάργησης των επαναληπτικών πανελλαδικών εξετάσεων.
Όπως επισημαίνουν, «επαναληπτικές εξετάσεις είναι η ασφαλιστική δικλείδα κάθε υποψηφίου, ο οποίος καλώς ή κακώς στην ζωή του είναι αναγκασμένος να πορεύεται με τον αστάθμητο παράγοντα τύχη. Είναι το καταφύγιο μαθητών που πάσχουν από χρόνια προβλήματα υγείας τα οποία δεν λογαριάζουν από καταληκτικές ημερομηνίες και χρονικά όρια. Είναι η βεβαίωση από μεριάς κράτους και Υπουργείου ότι οι Πανελλήνιες εξετάσεις δεν τελούνται διεκπαιρεωτικά και μόνο. Είναι ο σεβασμός στα υπέρογκα ποσά που δαπανούν οι γονείς, για να εξασφαλίσουν την επιτυχία του παιδιού τους σε ένα Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα».
Παράλληλα, οι Πρόεδροι των Μαθητικών Κοινοτήτων ζητούν συνάντηση με τον υπουργό Παιδείας, «ώστε να εκφράσουμε αμεσότερα και εναργέστερα τις ανησυχίες μας αλλά και τις προτάσεις μας».
Διαβάστε αναλυτικά τη σχετική επιστολή:
«Αθήνα 24/2/17
Αξιότιμε κύριε Υπουργέ,
Προ ημερών έγινε γνωστή η πρόθεση του Υπουργείου Παιδείας να προβεί σε “μεταρρυθμιστικά” μέτρα με σκοπό την βελτίωση και την λυσιτελέστερη λειτουργία του εκπαιδευτικού συστήματος και δη των Πανελλήνιων Εξετάσεων. Στα πλαίσια της προσπάθειας αυτής φαίνεται να καταργείται η δυνατότητα των επαναληπτικών εξετάσεων.
Τι είναι όμως στην πραγματικότητα οι επαναληπτικές εξετάσεις; Σίγουρα ΟΧΙ καταφύγιο ελλιπώς προετοιμασμένων μαθητών Αξιότιμε Κύριε Υπουργέ, όπως σκόπιμα αφήνετε να διαρρέεται!
Οι επαναληπτικές εξετάσεις είναι η ασφαλιστική δικλείδα κάθε υποψηφίου, ο οποίος καλώς ή κακώς στην ζωή του είναι αναγκασμένος να πορεύεται με τον αστάθμητο παράγοντα τύχη. Είναι το καταφύγιο μαθητών που πάσχουν από χρόνια προβλήματα υγείας τα οποία δεν λογαριάζουν από καταληκτικές ημερομηνίες και χρονικά όρια. Είναι η βεβαίωση από μεριάς κράτους και Υπουργείου ότι οι Πανελλήνιες εξετάσεις δεν τελούνται διεκπαιρεωτικά και μόνο. Είναι ο σεβασμός στα υπέρογκα ποσά που δαπανούν οι γονείς, για να εξασφαλίσουν την επιτυχία του παιδιού τους σε ένα Ανώτατο Εκπαιδευτικό Ίδρυμα.
Η πρόθεση σας αυτή κύριε Υπουργέ, σε συνδυασμό με την πρόταση ακαδημαϊκών για μείωση των εισακτέων κατά το ήμισυ, προκαλεί υπόνοιες ότι σκοπός της εκπαιδευτικής και πνευματικής ηγεσίας του τόπου μας ίσως να μην είναι η δημιουργία επιστημόνων και γενικότερα μορφωμένων πολιτών, ικανών να διεκδικήσουν ό,τι τους αναλογεί, αλλά η αναγωγή της ανώτατης εκπαίδευσης σε προνόμιο λίγων.
Γνωρίζοντας και σεβόμενοι την σταδιοδρομία σας, είμαστε πεπεισμένοι ότι επιθυμείτε η νεολαία να αναπτυχθεί προς την φύση της, να ξεδιπλώσει τις δυνατότητές της και όχι να περιοριστεί στο βωμό της εξοικονόμησης χρημάτων, τα οποία θα μπορούσαν κάλλιστα να βρεθούν από άλλες πηγές.
Για τον λόγο αυτό αξιότιμε κύριε Υπουργέ σας ζητούμε να δεχτείτε αντιπροσωπεία των υπογραφόντων σχολείων, ώστε να εκφράσουμε αμεσότερα και εναργέστερα τις ανησυχίες μας αλλά και τις προτάσεις μας.
Με εκτίμηση, οι Πρόεδροι των Μαθητικών Κοινοτήτων των σχολείων».