Το νέο Toyota Prius αποκτά την ακόμα πιο εξελιγμένη και υψηλής τεχνολογίας έκδοση PHEV (Plug-in Hybrid Electric Vehicle), η οποία κάνει πρεμιέρα στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Νέας Υόρκης και η διάθεσή του στην Ευρώπη θα ξεκινήσει προς τα τέλη του τρέχοντος έτους.
Εκτός από τις διαφορές στα μηχανικά μέρη, το Prius PHEV εμφανίζει και πολλές αλλαγές στην εμφάνιση, που το κάνουν να δείχνει πιο ισορροπημένο σχεδιαστικά και με πολύ χαμηλό αεροδυναμικό συντελεστή Cd 0.24. Παράλληλα για να διατηρηθεί το συνολικό του βάρος σε όσο το δυνατόν χαμηλότερα επίπεδα έχει γίνει ευρεία χρήση ατσαλιού υψηλής αντοχής στο πλαίσιο, το εμπρός καπό είναι κατασκευασμένο από αλουμίνιο και η πόρτα του χώρου αποσκευών από ανθρακόνημα ενισχυμένο με πλαστικό CFRP (Carbon Fibre Reinforced Plastic).
Το εσωτερικό είναι ίδιο με το αντίστοιχο του αμιγώς υβριδικού Prius και σε αυτό ξεχωρίζει η πολύ μεγάλη οθόνη αφής των 8 ιντσών στην κεντρική κονσόλα. Επιπλέον, ο πίνακας οργάνων αποτελείται από λεπτή οθόνη TFT 4,2 ιντσών. Ωστόσο, το εσωτερικό παρά την High-tech εικόνα του πάσχει από καλαισθησία.
Το Plug-in Hybrid σύστημα αποτελείται από ένα κινητήρα βενζίνης 1.8 λτ. VVT-i κύκλου Atkinson και από το πρώτο -της Toyota- σύστημα διπλού κινητήρα / μετάδοσης κίνησης γεννήτριας, η οποία χρησιμοποιεί τόσο τον ηλεκτρικό κινητήρα όσο και τη γεννήτρια για να παράγει ροπή, βοηθώντας τόσο στην επιτάχυνση όσο και τη συνολική απόδοση.
Σε συνδυασμό και με τη μεγαλύτερη από πριν μπαταρία ιόντων – λιθίου χωρητικότητας 8,8 kWh, το νέο Prius PHEV μπορεί να διανύσει έως 50 χλμ. με την χρήση ηλεκτρικής ενέργειας και να φτάσει τα 135 χλμ./ώρα. Η μεικτή κατανάλωση περιορίζεται στα μόλις 1,4 λτ./100 χλμ. και οι εκπομπές CO2 στα 32 γρ./χλμ. Η φόρτιση της μπαταρίας διαρκεί 2,3 ώρες σε πρίζα 230v. Επιδόσεις δεν αναφέρονται ακόμα, ούτε και η συνδυαστική απόδοση του συστήματος.
ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr