Eίναι ένας μαθητής από τα Σφακιά με αξιώσεις και στόχους για το μέλλον του. Το πρόβλημα τύφλωσης που αντιμετωπίζει δεν στέκεται εμπόδιο στο όνειρό του να σπουδάσει.
Φέτος, είναι χρονιά πανελλαδικών εξετάσεων για τον Πάρη Γιαννουλάκη, καθώς βρίσκεται πλέον στην Γ’ Λυκείου, η αδιαφορία της Πολιτείας… φροντίζει λίγο πριν το τέλος της διαδρομής να του βάλει «τρικλοποδιά».
Η καθηγήτρια ειδικής αγωγής με την οποία έκανε μάθημα, χρειάστηκε να φύγει λόγω εγκυμοσύνης. Έφυγε στις 12 Ιανουαρίου και από τότε δεν υπάρχει καθηγητής ειδικής αγωγής για να κάνει μάθημα στον Πάρη.
Τι λέει ο πατέρας του μαθητή
Το γεγονός ότι θα υπήρξε εκπαιδευτικό κενό από τις 12 Ιανουαρίου και έπειτα ήταν γνωστό. Όπως αναφέρει στο Flashnews.gr ο πατέρας του μαθητή, ο οποίος θα προχωρήσει και σε καταγγελία στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης, «ήμασταν πολύ ικανοποιημένοι από τη δουλειά που έκανε η καθηγήτρια ειδικής αγωγής αυτά τα χρόνια με τον γιο μου. Έπρεπε όμως να φύγει λόγω εγκυμοσύνης».
«Από τις αρχές του χρόνου είχαμε πει στη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Χανίων ότι θα προκύψει αυτό το πρόβλημα και μας είχε πει ότι θα διευθετήσει το θέμα. Ενόχλησα πολλές φορές τον προϊστάμενο, Στέλιο Ζερβάκη, και εκείνος με διαβεβαίωνε ότι θα φέρει καθηγητή ειδικής αγωγής για να αναπληρώσει το κενό της καθηγήτριας. Περιμέναμε και εμείς. Όμως έχουν περάσει τώρα τρεις μήνες και δεν έχει έρθει κανείς».
Όλο αυτό το χρονικό διάστημα και μια ανάσα πριν τις πανελλαδικές εξετάσεις, μια περίοδο δηλαδή εντατικοποίησης των μαθημάτων και του διαβάσματος, ο Πάρης προσπαθεί όπως μπορεί να αναπληρώσει το κενό διδασκαλίας που αφήνει η απουσία καθηγητή ειδικής αγωγής, κάτι φυσικά που δεν είναι αρκετό.
«Τρεις μήνες τώρα κάνει ό,τι μπορεί μόνος του, με φροντιστήριο, με τη βοήθεια καθηγητών και άλλων παιδιών του σχολείου, αλλά δεν φτάνει αυτό. Δυο φορές την εβδομάδα κατεβαίνει στα Χανιά και πάει φροντιστήριο. Είναι εδώ και οι καθηγητές του Λυκείου που κάνουν ό,τι μπορούν, δεν έχουμε κανένα παράπονο από αυτούς ούτε από τον Λυκειάρχη, αλλά όπως και να το κάνουμε αν δεν είναι ο δάσκαλος ο ειδικός να διδάξει και να βοηθήσει το παιδί, δεν είναι το ίδιο», αναφέρει ο πατέρας του μαθητή.
Πρόκειται για έναν μαθητή που θέλει να προχωρήσει, έχει βλέψεις για να σπουδάσει, έχει κλίση στην πληροφορική, αλλά και στη μουσική, με την οποία ασχολείται από μικρή ηλικία. Αυτά μάλλον είναι… ψιλά γράμματα για τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης που θα έπρεπε να διευθετήσει το πρόβλημα και να σταθεί αρωγός στην προσπάθεια του Πάρη.
ΠΗΓΗ:Flashnews.gr