Με το νέο Mini Countryman E, η μάρκα επεκτείνει την γκάμα των αμιγώς ηλεκτρικών μοντέλων της. Οι μεγαλύτερες διαστάσεις καθιστούν το crossover μοντέλο τον ιδανικό σύντροφο για όλη την οικογένεια. Συγκριτικά με τη δεύτερη γενιά του Mini Countryman, το μήκος του έχει αυξηθεί κατά 13 cm και το ύψος του κατά 8 cm.
Στο βολάν ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ
Με καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης να εξασφαλίζουν ανώτερα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας
Ως αποτέλεσμα είναι πιο ευρύχωρο, διαθέτοντας επιπλέον αποθηκευτικούς χώρους. Όταν το πίσω κάθισμα είναι αναδιπλωμένο, ακόμη και ογκώδη αντικείμενα μπορούν να μεταφερθούν εύκολα στον χώρο αποσκευών, ο οποίος έχει όγκο έως και 1.450 λίτρα. Η απόσταση από το έδαφος των 202 mm παρέχει πρόσθετη άνεση σε ανώμαλους δρόμους.
Το Mini Countryman διατίθεται σε τέσσερις νέες εκδόσεις.
Η έκδοση Favoured αναδεικνύει τα σχεδιαστικά χαρακτηριστικά της μάρκας στο χρώμα Vibrant Silver. Κατόπιν παραγγελίας, η οροφή και τα καλύμματα των καθρεπτών στο ίδιο χρώμα δημιουργούν μια εκφραστική αντίθεση με τον χρωματισμό του αμαξώματος. Οι απέριττες επιφάνειες στο Mini Countryman E αναδεικνύουν τη βαθιά, λαμπερή απόχρωση Blazing Blue. Στο εσωτερικό η έκδοση Favoured προσφέρει άνετα σπορ καθίσματα και ένα πρόσφατα σχεδιασμένο σπορ τιμόνι με υφασμάτινο ιμάντα στη θέση της κατακόρυφης ακτίνας.
Νέα σχεδίαση
Προηγμένα συστήματα κίνησης για πιο ευχάριστη οδήγηση.
Ο ηλεκτροκινητήρας των 150 kW/204 hp του Mini Countryman E αποδίδει ροπή 250 Nm. Ως αποτέλεσμα, επιταχύνει από στάση στα 100 km/h σε 8,6 δευτερόλεπτα και επιτυγχάνει τελική ταχύτητα 170 km/h. Χάρη στη συνεχή παροχή ισχύος του κινητήρα, το αμιγώς ηλεκτρικό Mini Countryman είναι ιδιαίτερα ευέλικτο και ενισχύει την κλασική για τη μάρκα αίσθηση go-kart. Η ισχυρή μπαταρία έχει ενεργειακό περιεχόμενο 66,45 kWh. Με τη γρήγορη φόρτιση DC έως 130 kW, 29 λεπτά αρκούν για να φορτιστεί από το 10% στο 80%. Στον κύκλο δοκιμών WLTP, το μοντέλο έχει αυτονομία έως 462 χλμ.
Η εντελώς νέα εξωτερική σχεδίαση ενισχύει τον εκτός δρόμου χαρακτήρα του Mini Countryman. Με κοντούς προβόλους και καπό και μακρύ μεταξόνιο που δημιουργεί αντίθεση, το crossover μοντέλο δείχνει ευέλικτο. Ο καθαρός σχεδιασμός των επιφανειών βελτιώνει την αεροδυναμική προς όφελος της αυτονομίας και υποστηρίζει τη μοντέρνα αισθητική. Η επανασχεδιασμένη οκταγωνική μάσκα σε συνδυασμό με τους χαρακτηριστικούς προβολείς LED τονίζουν την εμφάνιση του Mini Countryman E. Προαιρετικά, τρεις φωτεινές υπογραφές για τα εμπρός και τα πίσω φώτα μπορούν να αναδείξουν διαφορετικές πτυχές της σχεδίασης του αμαξώματος.
Παρατηρώντας το από το πλάι, η ελαφρώς κυρτή οροφή που συνδέεται απρόσκοπτα με τη νέας σχεδίασης κολόνα C και η χαρακτηριστική μαύρη περιμετρική λωρίδα προσθέτουν σπορ πινελιές. Η χαρακτηριστική σχεδίαση των ζαντών της Mini διατίθενται στο Mini Countryman E σε διαστάσεις από 17 έως και 21 ίντσες.
Το μεγαλύτερο κατά σχεδόν τρία εκατοστά πλάτος στην περιοχή των ώμων και των αγκώνων προσφέρει στον οδηγό και τον συνοδηγό επιπλέον χώρο και άνεση στο cockpit του νέου Mini Countryman. Το ταμπλό φέρει επένδυση από δίχρωμο ύφασμα, το οποίο επεκτείνεται στα εσωτερικά πάνελ των θυρών. Η στρογγυλή οθόνη OLED με διάμετρο 240 mm και γυάλινη επιφάνεια υψηλής ποιότητας αποτελεί το κέντρο του cockpit. Ο έλεγχος όλων των συστημάτων infotainment και υποβοήθησης οδηγού που υποστηρίζονται από το νέο Mini Operating System 9 πραγματοποιείται εδώ μέσω αφής ή φωνητικών εντολών.
Η πανοραμική γυάλινη οροφή φέρνει επιπλέον φως στο ευρύχωρο εσωτερικό και δημιουργεί μια φωτεινή, ευχάριστη ατμόσφαιρα.
Προηγμένα συστήματα υποβοήθησης εξασφαλίζουν ανώτερα επίπεδα άνεσης και ασφάλειας.
Τα καινοτόμα συστήματα υποβοήθησης υποστηρίζουν τον οδηγό με νέες λειτουργίες. Με το προαιρετικό Driving Assistant Professional είναι για πρώτη φορά δυνατή η μερικώς αυτοματοποιημένη οδήγηση επιπέδου 2 σε διαδρομές που μοιάζουν με αυτοκινητόδρομο. Αυτό σημαίνει ότι ο οδηγός μπορεί να πάρει τα χέρια του από το τιμόνι σε ταχύτητες έως 60 km/h, με την προϋπόθεση ότι συνεχίζει να παρακολουθεί προσεκτικά την κυκλοφορία και παραμένει έτοιμος να επέμβει ανά πάσα στιγμή. Επιπλέον, ο βοηθός μπορεί να εντοπίσει τα κενά στην κυκλοφορία που είναι απαραίτητα για την αλλαγή λωρίδας προς την έξοδο. Στη συνέχεια φέρνει το όχημα στη βέλτιστη ταχύτητα για την υποβοηθούμενη αλλαγή λωρίδας.
Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
«Φωτιά και λαύρα» ο νέος ΚΟΚ για όσους παρανομούν
2024 Honda Civic Type R: Το απόλυτο hot hatch υψηλών επιδόσεων!