Η φωτιά στο πανάκριβο hypercar Koenigsegg Jesko το Σάββατο το πρωί στην Αττική Οδό έχει γίνει παγκόσμια είδηση στα μεγάλα sites του εξωτερικού. Και όχι άδικα, μιας και μιλάμε για ένα από τα πιο σπάνια αυτοκίνητα του κόσμου.
Η Koenigsegg θα κατασκευάσει μόνο 125 Jesko, με ετήσια παραγωγή 40-50 αυτοκινήτων. Αλλά τώρα υπάρχει ένα λιγότερο στον κόσμο, καθώς ένα από αυτά έχει μετατραπεί σε μια άμορφη μάζα λιωμένου μετάλλου και ανθρακονημάτων.
Το αυτοκίνητο συμμετείχε στο 6to6 Motor Europe Tour. Η διαδρομή παίρνει τους οδηγούς από την Αθήνα στο Μονακό μέσω Αλβανίας, Κροατίας και Ιταλίας.
Ωστόσο, τα προάστια της Αθήνας ήταν το τελευταίο σημείο που έφτασε το Jesko. Ξαφνικά τυλίχθηκε στις φλόγες, και το μόνο που μπορούσαν να κάνουν οι επιβάτες ήταν να βγουν γρήγορα από το όχημα για να σώσουν τη ζωή τους.
Το μοντέλο φέρεται να κινούνταν με χαμηλή ταχύτητα όταν ξέσπασε η φωτιά, μόλις πέντε λεπτά μετά την έναρξη της διαδρομής από ένα πολυτελές ξενοδοχείο στο κέντρο της Αθήνας.
Ενδέχεται η υψηλή θερμοκρασία στην ελληνική πρωτεύουσα να συνέβαλε στο περιστατικό, αλλά δεν υπάρχει επίσημη επιβεβαίωση.
Να θυμίσουμε ότι τις προηγούμενες ημέρες η Αθήνα είχε πολύ υψηλές θερμοκρασίες που είχαν διατηρηθεί και το Σάββατο, ξεπερνώντας τους 35 βαθμούς Κελσίου.
Το Jesko ήταν ολοκαίνουργιο, έχοντας διανύσει μόλις 200 χιλιόμετρα πριν τη στιγμή που ξέσπασε η φωτιά.
Η ασφάλεια πιθανότατα θα καλύψει τη ζημιά, αλλά η θέα παραμένει απογοητευτική. Έτσι, 3,8 εκατομμύρια ευρώ έγιναν στάχτη μέσα σε λίγα δευτερόλεπτα.
Τόσο φέρεται να πλήρωσε ο ιδιοκτήτης του αυτοκινήτου με όλα τα εξτρά που είχε βάλει επάνω στο εντυπωσιακό hypercar.
Η Jesko που κάηκε ολοσχερώς στην Αττική Οδό το Σάββατο είναι η αιτία που η Koenigsegg ζήτησε από όλους τους κατόχους μιας Jesko να σταματήσουν να τις οδηγούν, μέχρι να διαπιστώσει την αιτία που κατέστρεψε το αυτοκίνητο στην Αθήνα.
Μηχανικοί της σουηδικής εταιρίας έχουν έρθει ήδη στην Αθήνα για να πάρουν ότι απέμεινε από το αυτοκίνητο και να το μεταφέρουν στο εργοστάσιο στη Σουηδία, εκεί όπου θα προσπαθήσουν να εντοπίσουν την αιτία της πυρκαγιάς.
Η έρευνα που διενεργείται από τον κατασκευαστή υπεραυτοκινήτων, καθώς και μία άλλη που διενεργείται από την ελληνική αστυνομία, προσπαθούν να εξακριβώσουν τι συνέβη.
Η Jesko που κάηκε στην Αθήνα είχε διανύσει λιγότερα από 200 χιλιόμετρα όταν εκδηλώθηκε η φωτιά. Η Koenigsegg έχει ξεκινήσει έρευνα για το περιστατικό και μέχρι σήμερα η αιτία της πυρκαγιάς είναι ακόμα ασαφής. Οι Σουηδοί θέλουν πρώτα να μάθουν τι ακριβώς πήγε στραβά και μετά να δουν αν αυτό είναι ένα πιθανό ζήτημα για όλες τις Jesko που έχουν ήδη παραδοθεί.
Η Koenigsegg έχει ήδη παραδώσει 28 από τα 125 Jesko που θα κατασκευάσει και 14 από τα αυτοκίνητα βρίσκονται στη διαδικασία προ-παράδοσης και επομένως είναι σχεδόν έτοιμα για παράδοση. Επιπλέον, δεν είναι γνωστό αν θα καθυστερήσουν οι παραδόσεις λόγω του συμβάντος.
Η άμορφη μάζα μετάλλου που βλέπουμε διέθετε το πακέτο ανθρακονημάτων αξίας 400.000 ευρώ και διακοσμητικά στοιχεία 24 καρατίων χρυσού.
Τώρα, πιθανότατα χρειάστηκαν πλαστικές σακούλες για να μεταφέρουν ό,τι απέμεινε από αυτό. Ή μια σκούπα για να μαζέψουν όλα τα λιωμένα κομμάτια γιατί αυτό το αυτοκίνητο είναι πέραν επισκευής.
Πηγή: newsauto.gr/autoblog.gr/zougla.gr