Δε θέλει κόπο, θέλει τρόπο, ανέφερε το σλόγκαν παλιάς διαφήμισης, και η περίπτωση του Κρις Σάντσεζ το επιβεβαιώνει και με το παραπάνω.
Ο 23χρονος σήμερα Σάντσεζ, αποφάσισε να γίνει μέλος του Twitter το 2009, για να ακολουθήσει την Britney Spears, όπως ο ίδιος ομολόγησε. Ωστόσο κανείς δε θα μπορούσε να περιμένει αυτό που θα συνέβαινε στη συνέχεια.
Στο πλαίσιο των περιηγήσεών του στο Twitter, ο Σάντσεζ άρχισε να μοιράζεται με τους διαδικτυακούς του φίλους τυχαία γεγονότα, με το διαδίκτυο να παρουσιάζει θετική ανταπόκριση στα tweets του και τους «ακόλουθούς» του να αρχίζουν να αυξάνονται.
Κάπως έτσι, δημιουργήθηκε το γνωστό UberFacts, το οποίο το 2012 είχε καταφέρει να φτάσει τους 200.000 ακόλουθους, συμπεριλαμβανομένων και ορισμένων μεγάλων ονομάτων, όπως η Paris Hilton και η Khloe Kardashian.
Παράλληλα δεν άργησε να έρθει και η πρώτη διαφήμιση.
Πλέον ο Κρις Σάντσεζ βγάζει 500.000 δολάρια ετησίως από το UberFacts, με το λογαριασμό του στο Twitter να έχει φτάσει τους 9,4 εκατ. ακόλουθους, περίπου 1,3 εκατ. φίλους στο facebook, και περισσότερους από 468.000 φίλους στο Instagram.
Πρόσφατα ο Σάντσεζ λάνσαρε την εφαρμογή UberFacts app, η οποία αναμένει να του αποφέρει έσοδα 60.000 δολάρια την εβδομάδα. Η εφαρμογή επιτρέπει στους χρήστες να κάνουν like και να σχολιάζουν τα γεγονότα και να τα μοιράζονται με τους φίλους τους.