Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Μιχάλης Λιάπης: ο ανιψιός του «Εθνάρχη» και ξάδερφος του πρώην Πρωθυπουργού

Ο Μιχάλης, ο υιός της αδερφής του Κωνσταντίνου Καραμανλή, τελείωσε τις σπουδές του στο Παρίσι φυσικά, και πρωταγωνίστησε στην ίδρυση της ΟΝΝΕΔ. Το πρώτο του επάγγελμα το άσκησε ως ειδικός συνεργάτης του θείου του, την περίοδο 1977-1980. Όταν το 1980 ο θείος του εξελέγη Πρόεδρος της Δημοκρατίας, τον πήρε μαζί του ως διευθυντή στο γραφείο του. Μια θεσούλα για το ανιψάκι…

Στη θέση αυτή παρέμεινε πέντε χρόνια και το 1985 εξελέγη πρώτη φορά Βουλευτής στη Β’ Αθηνών. Έκτοτε, μέχρι και τις εκλογές του 2007 επανεκλέγεται συνεχόμενα, μάλλον, γιατί οι ψηφοφόροι εκτίμησαν τη κοινωνική του προσφορά και τη μετοχή του στα προβλήματα τους.

Μιχαήλ Λιάπης. Του Κωνσταντίνου και της Αντιγόνης. Χαρακτηριστικότερο παράδειγμα Έλληνα πολιτικού ραγιάδικης υποτέλειας στο κόμμα και στον Αρχηγό, βλακώδους θριαμβικής ρητορικής, δημόσιου κηφήνα, κατωτάτης νοητικής στάθμης, μηδαμινών πολιτικών αντανακλαστικών.

Κι όμως: Το άρθρο αυτό και ο αρθρογράφος του, δεν έχουν σκοπό να αποδομήσουν το πρόσωπο. Ο Μιχάλης Λιάπης δεν είναι έκτακτη και ειδική περίπτωση. Σε τελευταία ανάλυση, πιθανώς, έχει και την μικρότερη ευθύνη. Είναι που στο πρόσωπο του, εκφράζεται και ταιριάζει μια ολόκληρη γενιά πολιτευόμενων, της οποίας τα αμαρτήματα πληρώνουμε σήμερα με αίμα και θυσίες.

Με αφορμή την είδηση της «ετσιθελικής» κυκλοφορία του στους δρόμους και τη σύλληψη του από την τροχαία, θυμήθηκα άλλα αμαρτήματα και παραλείψεις του ως πολιτικός. Το όνομα του ενεπλάκη στο σκάνδαλο της SIEMENS. Το 2005 ταξίδεψε στη Γερμανία με έξοδα της εταιρίας. Η εξεταστική που αργότερα συστάθηκε του καταλόγιζε ότι δεν προχώρησε στον έλεγχο για το αν τηρούνται οι νόμιμες διαδικασίες κατά την προμήθεια υλικών από τη SIEMENS και την ανάληψη τεχνικής υποστήριξης από αυτήν για λογαριασμό του ΟΤΕ παρά την ύπαρξη πληθώρας στοιχείων για κακοδιαχείριση του Οργανισμού.

Παράλληλα, του καταλογίστηκε ευθύνη για ζημιά στον ΟΣΕ καθώς επί υπουργίας του στο Μεταφορών μισθώθηκαν από τα Ελληνικά Ναυπηγεία οκτώ αυτοκινητάμαξες προαστιακού τύπου για οκτώ μήνες με τίμημα 850.000 € τον μήνα, την συντήρηση των οποίων ανέλαβε η Siemens Hellas με κόστος 250.000 € τον μήνα. Αυτοί οι συρμοί είχαν αγορασθεί από τα Ελληνικά Ναυπηγεία αντί τιμήματος 10.000.000 € και πωλήθηκαν στην εταιρία MAN.

Στις 4 Μαΐου 2011 ήρθε στη δημοσιότητα η φορολογική δήλωση του Μιχάλη Λιάπη, στην οποία φαινόταν ότι κατά τη διάρκεια του 2008 ελάμβανε επίδομα κοινωνικής αλληλεγγύης (ΕΚΑΣ). Ο ίδιος δήλωσε πως πρόκειται περί τυπογραφικού λάθους…

Ο Μιχάλης Λιάπης, αυτό το πολιτικό ον, έχει επιβραβευτεί από το εκλογικό σώμα επτά συνεχόμενες φορές. Ούτε από τύχη, ούτε από θεική παρέμβαση. Ο Νεοέλληνας, που βολεύτεται χωρίς κόπο, που «απατεωνίζει», που εξυπηρετεί συμφέροντα για να γεμίσει τις τσέπες, που υποκλίνεται στον αρχηγό, που λέει ψέματα στην τροχαία.

Ο Μιχάλης Λιάπης, ο δικός μας άνθρωπος.

Πηγή: rebuke.gr

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ