Στην Έκθεση Επαγγελματικών Αυτοκινήτων που γίνεται στο Ανόβερο, η Hyundai παρουσιάζει το H350 Fuel Cell Concept, το οποίο χρησιμοποιεί υδρογόνο ως καύσιμο για την παραγωγή ηλεκτρικής ενέργειας με μηδενικές εκπομπές βλαβερών ρύπων. Να υπενθυμίσουμε ότι η Hyundai ήταν η πρώτη αυτοκινητοβιομηχανία που έβγαλε σε ευρεία παραγωγή αυτοκίνητο με κυψέλες καυσίμου υδρογόνου, το ix35 Fuel Cell.
Αντίθετα με ένα συμβατικό ηλεκτρικό όχημα το οποίο απαιτεί αρκετές ώρες για να επαναφορτίσουν οι μπαταρίες του, οι δεξαμενές υδρογόνου των 175 λίτρων γεμίζουν με 7,05 κιλά συμπιεσμένου υδρογόνου υπό πίεση 700 bar σε λιγότερο από τέσσερα λεπτά. Το υδρογονοκίνητο Hyundai H350 παρέχει αυτονομία 422 χιλιομέτρων, ενώ από την εξάτμισή του βγαίνουν σταγόνες νερού.
Ο κινητήρας στο εμπρός μέρος μαζί με τις δεξαμενές του υδρογόνου κάτω από το δάπεδο είναι τοποθετημένα με τέτοιο τρόπο ώστε να μην επηρεάζεται ο χώρος φόρτωσης (10,5 κ.μ. ή 12,9 κ.μ. ανάλογα με το μεταξόνιο), ή τη μεταφορική ικανότητα 14 επιβατών. O κινητήρας κυψελών καυσίμου υδρογόνου αποδίδει 136 ίππους και 300 Nm ροπής και επιτρέπει στο μεγάλο όχημα να φτάνει την τελική ταχύτητα των 150 χλμ./ώρα. Παράλληλα το ηλεκτρικό μοτέρ εξασφαλίζει αθόρυβη λειτουργία.
ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr