Η αξιοπιστία της τηλεμέτρησης από την AGB αποτέλεσε το αντικείμενο της συνέντευξης που παραχώρησε ο Πρόεδρος του Χριστιανοδημοκρατικού Κόμματος Ελλάδος και ανεξάρτητος βουλευτής Νίκος Νικολόπουλος.
Κατ΄ αρχάς ο Χριστιανοδημοκράτης βουλευτής επισήμανε ότι είναι αδιανόητο να λειτουργεί στην χώρα μας μόνο μία εταιρεία μέτρησης της ακροαματικότητας και θεαματικότητας, σε εποχή μάλιστα άκρατης ανταγωνιστικότητας και παγκοσμιοποίησης.
Ακολούθως, ο Νίκος Νικολόπουλος ανέφερε πληθώρα παραδειγμάτων, επικαλούμενος εισαγγελικό πόρισμα της κ. Ελένης Τουλουπάκη, όπου είναι καταγεγραμμένες 17 τρανταχτές πλημμέλειες ως προς τον τρόπο που κάνει τηλεμετρήσεις η AGB. Ανέφερε δε, μερικές απ’ αυτές. Συγκεκριμένα:
-Μετρήθηκαν τηλεοπτικοί σταθμοί σε ώρα που δεν εξέπεμπαν!
-Εμφανίζεται τηλεθεατής να παρακολουθεί τηλεόραση επί… 38 ώρες το 24ωρο.
-Μετρήθηκαν νοικοκυριά που είχαν κατά τη δοκιμαστική περίοδο μηδενική τηλεθέαση.
-Στα Χανιά, τη Φλώρινα και τη Φωκίδα αποδόθηκε τηλεθέαση σε ώρες που οι τηλεοπτικοί σταθμοί είχαν διακοπή σήματος ή μπλακ άουτ.
-Πατέρας πολύτεκνης οικογένειας με διαμονή στην περιοχή του Γκύζη, αγνώστου επαγγέλματος και απόφοιτος ΑΕΙ, εμφανίζεται γεννημένος την 01/01/1961, με παιδιά γεννημένα το 1962 και το 1963.
-Το τηλέφωνο του σπιτιού του ανήκε στην AGB.
-Στην έρευνα μετείχαν παιδιά 3 ετών!
Παράλληλα, ο ανεξάρτητος βουλευτής έκανε μνεία της εισαγγελικής έρευνας είχε παραγγείλει τον Δεκέμβριο του 2004 ο τότε προϊστάμενος της Εισαγγελίας Πρωτοδικών Αθηνών κος Δημήτρης Παπαγγελόπουλος, με την οποία ζητούσε να εξεταστεί αν είναι απατηλή ή πλασματική η διαδικασία συγκέντρωσης των στοιχείων τηλεθέασης και αν ναι, να διαπιστωθεί αν χειραγωγείται, με πρόθεση, η κατανομή διαφημιστικών πακέτων στους τηλεοπτικούς σταθμούς.
Η εν λόγω έρευνα ουδέποτε ολοκληρώθηκε. Την «έφαγε το μαύρο σκοτάδι»!
Εξ άλλου, ο Νίκος Νικολόπουλος απευθύνθηκε στην Κυβέρνηση και αναρωτήθηκε:
Αποδέχεται και συμβιβάζεται με το γεγονός ότι, η εταιρεία AGB-NIELSEN, λειτουργεί μονοπωλιακά στον τομέα μέτρησης της τηλεθέασης στην Ελλάδα, διαμορφώνοντας έτσι μια ηγετική, δεσπόζουσα θέση στην ελληνική διαφημιστική αγορά, το μάρκετινγκ και την ενημέρωση των καταναλωτών, τη μέτρηση τηλεθέασης της τηλεόρασης και άλλων μέσων ενημέρωσης, τη συλλογή και ανάλυση online πληροφοριών, τις μετρήσεις ασύρματων τηλεπικοινωνιών και κινητής τηλεφωνίας, τη στιγμή που τα αποτελέσματα τους αποτελούν τη βάση διαμοιρασμού της διαφημιστικής πίτας όσον αφορά την τηλεόραση, με την AGB-NIELSEN να λειτουργεί ως διαιτητής στην διαφημιστική αγορά, ακόμη και στο μέρος αυτής που αφορά την κατανομή της κρατικής διαφήμισης ανά τηλεοπτικό μέσο;
Τέλος, ο ανεξάρτητος βουλευτής κάλεσε την Κυβέρνηση ν’ αναλάβει πρωτοβουλίες που θα βάζουν τέλος στο μονοπώλιο των μετρήσεων της AGB, διότι ο υπάρχων τρόπος αμφισβητείται βάσιμα από πολύ μεγάλη μερίδα του τηλεοπτικού χώρου.