Ό Μαξ Φερστάπεν ήταν ο νικητής του sprint race του Grand Prix της Εμίλια Ρομάνια, προσπερνώντας τον Λεκλέρ στον 20ο γύρο και ξεκινάει πρώτος στον αγώνα της Κυριακής (24/4, 16:00).
Τι κι αν έχασε την pole στην εκκίνηση, ο Μαξ Φερστάπεν έκανε την επίθεσή του στον προτελευταίο γύρο και πήρε την νίκη στο sprint race του Grand Prix της Εμίλια Ρομάνια τερματίζοντας μπροστά από τον Σαρλ Λελκέρ. Ο Ολλανδός οδηγός πήρε το μάξιμουμ των οκτώ πόντων και θα εκκινήσει πρώτος στον αγώνα της Κυριακής (24/4, 16:00). Την τριάδα συμπλήρωσε ο Σέρτζιο Πέρεζ, ενώ βαθμολογήθηκαν επίσης οι Σάινθ, Νόρις, Ρικιάρντο, Μπότας και Μάγκνουσεν.
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
- Σούρας – Πάτρα: Το μοναδικό συγκλονιστικό νέο στοιχείο είναι οι φωτογραφίες της Ίριδας στην «ΜΠΑΜ»
- Πάτρα: Πειθαρχική έρευνα για τους ιατροδικαστές Ίριδας και Μαλένας
- Πάτρα: Ραγδαίες εξελίξεις μετά την αποκάλυψη της «ΜΠΑΜ» για τα ευρήματα στην Ίριδα
Στην εκκίνηση του αγώνα sprint κερδισμένος ήταν ο Σαρλ Λεκλέρ. Ο οδηγός της Ferrari κατάφερε να περάσει τον Μαξ Φερστάπεν, ο οποίος είχε την pole position από την Παρασκευή. Νωρίς στον πρώτο γύρο το αυτοκίνητο ασφαλείας έκανε την εμφάνισή του, λόγω της εγκατάλειψης του Τσόου, έπειτα από συμβάν με τον Γκασλί.
Στον 4ο γύρο το safety car αποχώρησε από την πίστα, με τον Λεκλέρ να κρατάει την πρωτοπορία, χωρίς μεγάλο πρόβλημα. O παγκόσμιος πρωταθλητής προσπάθησε να βρεθεί εντός ζώνη DRS, ώστε να απειλήσει τον Λεκλέρ. Την ίδια ώρα, πιο πίσω οι δύο Mercedes δεν μπορούσαν να κάνουν την διαφορά, ώστε να διεκδικήσουν θέση στη 10άδα. Όσον αφορά στην πρώτη τριάδα, ο Πέρεζ ανέβηκε τέσσερις θέσεις περνώντας στην 3η, με τους Νόρις και Ρικιάρντο να ακολουθούν προσωρινά.
Στον 14ο γύρο ο Σάινθ προσπάθησε να καλύψει τη… χασούρα και ανέβηκε στην 5η θέση προκαλώντας ιαχές στις εξέδρες της Ίμολα, ενώ στη συνέχεια πέρασε και 4ος. Στη μάχη της κορυφής ο Σαρλ Λεκλέρ με γρήγορους γύρους προσπαθούσε να κρατήσει τον Φερστάπεν εκτός εμβέλειας. Ωστόσο, αυτό δεν κατέστη εφικτό. Ο οδηγός της Ferrari αντιμετώπιζε φθορά στο εμπρός ελαστικό, με τον Ολλανδό να πλησιάζει έως και στα τρία δέκατα.
Τελικά, στον 20ο γύρο ο Φερστάπεν κόλλησε πίσω από τον Λεκλέρ και στην ευθεία εκκίνησης τερματισμού, πριν από την πρώτη στροφή, άρπαξε την πρώτη θέση. Έτσι, η στρατηγική της Red Bull για συντήρηση ελαστικών στο μεγαλύτερο μέρος του αγώνα και επίθεση στο φινάλε απέδωσε καρπούς.
Ο Μαξ Φερστάπεν μετά την pole position της Παρασκευής, νίκησε και το sprint race και έτσι έχει το προβάδισμα στον αγώνα της Κυριακής στην πίστα της Ίμολα.