Τέθηκε σε εφαρμογή ο νέος τρόπος για την απόκτηση άδειας οπλοφορίας. Σύμφωνα λοιπόν με την ισχύουσα νέα νομοθεσία, για την απόκτηση άδειας οπλοφορίας εκτός από τα διάφορα δικαιολογητικά και προϋποθέσεις, εισάγονται γραπτές και πρακτικές εξετάσεις. Έτσι ο αιτούμενος άδεια οπλοφορίας θα πρέπει όχι μόνο να απαντήσει γραπτώς σε 30 από ένα σύνολο 120 ερωτήσεων αλλά και «να υποβληθεί επιτυχώς σε πρακτική εξέταση λύσης, αρμολόγησης, γέμισης και απογέμισης του αιτούμενου τύπου όπλου».
Σε ό,τι αφορά στις ερωτήσεις διακρίνουμε ορισμένες «SOS» όπως πχ «από πού προέρχεται ο λευκός καπνός που βλέπουμε κατά την διάρκεια πυροβολισμού με πιστόλι ή περίστροφο» ή «τι είναι η πυρίτιδα»….. Δεν αντιλέγω, καλό είναι να γνωρίζει ο κάτοχος ενός πυροβόλου όπλου όσο το δυνατόν περισσότερα για το όπλο και την λειτουργία του, όμως βρε παιδιά βρε σαΐνια μου εσείς που νομοθετείτε, ξεχάσατε (ή μήπως σκοπίμως παραλείψατε;;;) κάτι ακόμη πιο σημαντικό από τις γνώσεις για τα όπλα και την χρήση τους.
Ξεχάσατε τον άνθρωπο που θα βαστάει το όπλο στα χέρια του.
Σύμφωνα λοιπόν με την νομοθεσία ένα απλό πιστοποιητικό από ιδιώτη ψυχίατρο ή παθολόγο που βεβαιώνει ότι ο ενδιαφερόμενος είναι «υγιής», αρκεί για κριθεί κάποιος ικανός για οπλοφορία και οπλοκατοχή. Όμως μήπως θα ήταν πιο λογικό και πιο σωστό για εκείνον που οπλοφορεί, εκτός από τις ερωτήσεις που πιστοποιούν τις γνώσεις του περί τα όπλα να υποβαλλόταν και σε κάποια ψυχολογικά τεστ;; Άλλωστε είναι κοινό μυστικό ότι άνθρωποι με χαρτί «τρελού» από τον στρατό, σήμερα οπλοφορούν ή ακόμη και άνθρωποι με αλτσχάϊμερ έχουν άδεια οπλοφορίας.
Επειδή λοιπόν δεν πρέπει να πυροβολείται η κοινή λογική, προτείνουμε την εξέταση των ενδιαφερομένων να αποκτήσουν άδεια οπλοφορίας από ειδικούς γιατρούς σε δημόσια νοσοκομεία, με την υποβολή τους σε συγκεκριμένα ερωτηματολόγια ή εξετάσεις τα αποτελέσματα των οποίων θα καθορίζουν εάν μπορούν και αν πρέπει να οπλοφορούν αλλά και την εξέταση των βιβλιαρίων υγείας προκειμένου να είναι γνωστό εάν βρίσκονται ή βρισκόντουσαν σε φαρμακευτική αγωγή η οποία μπορεί να αποτελέσει ανασταλτικό παράγοντα στην χορήγηση άδειας οπλοφορίας.