Το νέο 5θυρο πλέον Ford KA+ παρουσιάζεται στις πιο νεανικές και σπορτίφ εκδόσεις KA+ Black and White, οι οποίες διαθέτουν διχρωμία στο αμάξωμά τους, ενώ το λανσάρισμά τους στην Ευρώπη θα ξεκινήσει προς τα τέλη του έτους.
{loadposition Fordcarcenter}
Εξωτερικά, τα KA+ Black and White διαθέτουν μαύρο αμάξωμα με λευκή οροφή και καθρέπτες ή λευκό αμάξωμα με μαύρη οροφή και καθρέπτες. Αμφότερα συνδυάζονται με μαύρες ζάντες αλουμινίου 15 ιντσών και αποκλειστικά με τον πιο δυνατό κινητήρα βενζίνης 1.2 λτ. Duratec ισχύος 85 ίππων. Στον εξοπλισμό τους περιλαμβάνονται ακόμα με air condition, το σύστημα πολυμέσων SYNC, δερμάτινο τιμόνι με χειριστήρια ηχοσυστήματος, cruise control και το Ford MyKey, μέσω του οποίου ρυθμίζεται η μέγιστη ταχύτητα του οχήματος και η ένταση του ηχοσυστήματος.
Προαιρετικά προσφέρονται ηλεκτρονικός κλιματισμός, θερμαινόμενα εμπρός καθίσματα, εμπρός υποβραχιόνιο, πίσω φιμέ παράθυρα, πίσω ηλεκτρικά παράθυρα, αισθητήρες παρκαρίσματος και θερμαινόμενοι καθρέπτες με ηλεκτρική αναδίπλωση.
Το νέο Ford KA+ βασίζεται στην ίδια πλατφόρμα με εκείνη του Fiesta και έχει μήκος 3.929 χλστ. (3.969 χλστ. το Fiesta), πλάτος 1.695 χλστ., ύψος 1.524 χλστ. και μεταξόνιο 2.489 χλστ. (όσο και του Fiesta). Σύμφωνα με την Ford, το εσωτερικό του μικρότερου μοντέλου της είναι ευρύχωρο τόσο για τους επιβάτες όσο και για τις αποσκευές (270 λίτρα), διαθέτει πολλούς αποθηκευτικούς χώρους και ελκυστικό σαγρέ φινίρισμα στο ταμπλό.
Για την κίνηση του νέου Ford KA+, εκτός από το μηχανικό σύνολο των 1.2 λτ. 85PS υπάρχει και ο ίδιας χωρητικότητας κινητήρας με ισχύ 70 ίππων. Το 1.2 70 PS επιταχύνει στα 0-100 χλμ./ώρα σε 15,3 δευτερόλεπτα, η τελική του ταχύτητα φτάνει τα 159 χλμ./ώρα, η κατανάλωση είναι στα 5,0 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 114 γρ./χλμ. Στο 1.2 85 PS τα αντίστοιχα νούμερα είναι 13,3 δλ., 169 χλμ./ώρα, 5,0 λτ./100 χλμ. και 114 γρ./χλμ. Υπάρχει και η έκδοση 1.2 85 PS ECO με 13,9 δλ., 166 χλμ./ώρα, 3,9 λτ./100 χλμ. και 110 γρ./χλμ. CO2.
Ειδικές ρυθμίσεις έχουν γίνει στα αμορτισέρ, ελατήρια, σύστημα διεύθυνσης, εμπρός αντιστρεπτική δοκό, τον πίσω ημιάκαμπτο άξονα μέχρι και στο εμπρός υποπλαίσιο του νέου Ka+, έτσι ώστε να έχει fun-to-drive δυναμικά χαρακτηριστικά, όπως και στα μεγαλύτερα Ford.
ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr