Το όνομα Puma είναι αρκετά γνωστό για το κοινό, βέβαια μιλάμε για ένα τελείως διαφορετικό αυτοκίνητο. Το παλιό ήταν coupe το σημερινό είναι cross over, διαθέτει βέβαια αρκετά σπορ χαρακτήρα και υβριδική τεχνολογία.
Στο βολάν ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Η µίζα και το δυναµό έχουν αντικατασταθεί και προσφέρουν µέχρι και 10% καλύτερη αυτονοµία στον αστικό κύκλο.
Εco bust
Το πρώτο από τα 14 εξ ηλεκτρισμένα αυτοκίνητα της Ford για το 2020 χρησιμοποιεί τον χιλιάρη κινητήρα eco bust, σε συνδυασμό με ένα ήπιο υβριδικό σύστημα 48 volt. Η μίζα και το δυναμό έχουν αντικατασταθεί και προσφέρουν μέχρι και 10% καλύτερη αυτονομία στον αστικό κύκλο. Αλλαγές και στο turbo, με τη συνολική συνδυαστική ισχύ να φτάνει τους 155 ίππους και τα 24 κιλά ροπής. Η ροπή από χαμηλά είναι εξαιρετική και ψηλά το μεγαλύτερο turbo βελτιώνει πολύ το τράβηγμα του Puma με την κατανάλωση να μην ξεπερνά τα 7,5 λίτρα ανά 100 χλμ. με αρκετά σβέλτη οδήγηση.
Στο εσωτερικό έχουμε ένα πιο ψηλό Fiesta σε σχεδίαση με αντίστοιχα καλά υλικά και εργονομία. Η οθόνη 8 ιντσών είναι συν τρία και το ηχοσύστημα της b&o κι έρχονται αυτούσια από το μικρό μοντέλο της εταιρείας. Καινούργια είναι το ψηφιακό καντράν και η σουίτα υποβοήθησης του οδηγού, με αρκετά συστήματα για την κατηγορία. Οι χώροι των εμπρός είναι υπερ-αρκετοί, με τους πίσω να θέλουν κάτι περισσότερο.
Πλαίσιο
Το πορτ-μπαγκάζ είναι στα 400 λίτρα και διαθέτει ένα πολύ έξυπνο χώρο από κάτω, χωρητικότητας 80 λίτρων και 50 κιλών, που προορίζεται για βρώμικα και βρεγμένα αντικείμενα, μιας και διαθέτει υδρορροή και μπορεί να πλυθεί εντός του αυτοκινήτου.
Το πλαίσιο είναι στιβαρό και δύσκολα καταλαβαίνεις ότι η βάση του είναι κοινή με το Fiesta. Η ανάρτηση λειτουργεί υποδειγματικά και αποσβένει χωρίς κοπανήματα τις κακοτεχνίες του δρόμου, ταυτόχρονα διατηρώντας την sportif αίσθηση και συμπεριφορά, που περιμένεις από ένα Ford.
Το τιμόνι παρότι ελαφρύ είναι κοφτερό και εμπνέει τη σβέλτη οδήγηση. Ο κινητήρας εντυπωσιάζει με τη γραμμική λειτουργία του και το τράβηγμα που δεν θυμίζει χιλιάρη σύνολο.
Το Puma είναι άνετα το GTi των crossover, με φρένα ,τιμόνι και πληροφόρηση να μην προδίδουν το βάρος και το ύψος του.
Εντός πόλης, το μαζεμένο μέγεθος και τα βοηθήματα για τον οδηγό, διευκολύνουν τις μετακινήσεις, με το ταξίδι παρά τον μικρό κινητήρα να είναι άνετο και ήσυχο.
Πρακτικότητα
Το νέο Ford Puma είναι ένα ξεχωριστό και πολύ έξυπνα τοποθετημένο Β SUV. Συνδυάζει πρακτικότητα, εμφάνιση, οδική συμπεριφορά, με ένα πλήρες εξοπλιστικό και τεχνολογικό πακέτο.
Όλα αυτά, βέβαια, έχουν το τίμημά τους, με τη βασική έκδοση να ξεκινά από τα 22.680 ευρώ και την έκδοση ST line της δοκιμής να φτάνει τα 26.000 ευρώ.
Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί