Τα Μέσα Μαζικής Μεταφοράς έχουν γίνει Μέσα Μαζικής Καταστροφής. Μπορεί ο ΣΥΡΙΖΑ και η Νέα Δημοκρατία να διαγκωνίζονται για το ποιος έχει την ευθύνη, όμως, εμείς ένα ξέρουμε. Ότι «μαζί τα καταστρέψανε», κατά το «μαζί τα φάγαμε» που είχε πει ο Πάγκαλος. Και εξηγούμαι: Όταν ο ΣΥΡΙΖΑ παρέδωσε την εξουσία στη Νέα Δημοκρατία τα λεωφορεία-τρόλεϊ που λειτουργούσαν ήταν περίπου 1.000, το 50% των όσων χρειάζονται, ενώ είχαν παραλάβει από τους Σαμαροβενιζέλους πάνω από 2.000. Επίσης, η έλλειψη ανταλλακτικών ήταν τραγική, ενώ ο λεγόμενος «διαγωνισμός Σπίρτζη» για 750 λεωφορεία και τρόλεϊ στην Αθήνα και 250 στη Θεσσαλονίκη δεν ολοκληρώθηκε ποτέ, καθώς ακυρώθηκε από την ανεξάρτητη Επιτροπή Προδικαστικής Προσφυγής. Όπως δεν ολοκληρώθηκε ποτέ ο διαγωνισμός για 92 λεωφορεία της Περιφέρειας Αττικής. Βέβαια, το… καλύτερο ήταν ότι τίναξε στον αέρα τον Οργανισμό Αστικών Λεωφορείων της Θεσσαλονίκης, όπου πρόεδρος ήταν ο Στέλιος Παππάς, πατέρας του Νίκου Παππά.
Πάμε στη Νέα Δημοκρατία. Τι έκανε σχεδόν εννέα μήνες μετά την έναρξη της πανδημίας και αφού βρίσκεται 17 μήνες στη διακυβέρνηση. Τα έσοδα των Οργανισμών έχουν μειωθεί κατά 31-35%. Οι κυβερνώντες δεν προμηθεύτηκαν παρά προσφάτως νέα οχήματα, ενώ δεν έχουν προσλάβει τεχνικούς και οδηγούς. Έχουν αφήσει 270 οχήματα ακινητοποιημένα (150 λεωφορεία και 80 τρόλεϊ) λόγω έλλειψης ανταλλακτικών και τεχνικών. Δεν φρόντισαν εγκαίρως για τυχόν προσωρινές εναλλακτικές λύσεις, όπως η ενοικίαση πούλμαν κ.λπ.
Την Παρασκευή 30/10 (!) βγήκε η προκήρυξη για την πρόσληψη 455 οδηγών/τεχνικών στον ΟΣΥ και 200 στη ΣΤΑΣΥ (μετρό-ηλεκτρικός-τραμ). Πόσος χρόνος θα χρειαστεί για να βγουν όλοι αυτοί στη… μάχη; Ένα έτος!
Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί