Κυριακή 22 Δεκεμβρίου 2024

#metoo: Μήνυση Στραβοπόδη κατά Άνθη για ψευδή καταμήνυση!

Μήνυση για το αδίκημα της ψευδούς καταμήνυσης κατέθεσε ο ηθοποιός Νικόλας Στραβοπόδης σε βάρος του Δημήτρη Άνθη ο οποίος τον είχε μηνύσει και κατηγορήσει για βιασμό! Σύμφωνα με αποκλειστικές πληροφορίες του dikastikoreportaz.gr ο νεαρός ηθοποιός δια μέσω των πληρεξούσιων δικηγόρων του (τον εκπροσωπεί το δικηγορικό γραφείο του Εμμανουήλ Ροδουσάκη) προσέφυγε στη Δικαιοσύνη και μέσω πολυσέλιδης μήνυσης που κατέθεσε στην εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών, ζητεί την παραπομπή σε δίκη του Άνθη, ισχυριζόμενος ότι τον κατηγόρησε ως βιαστή προκειμένου να επιτύχει την προσωπική του προβολή!

“Ψευδέστατη”

“Πρόκειται για μια μήνυση ψευδέστατη, σκόπιμη και κατασκευασμένη που επεδίωκε εκβιαστικά να με χρησιμοποιήσει για τη συλλογή στοιχείων και πληροφοριών σε μια ευρύτερη έρευνα για περιστατικά σεξουαλικής εγκληματικότητας στον χώρο της τέχνης”, αναφέρει χαρακτηριστικά στην μύνησή του ο Νικόλας Στραβοπόδης και συνεχίζει: “στόχος του δε εκτός των άλλων ήταν και η προσωπική του προβολή καθότι στις πολλαπλές εμφανίσεις του στην τηλεόραση, έδειχνε να απολαμβάνει τη δημοσιότητα, κυριολεκτικά θριαμβολογούσε διατυμπανίζοντας τον φερόμενο βιασμό του, εκμεταλλευόμενος το κλίμα των ημερών λόγω καταγγελιών στα πλαίσια του κινήματος metoo. Μάλιστα άλωσε κυριολεκτικά το διαδίκτυο με αναρτήσεις και αναφορές και εμφάνιζε τον εαυτό του ως ηγετική φυσιογνωμία του κινήματος και επεδίωκε επαφές με ανθρώπους του χώρου της τέχνης με τον οποίο ουδεμία σχέση έχει…”.

Μάλιστα ο Στραβοπόδης αναφέρεται και στο γεγονός ότι ο Δημήτρης Άνθης ενώ στη μήνυσή του αρχικά είχε υποστηρίξει ότι ο φερόμενος βιασμός είχε συμβεί τον Μάϊο του 2006, εντούτοις όταν κατέθεσε στην ανακρίτρια άλλαξε την ημερομηνία και επεσήμανε ότι συνέβη τον Μάϊου του 2005 με αποτέλεσμα να επέλθει η παραγραφή και να μην διερευνηθεί ποτέ στην ουσία της η καταγγελία. Ο Στραβοπόδης από την πλευρά του ισχυρίζεται ότι κάτι τέτοιο έγινε με δόλο καθώς ο Άνθης “διαπίστωσε ότι το οικοδόμημα κατέρρεε ως χάρτινος πύργος” και “επέλεξε την φυγομαζία από τη μάχη του ακροατηρίου φοβούμενος μάλιστα την αρχειθέτηση της υπόθεσης”.

Διαβάστε περισσότερα στο dikastikoreportaz.gr

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ 

Χαράλαμπου Β Κατσιβαρδά: Καθήκον Νομιμοφροσύνης και πιστοποίηση φρονημάτων

Η. Σιδέρης: Η νέα διαδικασία έκδοσης συντάξεων

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ