Πέμπτη 14 Νοεμβρίου 2024

Νέο Toyota C-HR: Σχεδιασμένο με γνώμονα την πρότερη επιτυχία!

Νέο Toyota C-HR, λανσάρισμα για ένα ακόμα C-SUV στην ευρωπαϊκή αγορά. Μια μοντέρνα σχεδίαση με αιχμηρές γραμμές που παραπέμπει σε «ένα concept car για τον δρόμο».

Στο βολάν ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Βασισμένο στο πρώτο C-HR, που είχε μεγάλη επιτυχία, άνοιξε τον δρόμο στην κατηγορία για την Toyota και σίγουρα ήταν πιο εύκολη δουλειά για τους δημιουργούς.

Το νέο C-HR φέρνει άνεμο αλλαγής. Αρχικά η διχρωμία που είναι διαθέσιμη σε όλες τις εκδόσεις του. Η μάσκα εμπρός είναι τοποθετημένη λίγο πιο χαμηλά σε σχέση με το προηγούμενο μοντέλο, με πιο λεπτά φωτιστικά σώματα. Στο πίσω μέρος τα φωτιστικά σώματα είναι συνδεδεμένα με την ταινία στο κέντρο και για πρώτη φορά φωτίζεται το λογότυπο της μάρκας και το όνομα του μοντέλου. Από το πλάι ξεχωρίζει η αιχμηρή απόληξη της πόρτας του χώρου των αποσκευών και το μοτίβο με τις ανάγλυφες γραμμές στις εμπρός πόρτες. Για πρώτη φορά σε μοντέλο της Toyota υπάρχουν χωνευτές χειρολαβές που βγαίνουν προς τα έξω όταν το αυτοκίνητο είναι ξεκλείδωτο. Εντυπωσιακές επίσης είναι οι ζάντες που φτάνουν έως και τις 20 ίντσες.

Το μοντέλο είναι κατά 35 χιλιοστά μικρότερο σε μήκος από το παλιό, ενώ το ύψος και το πλάτος έχουν αυξηθεί ελάχιστα. Το μεταξόνιο έμεινε στα 2.640 χιλ. Αλλά οι χώροι για τους επιβάτες είναι λίγο καλύτεροι από αυτούς του προηγούμενου. Για τους πίσω επιβάτες η αίσθηση είναι ότι βρίσκονται σε ένα coupe αυτοκίνητο. Μια και τα πίσω παράθυρα είναι μικρά και σκούρα για να κλείνουν το σχήμα.

Υλικά

Τα υλικά στο εσωτερικό είναι πολύ καλής ποιότητας και απόλυτα εναρμονισμένα με τη συναρμολόγηση. Στο ταμπλό υπάρχουν δύο οθόνες που δίνουν ένα hi tech προφίλ στο νέο C-HR. Ένα κλείσιμο στη δεξιά πλευρά της κεντρικής κονσόλας δίνει μια διάθεση οδηγοκεντρική στη σχεδίαση του ταμπλό και τον οδηγό να βρίσκεται σε διακεκριμένη θέση, με το software της Toyota να είναι πολύ φιλικό στη χρήση.

Όσο για τα συστήματα ασφαλείας, περιλαμβάνει τα πάντα, αυτόματο φρενάρισμα σε αστικό και περιαστικό περιβάλλον, προετοιμασία του τιμονιού για την επόμενη στροφή (Steering Assist) και προειδοποίηση για την παρουσία πεζού ή δίκυκλου στον χώρο που καταλαμβάνει η πόρτα που θα ανοίξει όταν το αυτοκίνητο είναι σταματημένο.

Το νέο C-HR θα είναι διαθέσιμο με το 1.800άρι σύνολο των 142 ίππων ως βασική έκδοση και θα υπάρχει η απλή υβριδική έκδοση με το δίλιτρο μοτέρ στα 2,0 λίτρα (190 ίππους), σε δικίνητη και τετρακίνητη έκδοση, καθώς και η PHEV με τους 223 ίππους.

Η τελευταία έκδοση, η plug-in hybrid, έχει την μπαταρία των 13,6 kWh, η οποία προσφέρει αυτονομία 66 χιλιομέτρων, που είναι αρκετά για τις καθημερινές αστικές μετακινήσεις. Η μπαταρία φορτίζεται σε 4 ώρες σε οικιακό δίκτυο.

Όσο για την τιμή, θα ανακοινωθεί στο τέλος του έτους για την ελληνική αγορά, όταν θα εμφανιστούν και τα πρώτα αυτοκίνητα.

C-HR C-HR C-HR C-HR

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Δοκιμή Hyundai Santa Fe Hybrid: Άνεση και πολυτέλεια!

Δοκιμή Grandland PHEV: Πλήρες και άνετο plug in υβριδικό από την Opel

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ