To Honda CRV είναι ένα από τα πιο επιτυχημένα SUV στον κόσμο. Αυτό που έλειπε, βέβαια, από την γκάμα του ήταν μια υβριδική έκδοση, γι’ αυτό έρχεται στην αγορά με ένα δίλιτρο βενζινοκινητήρα με υβριδική τεχνολογία, συνδυαστικά αποδίδει 184 ίππους.
Στο βολάν ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Για την ακρίβεια, ο δίλιτρος ατμοσφαιρικός βενζινοκινητήρας είναι ουσιαστικά γεννήτρια, αποδίδει 145 ίππους και τροφοδοτεί τα δύο ηλεκτρικά μοτέρ των 184. Η δύναμη περνάει στον δρόμο μέσω ενός cvt αυτόματου κιβωτίου, χαρίζοντας εκπληκτικά νούμερα για την κατηγορία. 0-100 σε 8,5 δευτερόλεπτα και κατανάλωση σε πραγματικές συνθήκες, κάτω από 7,5 λίτρα ανά 100 χιλιόμετρα.
Το εσωτερικό δεν διαφοροποιείται πολύ από το απλό μοντέλο. Αντί για λεβιέ, υπάρχουν κουμπιά για την επιλογή κίνησης, όπως νέος είναι και ο ψηφιακός πίνακας που δείχνει τον τρόπο λειτουργίας του υβριδικού συστήματος.
Οι χώροι είναι παραπάνω από άνετοι για τους επιβάτες, το πορτ-μπαγκάζ παρόλο που έχει μειωθεί κατά 68 λίτρα λόγω των μπαταριών είναι και πάλι υπερ-αρκετό στα 497 λίτρα.
Η κύλιση είναι καλή και έμφαση έχει δοθεί στην άνεση από τη Honda. Η ανάρτηση δεν κοπανάει και ο θόρυβος στο εσωτερικό είναι μικρός. Το υβριδικό σύστημα είναι από τα πιο προηγμένα της αγοράς, με τον κινητήρα να συνδέεται χωρίς κιβώτιο κάποιες φορές με τους τροχούς, αλλά κυρίως ως γεννήτρια για τους ηλεκτροκινητήρες, αλλά και φορτιστής για τις μπαταρίες. Στην πράξη η απόδοση είναι εξαιρετική, με την επιτάχυνση να έρχεται αμέσως και να κρατά μέχρι και τα 140 χιλιόμετρα ανά ώρα. Εκεί το υβριδικό σύστημα αρχίζει κάπως να εξασθενεί. Η κίνηση μεταφέρεται στους πίσω τροχούς μέσω μιας ηλεκτροϋδραυλικής αντλίας που συνδέεται με το διαφορικό, που είναι και η πιο γρήγορη που έχει χρησιμοποιηθεί από την ιαπωνική φίρμα.
Το υβριδικό CRV είναι φορτωμένο με τεχνολογία και ίσως να φαίνεται κάπως απόμακρο και πολύπλοκο, αντίθετα είναι ένα πολύ χρηστικό και εύκολο αυτοκίνητο, ένα ακόμα παράδειγμα των Ιαπώνων ότι είναι τεχνολογικά μπροστά και ξέρουν να κατασκευάζουν αυτοκίνητα όλων των κατηγοριών. Η τιμή για τη δικίνητη έκδοση, ξεκινά από τα 45.000 ευρώ και για το τετρακίνητο από τα 47.000 ευρώ.
Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί