Παρασκευή 22 Νοεμβρίου 2024

Νέα εποχή στη Forthnet

Αλλάζει όνομα αλλά και… σελίδα η Forthnet. H εταιρεία ανακοίνωσε τη μετονομασία της σε Nova, ενώ στο πλαίσιο μιας ευρύτερης αλλαγής, που ευθυγραμμίζει την εταιρική ονομασία με το εμπορικό brand, η Nova ανανεώνει την οπτική της ταυτότητα σηματοδοτώντας την αρχή μιας νέας εποχής για την εταιρεία και την ελληνική αγορά.

Η Nova βρίσκεται εν μέσω ενός συνολικού μετασχηματισμού, με τη στήριξη που έχει ως πλήρες (100%), πλέον, μέλος της United Group, του ηγετικού παρόχου υπηρεσιών τηλεπικοινωνιών και media στη Νοτιοανατολική Ευρώπη, που εξυπηρετεί 11.000.000  πελάτες και παράγει 55 κανάλια σε οκτώ χώρες. Παράλληλα, πλειοψηφικός μέτοχος της United Group είναι η BC Partners, μία από τις μεγαλύτερες επενδυτικές εταιρείες παγκοσμίως, της οποίας Managing Partner είναι ο Νίκος Σταθόπουλος.

«Αυτή είναι η αρχή μιας δυναμικής νέας εποχής για τη Nova. Χτίζουμε πάνω στην κληρονομιά καινοτομίας της εταιρείας και μεταμορφώνουμε τη Nova σε έναν ισχυρό ανταγωνιστή στην ελληνική αγορά τηλεπικοινωνιών και media, ενδυναμώνοντάς τη με τη σημαντική εμπειρία μας, την εξειδίκευση και το εκτόπισμά μας» τόνισε η CEO του United Group κ. Victoriya Boklag.

Η Nova είναι ιστορικά ο μεγαλύτερος επενδυτής σε περιεχόμενο Pay TV στην Ελλάδα, με ετήσιες δαπάνες που αγγίζουν τα 100.000.000 ευρώ. Με την περιφερειακή εμβέλεια της United Group, οι αθλητικές και ψυχαγωγικές υπηρεσίες της Nova θα είναι ισχυρότερες από ποτέ. Από την επόμενη σεζόν, και παράλληλα με το Ελληνικό Πρωτάθλημα Ποδοσφαίρου, τη EuroLeague και άλλα αθλήματα που προβάλλονται παραδοσιακά στη Nova, οι Έλληνες φίλαθλοι θα έχουν τη δυνατότητα να απολαύσουν συναρπαστικές προσθήκες ώστε να μη χάνουν στιγμή δράσης από τα πιο δημοφιλή αθλητικά γεγονότα στον κόσμο.

Ο διευθύνων σύμβουλος της Nova, Παναγιώτης Γεωργιόπουλος, ανέφερε πως επιπλέον η εταιρεία πραγματοποιεί επενδύσεις για την κατασκευή νέων υποδομών, την υιοθέτηση νέων τεχνολογιών και συστημάτων πληροφορικής, την ανάπτυξη νέων προϊόντων, τον ανασχεδιασμό του brand Nova και την αναβάθμιση των σημείων επαφής με τους πελάτες.

Στο πλαίσιο της πρώτης φάσης του επενδυτικού της σχεδίου, η United Group προχωρά σε επένδυση επιπλέον 50.000.000 ευρώ στη Nova μέχρι το τέλος του έτους.



ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ