Το νέο 5ης γενιάς Land Rover Discovery είναι γεγονός και αποτελεί αναμφίβολα ένα από τα σημαντικότερα και πιο αναγνωρίσιμα μοντέλα της μάρκας, αφού στην 27ή πορεία του έχει ξεπεράσει τις 1,2 εκατομμύρια πωλήσεις. Το νέο Discovery αλλάζει τελείως σχεδιαστικά, ωστόσο διατηρεί τις πληθωρικές του διαστάσεις αλλά χάνει αρκετά κιλά, παραμένει 7θέσιο, γίνεται πιο οικονομικό και με ακόμα καλύτερες εκτός δρόμου ικανότητες.
Η εξωτερική του σχεδίαση ακολουθεί τα αισθητικά πρότυπα του Discovery Vision Concept που είχε κάνει ντεμπούτο στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης το 2015 και «αποβάλλει» τελείως την τετράγωνη αισθητική των προκατόχων του. Το νέο «Disco» γίνεται αρκετά πιο στρογγυλεμένο και σε κάποιους ίσως να μην αρέσει το πίσω κυβοειδές άκρο του.
Το αμάξωμά του έχει μήκος 4.970 χλστ., πλάτος 2.073 χλστ., ύψος 1.846 χλστ. και μεταξόνιο 2.923 χλστ. Η απόσταση από το έδαφος είναι 220 χλστ. με τα συμβατικά αμορτισέρ και 283 χλστ. με την αερανάρτηση, ενώ η γωνία προσέγγισης είναι 28,5 μοίρες (34,0 μοίρες), η ράμπας είναι 22,5 μοίρες (27,5 μοίρες) και διαφυγής 27 μοίρες (30,0 μοίρες).
Κομψό σχεδιαστικά, ιδιαίτερα πολυτελές και ευρύχωρο είναι το εσωτερικό του νέου Discovery, όπου υπάρχουν πάρα πολλές θήκες σε όλη την καμπίνα για τους έως 7 επιβάτες που θα φιλοξενηθούν στις 3 σειρές καθισμάτων. Οι θέσεις της μεσαίας σειράς σύρονται σε μια διαδρομή 160 χιλιοστών, διευκολύνοντας έτσι και την πρόσβαση στις πίσω θέσεις. Ο χώρος αποσκευών είναι τεράστιος, αφού στη 5θέσια διάταξη έχει συνολική χωρητικότητα 1.231 λίτρα. Ο εξοπλισμό του φυσικά είναι υπερπλήρης σε κάθε επίπεδο, ενώ στο ταμπλό ξεχωρίζει η μεγάλη οθόνη αφής των 10 ιντσών και πιο κάτω στην κονσόλα ανάμεσα από τα καθίσματα τα χειριστήρια του αυτόματου κιβωτίου και των πολλών επιλογών της μετάδοσης κίνησης.
Χάρη στη νέα πλήρως αλουμινένια πλατφόρμα, το νέο Discovery είναι κατά 480 κιλά ελαφρύτερο και ζυγίζει από 2.099 κιλά. Γεγονός που βοηθά στην επίτευξη καλύτερων επιδόσεων, μικρότερης κατανάλωσης και εκπομπών CO2 αλλά και στη βελτίωση των εκτός δρόμου ικανοτήτων.
Για την κίνηση του νέου Discovery υπάρχουν τρία μηχανικά σύνολα πετρελαίου και ένα βενζίνης, όλα συνδυασμένα με αυτόματο κιβώτιο ταχυτήτων και με ισχύ μεταξύ 180 έως 340 ίππων. Πιο αναλυτικά χαρακτηριστικά μπορείτε να δείτε στους παρακάτω πίνακες:
Έκδοση | TD4 | SD4 | TDV6 | Si6 |
Κυβισμός (κ.εκ.) | 1998 | 1998 | 2.993 | 2.995 |
Ταχύτητες | 8 | 8 | 8 | 8 |
Ισχύς (PS/σ.α.λ.) | 180/4.000 | 240/4.000 | 258/3.750 | 340/6.500 |
Ροπή (Nm/σ.α.λ.) | 430/1.500 | 500/1.500 | 600/1.750 | 450/3.500 |
0-100 χλμ./ώρα (δλ.) | 10,5 | 8,3 | 8,1 | 7,1 |
80-120 χλμ./ώρα (δλ.) | 8,2 | 6,0 | 6,0 | 4,6 |
Τελική ταχύτητα (χλμ./ώρα) | 189 | 207 | 209 | 215 |
Κατανάλωση (λτ./100 χλμ.) | 6,0 | 6,3 | 7,2 | 10,9 |
Εκπομπές CO2 (γρ./χλμ.) | 159 | 165 | 189 | 254 |
Βάρος (κιλά) | 2.099 | 2.109 | 2.223 | 2.148 |
Παρακολουθείστε παρακάτω και το βίντεο:
ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr