Η Ford ξεκίνησε το λανσάρισμα του νέου Ka+ στην χώρα μας, το οποίο είχαμε την ευκαιρία να το οδηγήσουμε και να πάρουμε μια πρώτη γεύση από το νέο μικρό μοντέλο της μάρκας.
{loadposition Fordcarcenter}
Καταρχήν, το νέο Ka+ δεν έχει καμία σχέση με τις δύο προηγούμενες γενιές του Ka. Πλέον είναι 5θυρο, πιο ήπιων τόνων σχεδιαστικά και σημαντικά μεγαλύτερο σε διαστάσεις (μήκος 3.929 χλστ., πλάτος 1.695 χλστ., ύψος 1.524 χλστ. και μεταξόνιο 2.489 χλστ.), καθώς βασίζεται στο δάπεδο του Fiesta, (το προγενέστερο βασιζόταν στο Fiat 500). Η παραγωγή του γίνεται στην Ινδία, ωστόσο με τα μοντέλα που πωλούνται στην Ασία, το ευρωπαϊκών προδιαγραφών Ka+ φέρει πάρα πολλές αλλαγές στο πλαίσιο, αναρτήσεις, αεροδυναμική, εξοπλισμό, ηχομόνωση, ασφάλεια, ρύθμιση τιμονιού κ.λπ. Το Ka+ διατίθεται στην χώρα μας σε τιμές που ξεκινούν από 10.970 ευρώ, δύο επίπεδα εξοπλισμού και έναν κινητήρα (πατήστε εδώ για τιμές – εξοπλισμούς).
Ευρύχωρο εσωτερικό
Ο θάλαμος των επιβατών του Ka+ παρουσιάζει κάποιες ομοιότητες με του Fiesta, όμως του λείπουν οι πιο «ζωηροί» χρωματισμοί και διάκοσμος που θα αναζητήσει κανείς από ένα αυτοκίνητο πόλης. Τα πλαστικά σε όλες τις επιφάνειες είναι σκληρά και κερδίζουν περισσότερους πόντους με την στιβαρή τους συναρμογή παρά με την υφή και όψη τους. Μοντέρνο σχεδιασμό διαθέτει το τιμόνι, εν αντιθέσει με τον πολύ λιτό πίνακα οργάνων. Ο οδηγός δεν θα δυσκολευτεί να βρει την κατάλληλη θέση οδήγησης παρά την απουσία ρύθμισης του τιμονιού σε βάθος, ενώ δεν θα αντιμετωπίσει κάποιο πρόβλημα με την εργονομία. Μεταξύ των πλεονεκτημάτων του εσωτερικού είναι οι πολλοί αποθηκευτικοί χώροι και οι άνετοι χώροι για όλους τους επιβάτες και τις αποσκευές (270 λίτρα).
Ευχάριστο στην οδήγηση
Όπως αναφέραμε παραπάνω το Ka+ βασίζεται στο δάπεδο και στις αναρτήσεις του Fiesta, ενώ σε σχέση με τα Fiesta που πωλούνται στην Ασία φέρει πολλές αλλαγές, έτσι ώστε να είναι σύμφωνο με τα ευρωπαϊκά πρότυπα οδήγησης. Έτσι λοιπόν, όπως και τα υπόλοιπα μοντέλα της Ford έτσι και το Fiesta είναι ευχάριστο στην οδήγηση, πολύ σταθερό τόσο στην ευθεία ακόμα και στην τελική του ταχύτητα, όσο και σε γρήγορους ρυθμούς σε μια διαδρομή με στροφές. Ο οδηγός λαμβάνει θετική αίσθηση από το τιμόνι και έχει τον έλεγχο του αυτοκινήτου με την προβλέψιμη συμπεριφορά.
Με νέο κινητήρα 1.2 λτ. 85 ίππων
Το Ka+ προσφέρεται στην χώρα μας με την πιο ισχυρή και οικονομική έκδοση του νέου κινητήρα βενζίνης 1.2 λτ. Ti-VCT ECO, ισχύος 85 ίππων και 112 Nm ροπής. Το μηχανικό αυτό σύνολο αποτελεί μια εξέλιξη του παλαιότερου των 1.25 λτ., ενώ στην έκδοση ECO διαθέτει μακρύτερη σχέση τελικής μετάδοσης και διαφορετική χαρτογράφηση για μείωση της κατανάλωσης (4,8 λτ./100 χλμ.) και των εκπομπών CO2 (110 γρ./χλμ.). Ο κινητήρας συνδυάζεται με ένα θετικό σε αίσθηση 5τάχυτο επιλογέα και παρουσιάζει καλή ελαστικότητα από τις χαμηλές στροφές, διευκολύνοντας στις συνεχόμενες αυξομειώσεις ταχύτητας στην πόλη. Εκτός αυτής, το μοτέρ έδειχνε «σφιγμένο» λόγω των ελάχιστων χιλιομέτρων, ενώ με την επιλογή της μακριάς 5ης ταχύτητας έπεφτε αισθητά η απόδοση. Βέβαια, πιο ασφαλή συμπεράσματα θα έχουμε όταν γίνει η δοκιμή.
ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr