Περισσότερες λεπτομέρειες ανακοίνωσε η Kia για το νέο μικρό μοντέλο της Rio, όπως είναι και η γκάμα των κινητήρων του. Αυτή περιλαμβάνει το νέο 3κύλινδρο τούρμπο, άμεσου ψεκασμού βενζίνης 1.0 T-GDI σε δύο εκδόσεις ισχύος με 100 και 120 ίππους, τους ατμοσφαιρικούς των 1.2 λτ. 84 PS και 1.4 λτ. 100 PS και τον 1.4 λτ. πετρελαίου με 70 ή 90 ίππους (βλ. παρακάτω πίνακα).
Ο 1.0 T-GDI θα εκπέμπει λιγότερα από 100 γρ./χλμ. CO2, ενώ ακόμα πιο κάτω θα είναι με το σύστημα Idle Stop & Go (ISG), όπως έχουν δείξει οι πιο πρόσφατες δοκιμές εξέλιξης της Kia. Στους πιο συμβατικούς των 1.25 λτ. και 1.4 λτ. οι εκπομπές CO2 θα είναι κάτω από τα 120 γρ./χλμ., ενώ στους πετρελαίου των 1.4 λτ. οι μηχανικοί της Kia στοχεύουν για λιγότερο από 90 γρ./χλμ. με το ISG.
Έμφαση έχει δοθεί και στα οδηγικά του χαρακτηριστικά, έτσι ώστε να προσφέρει μια κατάλληλη ισορροπία μεταξύ άνεσης και «κρατήματος» στο δρόμο. Παράλληλα, το πιο άκαμπτο πλαίσιο σε συνδυασμό με το νέο στήσιμο των αναρτήσεων (γόνατα ΜακΦέρσον μπροστά και ημιάκαμπτος άξονας πίσω) και το αναθεωρημένο σύστημα διεύθυνσης, έχουν βελτιώσει την αίσθηση.
Το νέο Kia Rio στοχεύει στα 5 αστέρια στις δοκιμές του Euro NCAP, όταν εξοπλίζεται με το προαιρετικό πακέτο ασφαλείας Advanced Driver Assistance Systems (ADAS). Αυτό περιλαμβάνει τα συστήματα αυτόνομης πέδησης και με αναγνώριση πεζού και προειδοποίηση ακούσιας αλλαγής κατεύθυνσης. Για την παθητική ασφάλεια φροντίζουν -μεταξύ άλλων- οι 6 αερόσακοι και οι δομικές ενισχύσεις του πλαισίου σε διάφορα καίρια σημεία.
Τις εντυπώσεις κερδίζει το νέο Rio και με τον ελκυστικό και μοντέρνο του σχεδιασμό, τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό. Παράλληλα, το μήκος του μεγάλωσε κατά 15 χλστ. (4.065 χλστ.), το μεταξόνιο κατά 10 χλστ. (2.580 χλστ.) και το πλάτος κατά 5 χλστ. (1.725 χλστ.). Μόνο το ύψος μειώθηκε κατά 5 χλστ. (1.450 χλστ.).
Σημαντικά αναβαθμισμένο είναι και το εσωτερικό του νέου Rio, με τον σύγχρονο σχεδιασμό και τους μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (325 λτ.). Το ταμπλό είναι υπό γωνία προς τον οδηγό, ενώ στο κέντρο βρίσκεται το σύστημα πολυμέσων ΗΜΙ με τις πολλές λειτουργίες και τις οθόνες αφής των 5.0 ή 7.0 ιντσών.
Η παραγωγή του νέου Rio θα ξεκινήσει προς τα τέλη του 2016 στο εργοστάσιο Sohari στην Κορέα και οι πωλήσεις του θα αρχίσουν το πρώτο 4μηνο του 2017.
Κινητήρες βενζίνης | ||||
Έκδοση | 1.25 84 PS | 1.4 100 PS | 1.0 T-GDI 100 PS | 1.0 T-GDI 120 PS |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.248 | 1.368 | 998 | 998 |
Ταχύτητες | 5 | 6 (4 auto) | 5 | 6 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 84/6.000 | 100/6.000 | 100/4.500 | 120/6.000 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 122/4.000 | 132/4.000 | 172/1.500 | 172/1.500 |
Κινητήρες πετρελαίου | ||||
Έκδοση | 1.4 70 PS | 1.4 90 PS | ||
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1.396 | 1.396 | ||
Ταχύτητες | 6 | 6 | ||
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 70/- | 90/4.000 | ||
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | – | 240/1.500 |
ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr