Λίγες ώρες μετά την παρουσίαση του νέου Fiesta, η Ford ανακοίνωσε περισσότερες λεπτομέρειες για το ολοκαίνουργιο μικρό της μοντέλο, όπως κινητήρες, διαστάσεις, τα συστήματα ασφαλείας που περιλαμβάνει κ.λπ.
{loadposition Fordcarcenter}
Το κομψό σχεδιαστικά αμάξωμά του νέου Fiesta, έχει μεγαλώσει ελαφρώς σε διαστάσεις και έχει μήκος 4.040 χλστ. (+71 χλστ.), πλάτος 1.734 χλστ. (+12 χλστ.), ύψος 1.483 χλστ. και μεταξόνιο 2.493 χλστ. (+4 χλστ.) Παράλληλα, μεταξύ των τεσσάρων εκδόσεων που θα διατίθεται το επόμενο Fiesta, υπάρχουν και κάποιες σχεδιαστικές διαφορές. Αρχική έκδοση είναι η Trend, πιο σπορτίφ είναι η ST-Line, περισσότερο πολυτελής είναι η Vignale και η Titanium είναι η πιο στιλάτη, ενώ για πρώτη φορά παρουσιάζεται σε στην crossover έκδοση Active.
Εντελώς νέο είναι και το εσωτερικό του Fiesta, όπου κυριαρχεί η μεγάλη οθόνη 8 ιντσών του SYNC 3 στο κέντρο του ταμπλό, η οθόνη TFTτων 4,2 ιντσών στον πίνακα οργάνων, τα εμφανώς πιο λίγα χειριστήρια (τα μισά από πριν) και η πιο μινιμάλ αισθητική. Σύμφωνα με την Ford «Το εσωτερικό του Fiesta είναι επαναστατικό ως προς τη σχεδίαση και τη χρήση υλικών». Οι πίσω επιβάτες απολαμβάνουν περισσότερο χώρο για τα γόνατα κατά 16 χλστ., ενώ όλοι έχουν στη διάθεσή τους πολλούς αποθηκευτικούς χώρους, μικρούς και μεγάλους.
Το αμάξωμα του Fiesta αποτελείται από 36% περισσότερο ατσάλι βορίου για μεγαλύτερη αντοχή σε κομβικές περιοχές, ενώ οι επιβάτες προστατεύονται από όλα τα σύγχρονα συστήματα παθητικής ασφαλείας. Παράλληλα, περιλαμβάνονται μια σειρά από συστήματα υποστήριξης οδηγού, όπως είναι τα συστήματα αυτόνομης πέδησης, το προσαρμοζόμενο cruisecontrol, αναγνώριση οδικών πινακίδων, προειδοποίηση οχήματος στις τυφλές γωνίες κ.λπ.
Πολλές αλλαγές έχουν γίνει και στα χαρακτηριστικά δυναμικής συμπεριφοράς, προσφέροντας (σύμφωνα με την Ford) βελτιωμένη αίσθηση, περισσότερη πρόσφυση, μικρότερη απόσταση φρεναρίσματος και καλύτερη άνεση. Η Ford έχει αυξήσει παράλληλα την ακαμψία του πλαισίου, μεγάλωσε τα μετατρόχια και το μεταξόνιο και τοποθέτησε νέα συστήματα στις αναρτήσεις (πίσω ημιάκαμπτος άξονας).
Στη βάση των κινητήρων του νέου Fiesta υπάρχει ο βενζίνης 1.1 λτ. της Ford με ισχύ 70 και 85 ίππων, αντικαθιστώντας τον παλαιότερο 1.25 λτ. Κατόπιν υπάρχει ο πολύ αξιόλογος 1.0 λτ. EcoBoost με 100, 125 και 140 ίππους (εκπομπές CO2 από 97 γρ./χλμ.). Στους ντίζελ συναντάται ο 1.5 λτ. TDCi με 85 και 120 ίππους (εκπομπές CO2 από 82 γρ./χλμ.).
Να υπενθυμίσουμε, ότι το νέο Fiesta θα λανσαριστεί στη χώρα μας στα τέλη του 2017.
ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr