Τρίτη 5 Νοεμβρίου 2024

«Με πίεζαν να έχω πιο “ερωτική” σχέση με την Μπέσσυ»

 

  • Τα ανύπαρκτα 5.845 e-mail, ο Μιχαλκώφ, η Paramount και ο Ang Lee
  • Ολόκληρη η μηνυτήρια αναφορά εις βάρος της παραγωγού Μπέσσυς Γιαννοπούλου
  • Καρέ-καρέ η αρπαγή, η παρακολούθηση και η εξαπάτηση της Ελληνίδας ηθοποιού
  • Μου ζητούσαν να έχω πιο… ερωτική σχέση, να «παίξουμε» αλλιώς…

Του Πέτρου Κουσουλού

Σίγουρα αποτελεί τον πιο δύσκολο ρόλο της ζωής της. Ο τρόπος με τον οποίο βίωνε επί ενάμιση χρόνο όλα όσα συνέβαιναν μέσα στο «κολαστήριο» της οδού Παράσχου στην Αθήνα, παρακολουθούμενη 24 ώρες το 24ωρο από την παραγωγό Μπέσσυ Γιαννοπούλου και τους «συνεργάτες» της προκειμένου να κλείσουν οι μεγάλες δουλειές. Η «ΜΠΑΜ» αποκαλύπτει σήμερα ολόκληρη τη μηνυτήρια αναφορά (84 σελίδων) που κατέθεσε τον Απρίλιο του 2017 η πασίγνωστη Ελληνίδα ηθοποιός Πέμυ Ζούνη εις βάρος της πρώην συνεργάτιδάς της, την οποία κατηγορεί για τα αδικήματα της απάτης, της πλαστογραφίας και της αρπαγής.

Όλα όσα καταγράφονται στο πολυσέλιδο δικόγραφο αποτελούν την αλήθεια της Πέμυς Ζούνη, η οποία δεν έχει ακουστεί μέχρι σήμερα. Οι περιγραφές της ομηρίας με… δέλεαρ τις χρυσές παραγωγές προκαλούν σοκ. Αξίζει βέβαια να αναφερθεί ότι από την πλευρά της και η παραγωγός Μπέσσυ Γιαννοπούλου έχει προσφύγει στη Δικαιοσύνη κατηγορώντας την ηθοποιό και την οικογένειά της ακόμη και για σύσταση εγκληματικής οργάνωσης. Σίγουρα ο παραγωγός του μέλλοντος έχει ένα υπαρκτό σενάριο στα χέρια του για τη δημιουργία ενός θρίλερ βγαλμένου μέσα από την ίδια την καλλιτεχνική ζωή της χώρας.

 

 

 

«Πώς με παγίδευσε»

Στο δικόγραφο-βόμβα που υπογράφει ο γνωστός ποινικολόγος Θέμης Σοφός, η Πέμυ Ζούνη περιγράφει με πλήρη λεπτομέρεια τον τρόπο με τον οποίο η παραγωγός μαζί με τη συνεργάτιδά της Μαργαρίτα Γκινοσάτι «έστησαν» τη μεγάλη παγίδα, καθιστώντας την επί ενάμιση χρόνο όμηρη μέσα σε ένα μικρό διαμέρισμα.

Απρίλης 2015. Σύμφωνα με τις περιγραφές της ηθοποιού, η Γιαννοπούλου και η Γκινοσάτι τής παρουσιάζουν το μεγάλο project. Μια δήθεν γνωριμία με τον διάσημο Ρώσο σκηνοθέτη Νικήτα Μιχαλκώφ, με τον οποίο θα μπορούσαν να συνεργαστούν στο πλαίσιο του έτους φιλίας Ελλάδος – Ρωσίας το 2016. Ο απώτερος «σκοπός» ήταν να γυριστεί μια ταινία μεγάλου μήκους στην Ελλάδα στην οποία θα πρωταγωνιστούσε η Ζούνη. Στο πλαίσιο του μεγάλου project η Γιαννοπούλου εμφάνισε και διάφορους ενδιαφερόμενους επενδυτές, μεταξύ των οποίων και την εταιρεία Paramount. Ως εκπρόσωπος του Μιχαλκώφ συστήθηκε ο Αλέξανδρος Τασινάς, ενώ ως εκπρόσωπος της Paramount κάποιος John Smith. Ωστόσο, η Ζούνη αναφέρει ότι ουδέποτε είχε η ίδια επικοινωνία με τα πρόσωπα αυτά. Η επικοινωνία γινόταν μέσω e-mail που της προωθούσε η Γιαννοπούλου ή με προφορική επικοινωνία της παραγωγού «μέσω ακουστικού που έφερε πάντα μαζί της».

Στη συνέχεια, αναφέρεται στο δικόγραφο, της «παρουσιάστηκαν» και άλλοι συνεργάτες. Αποκορύφωμα η δήθεν εμφάνιση του διεθνούς φήμης σκηνοθέτη και μέλους της Sony Ang Lee την 1η Ιανουαρίου 2016, με τον οποίο υποτίθεται ότι ανέβασαν τη θεατρική παράσταση «…Και Ιουλιέτα».

Η Ζούνη αναφέρει στη μήνυσή της ότι, προκειμένου να πραγματοποιηθεί η μεγάλη παραγωγή του Μιχαλκώφ, η Μπέσσυ Γιαννοπούλου την έπεισε ότι θα έπρεπε να περάσουν μαζί ένα μεγάλο crash test. Ποιο ήταν αυτό; Του εγκλεισμού, της παρακολούθησης, της συμβίωσης. Όλων των εφιαλτικών που έζησε. Ο λόγος ήταν να αποδειχθεί ότι θα μπορούσαν να συνεργαστούν αρμονικά τα επόμενα τέσσερα χρόνια, όσο δηλαδή θα διαρκούσε η παραγωγή! «Όροι της ως άνω διαδικασίας ήταν να ακολουθούμε τις υποχρεώσεις η μια της άλλης σε καθημερινή βάση, να μένουμε μαζί στο ίδιο σπίτι, να ελεγχόμαστε και να μας παρακολουθούν σε καθημερινή βάση μέσω κάμερας οι παρατηρητές της εταιρείας, κτλ…».

Όλα αυτά διήρκεσαν μέχρι και τις 24 Φεβρουαρίου 2017, όταν η Πέμυ Ζούνη έσπασε τα δεσμά της εγκαταλείποντας το διαμέρισμα των Αθηνών. Τότε συνειδητοποίησε, όπως λέει, το μεγάλο ψέμα: Ότι η Γιαννοπούλου σε συνεργασία με δικά της πρόσωπα έφτιαξε πλαστούς λογαριασμούς e-mail εμφανίζοντας ως υπαρκτές τις ανύπαρκτες συνομιλίες με παραγωγούς και σκηνοθέτες! Και όχι μόνο αυτό, ότι πλήρωσε άτομα για να εμφανιστούν ως δήθεν εκπρόσωποι της Paramount και της Sony και ότι έκανε χρήση πλαστών συμβολαίων προκειμένου να παρουσιάσει ότι υπέγραψαν με τις εταιρείες παραγωγής. Μάλιστα, αναφέρει πως το colpo grosso είχε ως αποτέλεσμα εκείνη και ο σύζυγός της να χάσουν 223.616 ευρώ!

Η γνωριμία που μετατράπηκε σε εφιάλτη

Απρίλιος 2015. Εκείνη την περίοδο πραγματοποιείται το πρώτο τηλεφώνημα της Γιαννοπούλου προς την πρώην βουλευτή και γνωστή ηθοποιό. Αντικείμενο της συζήτησης ήταν μια παράσταση που θα ανέβαζε η παραγωγός για τη ζωή της Μελίνας Μερκούρη. Μετά τη γνωριμία ξεκίνησαν οι συζητήσεις. Στη μήνυσή της η Ζούνη λέει ότι κατά τη διάρκεια μιας περιοδείας η Γιαννοπούλου τής μίλησε για τη γνωριμία της με τον Μιχαλκώφ, ο οποίος είχε ξεκινήσει το 2010 μια συμπαραγωγή με την Ελλάδα για τη «Μεγάλη Αικατερίνη», η οποία δεν ολοκληρώθηκε ποτέ από δολιοφθορές διάφορων εχθρών! Αυτό ήταν το «τυράκι» της υπόθεσης… Ξεκίνησε λοιπόν η συζήτηση για το πώς θα ολοκληρωνόταν μια άλλη παραγωγή. Εκείνη της ζωής της Μελίνας. Και κάπου εκεί ξεκίνησε το… αστυνομικό μυθιστόρημα, καθώς σε ένα από τα e-mail του ο Μιχαλκώφ ισχυρίσθηκε «δήθεν» ότι οι ανταγωνιστές του στην Ελλάδα θα προσπαθούσαν να «δωροδοκήσουν» τη Γιαννοπούλου για να κάνει την παραγωγή μαζί τους. Γι’ αυτό ζητούσε από τη Ζούνη να είναι κοντά της διαρκώς και να τη βοηθάει σε οτιδήποτε ζητάει. Έτσι, στα τέλη Οκτωβρίου του 2015 τής έδωσε 40.000 ευρώ μόνο και μόνο για να μην ενδώσει στους… εχθρούς!

Την ίδια στιγμή, στην υπόθεση μπαίνει και η Paramount Pictures, η οποία, σύμφωνα με τα λεγόμενα της Γιαννοπούλου, ήταν έτοιμη να μεταβεί στη Ρωσία για το μεγάλο deal!

Ο καιρός κυλούσε, ωστόσο η ηθοποιός θα έπρεπε να περάσει και το μεγάλο crash test. Αυτό δεν ήταν άλλο από τη συγκατοίκηση και την 24ωρη συμβίωση με τη Γιαννοπούλου για να πειστούν οι «επενδυτές» ότι μπορούσαν οι δύο γυναίκες να συνυπάρξουν στην παραγωγή!

«Να έχετε πιο ζεστή και φιλική σχέση!»

Οι επενδυτές δεν αρκέστηκαν στη συγκατοίκηση. Στο δικόγραφο-βόμβα η Πέμυ Ζούνη επισημαίνει ότι οι «επενδυτές» την πίεζαν διαρκώς προκειμένου να έχει με τη Γιαννοπούλου μια πιο «ερωτική» σχέση! «Κάποια στιγμή άρχισα να διαμαρτύρομαι γιατί έβρισκα την επαφή μας αρκετά καλή και φιλικά ζεστή, ενώ εκείνος επέμενε ότι έπρεπε να “παίξουμε” αλλιώς» αναφέρει η Ζούνη στη μήνυσή της, αποδίδοντας στον φερόμενο ως εκπρόσωπο του Μιχακώφ κάποια e-mail με τα οποία της ζητεί να παίξουν «αγκαλίτσες» και γελάκια soft porn, ώστε να πεισθούν οι επενδυτές για την πραγματικά καλή σχέση!

Η ηθοποιός αναφέρει ότι η πίεση για πιο «εναλλακτική» συμπεριφορά συνεχίσθηκε καθ’ όλη τη διάρκεια του εγκλεισμού, με την ίδια να νιώθει παγιδευμένη!

Τι ισχυρίζεται η Μπέσσυ Γιαννοπούλου

Η παραγωγός ισχυρίζεται ότι είχε ερωτική σχέση με την Πέμυ Ζούνη και πως πέρσι τέτοια εποχή δημιουργήθηκε ρήξη μεταξύ της δημοφιλούς ηθοποιού με το Ίδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης». Το θέμα αφορούσε στην παράσταση «…Και Ιουλιέτα», στην οποία πρωταγωνιστούσε η κ. Ζούνη και σκηνοθέτης, σύμφωνα με τις τότε πληροφορίες, θα ήταν ο βραβευμένος με Όσκαρ Κινέζος Ανγκ Λι.

Στην πορεία αποδείχθηκε ότι ο Ανγκ Λι δεν είχε καμία σχέση με την παράσταση, ξεσπώντας θύελλα αντιδράσεων. Μάλιστα, δύο μόλις μέρες πριν από την ολοκλήρωση της σειράς των παραστάσεων η κ. Ζούνη αποκάλυψε ότι έπεσε και η ίδια θύμα εξαπάτησης. Το Ίδρυμα «Μιχάλης Κακογιάννης» στάθηκε στο πλευρό της ηθοποιού, η οποία εκείνη την περίοδο βαλλόταν από παντού, καθώς θεωρήθηκε υπαίτια για την παραπληροφόρηση.

Πέρασε σχεδόν ένας χρόνος μέχρι η παραγωγός Μπέσσυ Γιαννόπουλου να σπάσει τη σιωπή της για μια υπόθεση που έπληξε και το όνομά της. Στις 12 Μαρτίου η Μπέσσυ Γιαννόπουλου απευθύνθηκε στις αστυνομικές αρχές της Δίωξης Περιουσιακών Εγκλημάτων και ζήτησε τη δίωξη τόσο των υπεύθυνων του Ιδρύματος «Μιχάλης Κακογιάννης» όσο και της ίδιας της ηθοποιού. Μάλιστα, σύμφωνα με την κ. Γιαννόπουλου, η Πέμυ Ζούνη ενεργούσε ως «διευθύνουσα εγκληματικής οργάνωσης». Η παραγωγός, σύμφωνα με την αναφορά της στις Αρχές, κάνει λόγο «για απόπειρα κακουργηματικής εξαπάτησης της Δικαιοσύνης με χαλκευμένα στοιχεία και για ψευδορκία του -πιθανόν εν διαστάσει- συζύγου της κ. Ζούνη, Ευστάθιου Σκέντζου, και της αδελφής της, Δέσποινας Ζούνη». Όσον αφορά στο Ίδρυμα «Κακογιάννης», μεταξύ άλλων, φέρεται από την παραγωγό να έχει προβεί σε ψευδή καταμήνυση.

Στο μεταξύ, η παραγωγός έχει παραθέσει μια σειρά από προσωπικές συνομιλίες, ηχητικά ντοκουμέντα, mail αλλά και φωτογραφικά ντοκουμέντα με σκοπό να αποδειχθεί η αλήθεια. Μεταξύ αυτών βρίσκεται και η δήλωση του σκηνοθέτη Ανγκ Λι για τη συνεργασία του με την ηθοποιό, την εμπιστοσύνη του στις δραματικές της ικανότητες και την πνευματική του δουλειά στο έργο του Άκη Δήμου «…Και Ιουλιέτα». Η κ. Γιαννόπουλου κάνει λόγο μέσα από τη δικογραφία για προσημειωμένα χαρτονομίσματα που της προσφέρθηκαν από την κ. Ζούνη. Τέλος, έρχεται να προσθέσει ότι διατηρούσε ερωτική σχέση με την ηθοποιό.

 

 

 

 

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ