Απογοητευμένοι είναι οι μικροέμποροι από την κίνηση στα καταστήματα τους μετά την εφαρμογή του Click away. Μιλώντας στο ereportaz.gr οι καταστηματάρχες λένε ότι η κίνηση είναι μηδενική. Ορισμένοι μάλιστα σκοπεύουν να μην ξαναπάνε στα καταστήματα τους ,μέχρι να ανοίξουν κανονικά. Όπως λένε ,οι υποχρεώσεις συσσωρεύονται ανησυχητικά.
https://www.youtube.com/watch?v=0WUiOeuQaJM&ab_channel=ereportazTV
Μέσα στα αιτήματα που έχουν είναι να επιτραπεί να μπαίνουν στα καταστήματα ένας με δύο πελάτες. “Δεν είναι δυνατόν να μπαινοβγαίνει τόσος κόσμος στα σούπερ μάρκετ και εμείς να μην μπορούμε να δεχθούμε ούτε έναν συμπληρώνει μία καταστηματάρχης”
https://www.youtube.com/watch?v=umq5Hr2ULG8&ab_channel=ereportazTV
Το ereportaz.gr βρέθηκε στον πιο εμπορικό δρόμο της χώρας ,την οδό Ερμού. Υπήρχε κάποια κίνηση έξω από τα καταστήματα. Πελάτες στήθηκαν για λίγο στην ουρά και έκαναν αγορές μέσω του Click away ,ιδιαίτερα σε καταστήματα μεγάλων αλυσίδων που διαθέτουν eshop.
ΡΕΠΟΡΤΑΖ : ΝΙΚΟΣ ΝΙΚΟΛΕΤΑΚΗΣ
Αρκετά από τα μαγαζιά που έμειναν ανοιχτά είχαν POS, ταμειακές και αντισηπτικά στις εισόδους των επιχειρήσεων τους περιμένοντας τους πελάτες μετά από πολύ καιρό.
Ξεκίνησαν οι αγορές μέσω drive through στα εμπορικά κέντρα
Στα μεγάλα εμπορικά κέντρα το click away έχει μετατραπεί σε drive through, καθώς οι πελάτες θα παραλαμβάνουν την παραγγελία τους μέσα από το αυτοκίνητό τους στα υπαίθρια πάρκινγκ.
Η διαφορά του click away με το drive through είναι πως ο καταναλωτής και στη δεύτερη περίπτωση θα πηγαίνει μέχρι το εμπορικό κέντρο, ωστόσο δεν θα βγαίνει καθόλου από το αυτοκίνητό του, αλλά θα περιμένει μέχρι οι αρμόδιοι να του παραδώσουν τα ψώνια τους.
Οι καταναλωτές δεν θα πληρώνουν με μετρητά ή POS, ενώ θα πρέπει να ενημερώνουν μισή ώρα νωρίτερα ότι θα μεταβούν στο κατάστημα για να παραλάβουν το προϊόν τους.
Οι αγορές σήμερα μέσω αυτής της μεθόδου ήταν λιγοστές ,όπως και οι πελάτες. Οι καταστηματάρχες αισιοδοξούν ότι σταδιακά οι παραγγελίες θα αυξηθούν όσο πλησιάζουμε προς τα Χριστούγεννα. Πάντως στα μεγάλα εμπορικά τα περισσότερα καταστήματα ήταν εντελώς κλειστά. Όπως μας είπαν, οι υπάλληλοι παίρνουν παραγγελίες μέσω τηλεργασίας ή εργαζόμενοι σε άλλα σημεία και αποθήκες.
Ξανά ανοιχτά τα κέντρα μανικιούρ-πεντικιούρ – Τα μέτρα που ισχύουν
Επαναλειτούργησαν από σήμερα οι υπηρεσίες μανικιούρ- πεντικιούρ και καλλωπισμού νυχιών.
Βασικός κανόνας είναι η υποχρεωτική χρήση μάσκας προστασίας για το προσωπικό και τους πελάτες. Το ωράριο λειτουργίας καθορίζεται προαιρετικά από 7 π.μ. έως 9 μ.μ. Εργαζόμενος σε κατάστημα μανικιούρ – πεντικιούρ στην Ερμού μας είπε ότι τα ραντεβού έχουν κλείσει μέχρι και του Αη Γιαννιού!
https://www.youtube.com/watch?v=BjimN5VkMr0&ab_channel=ereportazTV
– Οι πελάτες θα προσέρχονται μόνο κατόπιν ραντεβού μέσω τηλεφώνου και ηλεκτρονικών μέσων.
– Οι επιχειρήσεις οφείλουν κατά την ημερήσια έναρξη λειτουργίας τους να συμπληρώνουν κατάλογο με τα ραντεβού των πελατών, ο οποίος θα επιδεικνύεται στα ελεγκτικά όργανα.
– Απόσταση μεταξύ θέσεων εργασίας: 2 μέτρα.
– Ανάπτυξη διαχωριστικού πετάσματος τύπου plexiglass.
– Υποχρεωτική χρήση μάσκας προστασίας για το προσωπικό και τους πελάτες.
– Υποχρεωτική χρήση γαντιών μιας χρήσης από το προσωπικό εργασίας. – Ωράριο λειτουργίας (προαιρετικό) από 7 π.μ. έως 9 μ.μ
“Χαμός” στα κομμωτήρια
Μπορεί η κίνηση στην αγορά να ήταν υποτονική, στα κομμωτήρια όμως τα ψαλίδια και τα πινέλα πήραν «φωτιά» από την πρώτη μέρα λειτουργίας μετά από πέντε εβδομάδες. Μάλιστα, οι λίστες αναμονής φτάνουν ακόμη και τις τρεις εβδομάδες!
Τα κομμωτήρια και τα κουρεία όλης της χώρας θα έχουν τη δυνατότητα διευρυμένου ωραρίου από τις 7 το πρωί έως τις 9 το βράδυ. Στα κομμωτήρια έως 100 τ.μ. θα επιτρέπονται ως τέσσερις θέσεις εργασίας με ελάχιστη απόσταση τα δύο μέτρα.
Ιδιοκτήτης κομμωτηρίου στου Ρέντη μας είπε ότι τα ραντεβού είναι κλεισμένα για όλη την εβδομάδα.
https://www.youtube.com/watch?v=6w6wWSo3yig&ab_channel=ereportazTV
Οι πελάτες μπορούν να πάνε στο κομμωτήριο αποκλειστικά και μόνο με ραντεβού, ενώ απαγορεύεται η αναμονή εντός του κομμωτηρίου. Η χρήση μάσκας είναι υποχρεωτική τόσο για το προσωπικό όσο και για τους πελάτες, ενώ πρέπει να υπάρχει απόσταση δύο μέτρων μεταξύ των θέσεων εργασίας.
Όσο αφορά στη μετακίνηση προς τα κομμωτήρια, οι πολίτες θα πρέπει να στέλνουν SMS στο 13033 δηλώνοντας τον κωδικό 2.