Τώρα, στο πλαίσιο της προσπάθειας για συνεχή ανανέωση και κάλυψη όσο το δυνατόν περισσότερων αναγκών των καταναλωτών, η BMW ετοιμάζεται να παρουσιάσει το Active Tourer Outdoor, ένα μικρό crossover που ομολογουμένως απουσίαζε από τη γκάμα της.
Πρόκειται για την ενός όγκου εκδοχή της σειράς 1, με τελείως όμως νέα πλατφόρμα, αφού θα είναι το πρώτο προσθιοκίνητο μοντέλο της Βαυαρικής εταιρίας και το πρώτο μιας σειράς άλλων που θα ακολουθήσουν. Η νέα πλατφόρμα ακούει στο κωδικό όνομα «UKL1», η οποία έχει ως κύριο χαρακτηριστικό της την μείωση του βάρους των νέων αυτοκινήτων, καθώς και την βελτίωση της ακαμψίας τους.
Όπως το Concept Active Tourer προαναγγέλλει τη BMW 1 GT, έτσι και το Outdoor θα οδηγήσει εκτός απροόπτου στην έκδοση με αυξημένες δυνατότητες κίνησης εκτός δρόμου. Το Active Tourer Outdoor αναμένεται να έχει παρόμοιες εξωτερικές διαστάσεις (μήκος 4,35m, πλάτος 1,83 m και ύψος 1,56 m) και μεταξόνιο 2,67 m. Σαφώς και για να ανατοκρίνεται στις ανάγκες της εκτός δρόμου κίνησης (στο πλαίσιο της light εκδοχής πάντα των crossover), θα έχει αυξημένη απόσταση από το έδαφος και προστατευτικές ποδιές εμπρός και πίσω. Οι πληροφορίες λένε πως στο μοντέλο παραγωγής θα προσφέρεται και η δυνατότητα επιλογής της τετρακίνησης xDrive.
Προς το παρόν πάντως, το Concept Active Tourer η BMW επέλεξε κίνηση στον εμπρός άξονα, αλλά και υβριδικό σύστημα. Κάτω από το καπό υπάρχει ένας νέος 3κύλινδρος TwinPower Turbo 1500 κυβικών που συνδυάζεται με ηλεκτροκινητήρα έτσι ώστε η συνολική απόδοση να φτάνει τους 190 ίππους και η ροπή τα 20,38 Kgm. Για όλα αυτά η BMW υποσχεται κατανάλωση της τάξης των 2,5 λίτρων/100 km και εκπομές ρύπων κάτω από 65 g/km.