H Honda αποκάλυψε πριν από λίγα μόλις λεπτά το ολοκαίνουργιο, 5ης γενιάς CR-V, το οποίο εφοδιάζεται για πρώτη φορά με downsized turbo κινητήρα βενζίνης, ενώ είναι πλήρως αναβαθμισμένο σε κάθε επίπεδο. Πρόκειται για το αμερικάνικων προδιαγραφών μοντέλο που θα λανσαριστεί στις Η.Π.Α. τον ερχόμενο χειμώνα, ενώ αργότερα αναμένεται να δούμε και το ευρωπαϊκό CR-V.
Σχεδιαστικά το νέο SUV της Honda διατήρησε την φιλοσοφία του προγενέστερου CR-V, όμως είναι αλλαγμένο σε κάθε του επιφάνεια. Στο εμπρός άκρο ξεχωρίζουν τα αιχμηρά LED φωτιστικά σώματα, το μυώδες καπό, η νίκελ μάσκα και οι αεραγωγοί στον προφυλακτήρα με την προστατευτική ποδιά. Πίσω δεν είναι ιδιαίτερα κομψό σχεδιαστικά. Το νέο CR-V διαθέτει μακρύτερο μεταξόνιο και πιο κοντό πίσω πρόβολο, ωστόσο διαστάσεις δεν αναφέρονται ακόμα.
Μοντέρνο και καλαίσθητο είναι το εσωτερικό, με την οθόνη TFT στον πίνακα οργάνων, την οθόνη αφής των 7 ιντσών του συστήματος πολυμέσων στην κονσόλα και τον ψηλά τοποθετημένο επιλογέα των ταχυτήτων. Οι χώροι του μεγάλωσαν ακόμα πιο πολύ και η ποιότητα αναβαθμίστηκε μέσω και του νέου μαλακού υλικού στο ταμπλό. Στον εξοπλισμό του υπάρχει μια πληθώρα συστημάτων ασφαλείας και υποβοήθησης του οδηγού, όπως είναι η αυτόνομη πέδηση με αναγνώριση πεζού, η προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής κατεύθυνσης, το προσαρμοζόμενο cruise control, η προειδοποίηση οχήματος στις τυφλές γωνίες, η αυτόματη λειτουργία προβολέων κ.λπ.
Για πρώτη φορά το CR-V εφοδιάζεται με turbo κινητήρα βενζίνης. Πρόκειται για τον 1.5 λτ. VTEC Turbo που υπάρχει και στο νέο Civic, αλλά με ακόμα πιο υψηλή ισχύ, που φτάνει τους 190 ίππους. Στις Η.Π.Α. το νέο CR-V θα διατίθεται και με τον ατμοσφαιρικό κινητήρα βενζίνης των 2.4 λτ. απόδοσης 184 ίππων. Στην Ευρώπη θεωρείται δεδομένη η παρουσία του 1.6 λτ. κινητήρα πετρελαίου.
Το νέο CR-V βασίζεται σε καινούργιο πλαίσιο και αναρτήσεις, εξασφαλίζοντας πιο σίγουρο πάτημα στο δρόμο, περισσότερη στιβαρότητα και μεγαλύτερη απόσταση από το έδαφος. Οι αναρτήσεις με τα γόνατα ΜακΦέρσον εμπρός και τους πολλαπλούς συνδέσμους πίσω χρησιμοποιούν ειδικά ρυθμισμένα αμορτισέρ χαμηλής τριβής, τόσο στη 2κίνητη έκδοση, όσο και στην 4κίνητη. Επίσης, το μεταβλητής υποβοήθησης ηλεκτρικό σύστημα διεύθυνσης προσφέρει άμεση και ικανοποιητική αίσθηση.
ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr