Η έκτη γενιά του Honda CR-V, του παγκόσμιου best seller μοντέλου της εταιρείας, κάνει το ντεμπούτο της με μια εμφάνιση πιο τολμηρή και γεμάτη αυτοπεποίθηση, προσφέροντας κορυφαία επίπεδα πρακτικότητας, ασφάλειας, συνδεσιμότητας και άνεσης.
Στο βολάν ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Το δημοφιλές D-SUV θα διατίθεται με την επιλογή είτε ενός αυτοφορτιζόμενου υβριδικού συστήματος κίνησης (e:HEV) είτε, για πρώτη φορά σε ευρωπαϊκό μοντέλο της Honda, ενός plug-in υβριδικού συστήματος (e:PHEV), προσφέροντας δυναμικές επιδόσεις και αποδοτικότητα σε όλη την γκάμα. Αυτή η διευρυμένη γκάμα συστημάτων κίνησης αντιπροσωπεύει την πολυεπίπεδη προσέγγιση που ακολουθεί η Honda στην ηλεκτροκίνηση παρέχοντας στους πελάτες μια ποικιλία λύσεων.
Το γνωστό σύστημα e:HEV έχει αναθεωρηθεί και αναβαθμιστεί για το νέο CR-V, διαθέτοντας πλέον μια μικρότερη σε διαστάσεις μπαταρία μεγαλύτερης ενεργειακής πυκνότητας και έναν πιο αποδοτικό κινητήρα, ενώ το νέο e:PHEV, με τη μεγαλύτερη μπαταρία του, προσφέρει αμιγώς ηλεκτρική αυτονομία έως και 82 χλμ.
Βελτιώσεις
Οι μηχανικοί έχουν βελτιώσει κάθε πτυχή του νέου μοντέλου εστιάζοντας στον προηγμένο χαρακτήρα και στις σπορ αξίες της μάρκας Honda, με στόχο να δημιουργήσουν παράλληλα το απόλυτο all-round SUV. Τα εξελιγμένα βοηθήματα οδήγησης, τα συστήματα ενεργητικής ασφάλειας και οι συνδεδεμένες τεχνολογίες, καθώς και η χρήση υλικών υψηλής ποιότητας σε όλη την καμπίνα συμβάλλουν στη συνολική αναβάθμιση του οχήματος.
Τα κορυφαία για την κατηγορία επίπεδα ενεργητικής ασφάλειας έχουν επιτευχθεί χάρη στην πρώτη ευρωπαϊκή εφαρμογή του Honda SENSING 360, του ολοκληρωμένου «πανκατευθυντικού» συστήματος ασφάλειας και υποβοήθησης οδηγού της εταιρείας, το οποίο εξαλείφει τα τυφλά σημεία γύρω από το όχημα και συμβάλλει στην αποφυγή των συγκρούσεων.
Το νέο CR-V διατηρεί τη γνώριμη σιλουέτα του, ωστόσο έχει εξελιχθεί με σχεδιαστικές παρεμβάσεις που ενισχύουν την παρουσία του στον δρόμο. Η ανανέωση ξεκινάει με την πιο επιθετική, χαρακτηριστική σχεδίαση στο εμπρός μέρος, όπου κυριαρχούν το μεγάλο άνοιγμα και η στυλιζαρισμένη μάσκα. Εδώ οι εκδόσεις e:HEV και e:PHEV ξεχωρίζουν με δικά τους αποκλειστικά στυλιστικά στοιχεία.
Στο πίσω μέρος του οχήματος, τα κάθετα τοποθετημένα φώτα φρένων και φλας συνιστούν μια έξυπνη εξέλιξη του άμεσα αναγνωρίσιμου σχεδιασμού των πίσω φωτιστικών σωμάτων του CR-V, με τον εμφατικό φωτισμό LED να δημιουργεί μια σύγχρονη φωτεινή υπογραφή.
Τώρα, με μεγαλύτερο μεταξόνιο και αυξημένο πλάτος, το CR-V προσφέρει ευρυχωρία εφάμιλλη ενός SUV μεγαλύτερης κατηγορίας. Και τα δύο αυτά χαρακτηριστικά παρέχουν στους πίσω επιβάτες έναν από τους μεγαλύτερους στην κατηγορία χώρους για τα πόδια, ενώ την ίδια στιγμή αυξάνεται και η χωρητικότητα του χώρου αποσκευών αλλά και η σταθερότητα του οχήματος σε υψηλότερες ταχύτητες.
Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Αυξήθηκαν οι πωλήσεις των καινούργιων αυτοκινήτων στην ΕΕ τον Ιανουάριο
Νέα αμιγώς ηλεκτρική Porsche Macan