Πώς μπορείς να πάρεις στα σοβαρά έναν καλλιτέχνη όταν έχει τραγουδήσει για τη «σέξι θεία Λόλα»; Πώς μπορείς να πάρεις στα σοβαρά κάποιον που ομολογεί ότι «τα πρόστυχα τα μαύρα τα εσώρουχά σου, με φέρνουν πιο κοντά σου»; Φυσικά και δεν έχουμε πρόβλημα ούτε με τη θεία Λόλα, κι ας είναι σέξι. Ούτε μάς ενοχλούν τα μαύρα εσώρουχα.
Αλλά όταν φτιάχνει κάποιος τέτοια τραγούδια, προφανώς και δεν μπορεί να επιτίθεται στο όποιο σύστημα θεωρεί ότι υποτάσσει τη γυναίκα! Βγήκε ο Νίκος Καρβέλας στη «Μεγάλη Εικόνα» και πριν επιτεθεί στη Νίκη Λυμπεράκη επειδή εμμέσως πλην σαφώς του είπε ότι δεν μπορεί να τσουβαλιάζει τους πάντες, ο κορυφαίος συνθέτης είχε καταγγείλει πολιτικές, θρησκείες και κινήματα επειδή θεωρούν τη γυναίκα κατώτερη του άνδρα.
Οταν, βέβαια, εξέφρασε η Λυμπεράκη τη δική της άποψη, ο Καρβέλας έβγαλε νύχια. Τα μαύρα, τα βαμμένα. Μαύρα νύχια, γαμψά, που λέει και ο ποιητής. Γιατί; Επειδή, άκουσον άκουσον, τόλμησε η Νίκη και είπε ότι δεν μπορεί να είναι βόθρος η Βουλή. Οτι δεν γίνεται να χαρακτηρίζονται όλοι με τον ίδιο τρόπο.
«Πιάνεσαι από μία λέξη. Δεν θα μου λες τι θα λέω. Με έφερες εδώ να πω αυτό που θέλω. Δεν σε ρώτησα εσένα, εσύ ρωτάς εμένα», αντέδρασε ο Καρβέλας.
«Να λες ό,τι θέλεις. Εγώ επιτρέπεται να λέω; Χωράει και η δική μου γνώμη; Κανονικά στους θεσμούς οφείλουμε σεβασμό. Το αν δεν στέλνουμε τους κατάλληλους ανθρώπους, να το συζητήσουμε», του είπε με περίσσευμα ψυχραιμίας η Λυμπεράκη.
Μέσο
«Οταν ξεκίνησα να έρθω στην τηλεόραση, πίστευα ότι θα μιλήσω με έναν άνθρωπο ο οποίος δεν θα είναι όπως όλοι οι άλλοι. Δυστυχώς λες τα ίδια όπως όλοι οι άνθρωποι, οι οποίοι κιτρινίζουν την κουβέντα, πιανόμενοι από μία λέξη που είπα ότι η Βουλή είναι ένας βόθρος, ο οποίος βρωμάει και τον αισθάνονται 12 εκατ. Ελληνες. Το τι λέω εγώ άσε να το κρίνει ο κόσμος. Εγώ εδώ ήρθα όχι για να μιλήσω με εσένα, αλλά με τον κόσμο. Εσένα σε χρησιμοποιώ σαν μέσο. Δεν μπορείς να λες ότι είμαι απόλυτος», συνέχισε ο Καρβέλας. Με πρόδηλη τη διάθεση να φλερτάρει τη Λυμπεράκη διά της κόντρας, άρα της υποταγής. Διότι αυτό ήταν το σκεπτικό του! Εκεί οδηγούσε η τακτική του, και ας μην το αντιλήφθηκαν όσοι δεν τον γνωρίζουν.
«Εγώ είμαι εδώ, αλλά μου απαγορεύεις να σου μιλήσω; Επιτρέπεται κάποιος άνθρωπος που κάθεται απέναντί σου να έχει γνώμη;», τον ρώτησε η Νίκη.
«Με ειδοποίησαν πριν έρθω ότι οι άνθρωποι που πας να μπλέξεις, είναι δυστυχώς εκείνοι που έκαναν τη ζημιά στη χώρα. Πιθανόν να είσαι ένας εξ αυτών. Θα πρέπει να απολογηθείς στους ανθρώπους που βλέπουν και αύριο θα φροντίσεις να πεις ο άνθρωπος αυτός… Κατορθώνεις να χάνουμε μισή ώρα για το αν είπα ότι η Βουλή είναι εξ ολοκλήρου ένας βόθρος. Η συζήτηση μαζί σου είναι λίγο απογοητευτική», συνέχισε το βιολί του ο Καρβέλας.
«Θες να συνεχίσουμε ή να το κλείσουμε; Μπορούμε να πάρουμε ένα διάλειμμα και να το σκεφθείς», αντέδρασε η Λυμπεράκη. Τότε έπεσαν οι διαφημίσεις και στην επιστροφή ο συνθέτης ήταν ένα κλικ πιο διαλλακτικός.
Θα σκεφθεί κάποιος ότι ξαφνικά βγήκε όλο το σύστημα να πέσει πάνω στον Καρβέλα επειδή θέλησε να το αμφισβητήσει. Θα μπορούσε να είναι μια εξήγηση. Αλλά δεν γίνεται να προσφέρουμε άλλοθι σε κάποιον που υπερασπίζεται τάχα μου τα δικαιώματα της γυναίκας, αλλά δεν επιτρέπει στη συνομιλήτριά του να εκφράσει αντίθετη άποψη. Δεν γίνεται να δικαιολογήσουμε κάποιον που ενώ λέει ότι δεν υπάρχει δημοκρατία, άρα κάνει μια πολιτική παρέμβαση, την ίδια στιγμή απαγορεύει τη διαφωνία στη γνώμη του.
Τσιτάτα
Μπορεί να κουβαλάει τον χαρακτηρισμό «ιδιόρρυθμος» στη διάρκεια της καριέρας του ο Καρβέλας και να λέει διάφορα τσιτάτα ότι δεν καταπιάστηκε με χρήματα, αλλά μπορεί να μας ενημερώσει πού έμενε με την Αννα Βίσση; Ή να πει στον πιτσιρικά που άκουγε τα τραγούδια του πόσο κοστίζουν οι μπότες του; Καλά έκανε και έβγαζε τόσα χρήματα. Αλλά δεν γίνεται να παραμυθιάζεις τον κόσμο και να κάνεις εντελώς διαφορετική ζωή από εκείνη τα θαυμαστών σου! Ελπίζουμε να μη βγάλει και σήμερα νύχια γαμψά, ούτε να γράψει μουσική για παρατράγουδα, ειδικά για χάρη μας…