Πέμπτη 26 Δεκεμβρίου 2024

Η Alfa Romeo 4C στο Goodwood… (video)

Η Alfa Romeo ανακοίνωσε πως στο φετινό Goodwood που θα διεξαχθεί από τις 12 έως και τις 14 Ιουλίου, θα πάει εκεί την 4C Launch Edition η οποία θα κάνει και μερικούς γύρους στη πίστα του διάσημου βρετανικού λόφου.

[quote_text color=”#000000″ text_color=”#ffffff”]Η έκδοση Launch θα βγει στην αγορά σε μόλις 50 μονάδες, θα είναι διαθέσιμη μόνο σε λευκό ματ και κόκκινο χρώμα και στην ελληνική αγορά αναμένεται στα 65.000 ευρώ συμπεριλαμβανομένου του ΦΠΑ (χωρίς τους πρόσθετους φόρους τέλους ταξινόμησης και πολυτελείας). [/quote_text]Στιλιστικά διαθέτει ειδικό αεροδυναμικό κιτ από ανθρακονήματα (συμπεριλαμβάνονται σπόιλερ και καλύμματα εξωτερικών καθρεφτών), το σκουρόχρωμο αλουμινένιο διαχύτη πίσω, τα μπροστινά φώτα “bi-LED” και τις ειδικές ζάντες ελαφρού κράματος 18” (εμπρός) και 19” (πίσω). Για περαιτέρω ενίσχυση του σπορ χαρακτήρα, υπάρχουν εισαγωγές αέρα εμπρός, δαγκάνες φρένων σε ειδικό χρώμα, αγωνιστική εξάτμιση, φίλτρο αέρα της BMC και κιτ ανάρτησης με ειδικές ρυθμίσεις για τα αμορτισέρ και την πίσω αντιστρεπτική ράβδο.

Alfa-Romeo-4C-production-preview-06

Αντίστοιχος είναι και ο σπορ χαρακτήρας του εσωτερικού, με σπορ καθίσματα σε ύφασμα/δέρμα και στοιχεία από αλκαντάρα, αλουμινένια στοιχεία και αλουμινένια λαβή μοχλού ταχυτήτων, όπως και ένα χαρακτηριστικό σήμα, ενώ στο αυτοκίνητο με το κόκκινο αμάξωμα υπάρχουν κόκκινες ραφές στο τιμόνι, το χειρόφρενο, τα καθίσματα, τα ταπέτα και τις χειρολαβές.

Alfa-Romeo-4C-production-preview-09

Δείτε φωτογραφίες:

[prettyPhoto type=”link” link_color=”#000000″ class=”” title=”” link=”https://www.ereportaz.gr/wp-content/uploads/2013/06/Alfa-Romeo-4C-production-preview-05.jpg” gallery=””]Alfa-Romeo-4C-production-preview-06[/prettyPhoto][prettyPhoto type=”link” link_color=”#000000″ class=”” title=”” link=”https://www.ereportaz.gr/wp-content/uploads/2013/06/Alfa-Romeo-4C-production-preview-05.jpg” gallery=””]Alfa-Romeo-4C-production-preview-05[/prettyPhoto][prettyPhoto type=”link” link_color=”#000000″ class=”” title=”” link=”https://www.ereportaz.gr/wp-content/uploads/2013/06/Alfa-Romeo-4C-production-preview-07.jpg” gallery=””]Alfa-Romeo-4C-production-preview-07[/prettyPhoto]Alfa-Romeo-4C-production-preview-08Alfa-Romeo-4C-production-preview-03Alfa-Romeo-4C-06Alfa-Romeo-4C-05Alfa-Romeo-4C-production-preview-09Alfa Romeo 4C Launch EditionAlfa Romeo 4C Launch EditionAlfa Romeo 4C Launch EditionAlfa Romeo 4C Launch Edition

Βίντεο:

Σωτήριο το πίτουρο για τους διαβητικούς

0

Τα πιτυρούχα τρόφιμα μπορεί να προστατεύσουν σημαντικά τους διαβητικούς από τον κίνδυνο πρόωρου θανάτου λόγω καρδιαγγειακών επιπλοκών της νόσου, σύμφωνα με μία νέα, πολυετή μελέτη.

«Πολλές μελέτες κατά το παρελθόν είχαν καταδείξει κάποια προστατευτική δράση στον γενικό πληθυσμό, αλλά εμείς θέλαμε να δούμε εάν ισχύει το ίδιο και στους πάσχοντες από διαβήτη», δήλωσε ο δρ Λου Κι, επίκουρος καθηγητής Διατροφής στη Σχολή Δημοσίας Υγείας του Πανεπιστημίου Χάρβαρντ και επικεφαλής της νέας μελέτης, η οποία δημοσιεύεται στην επιθεώρηση «Circulation».

«Τα ευρήματά μας παρέχουν άμεσες ενδείξεις ότι τα δημητριακά ολικής αλέσεως, ιδίως τα πιτυρούχα, μειώνουν την θνητότητα και την καρδιαγγειακή θνησιμότητα στους διαβητικούς».

Το πίτουρο είναι η σκληρή, πλούσια σε φυτικές ίνες, εξωτερική στοιβάδα των δημητριακών όπως το σιτάρι και η βρώμη, η οποία συχνά αφαιρείται κατά την επεξεργασία τους.

Η νέα μελέτη πραγματοποιήθηκε σε γυναίκες, αλλά ο δρ Κι τόνισε πως δεν υπάρχει ουδείς λόγος αμφιβολίας ότι ισχύει το ίδιο και στους άντρες. Ο ίδιος και οι συνεργάτες του έχουν ήδη αρχίσει μελέτη μόνο με άντρες, για να αποδείξουν την πεποίθησή τους.

Στη νέα μελέτη συμμετείχαν 7.822 γυναίκες, οι οποίες έπασχαν από τύπου 2 διαβήτη – το είδος της νόσου που είθισται να σχετίζεται με την παχυσαρκία και να αναπτύσσεται κυρίως σε ενήλικες.

Κάθε τέσσερα χρόνια, επί 26 χρόνια, οι εθελόντριες συμπλήρωναν ερωτηματολόγια διατροφής.

Στο τέλος της μελέτης, οι γυναίκες που έτρωγαν τα περισσότερες δημητριακά ολικής αλέσεως, συμπεριλαμβανομένων πιτυρούχων, είχαν 35% λιγότερες πιθανότητες να έχουν πεθάνει από καρδιαγγειακά νοσήματα, όπως το έμφραγμα και το εγκεφαλικό, καθώς και 28% λιγότερες πιθανότητες να έχουν πεθάνει από οποιαδήποτε αιτία, σε σύγκριση με εκείνες που έτρωγαν τα λιγότερα δημητριακά ολικής αλέσεως απ’ όλες.

Αναλύοντας περαιτέρω τα στοιχεία, οι ερευνητές διαπίστωσαν πως το πίτουρο ήταν ο πιο καθοριστικός προστατευτικός παράγοντας. Όσες από τις εθελόντριες έτρωγαν και πίτουρο, είχαν 55% λιγότερες πιθανότητες να πεθάνουν από κάθε αιτία και 64% λιγότερες πιθανότητες να πεθάνουν από καρδιαγγειακά αίτια, σε σύγκριση με όσες δεν έτρωγαν πιτυρούχα δημητριακά.

«Συνιστούμε στους διαβητικούς, όταν τρώνε δημητριακά να προτιμούν τα ολικής αλέσεως», λέει η διαιτολόγος Στέφανι Ντάνμπαρ, εκπρόσωπος της Αμερικανικής Διαιτητικής Εταιρείας (ADA). «Την σύσταση αυτή ενισχύουν ακόμα περισσότερο τα νέα ευρήματα».

Τα καρδιαγγειακά νοσήματα είναι η κύρια αιτία θανάτου των διαβητικών, καθώς οι οκτώ στους δέκα απ’ όσους χάνουν τη ζωή τους λόγω διαβήτη έχουν παρουσιάσει ως επιπλοκή έμφραγμα ή εγκεφαλικό.

Pagani: Η τελευταία Zonda που θα κατασκευαστεί

Πριν περίπου δυο εβδομάδες στα πλαίσια του 9ου meeting της Pagani, η εταιρία αποκάλυψε το καινούργιο Zonda R Revolutcon. Το μοντέλο αυτό αποτελεί και επίσημα το κύκνειο άσμα του ονόματος Zonda, με την ειδική αυτή έκδοση να κοστίζει €2.2 εκατ με φόρους.

Μετά την επιτυχία του Zonda R, με 10 μονάδες που παράχθηκαν και παραδόθηκαν στους ιδιοκτήτες, η Pagani λανσάρει το νέο βελτιωμένο μοντέλο που φοράει τον ίδιο 6-λίτρο V12 AMG κινητήρα ο οποίος ενισχύθηκε ελαφρά και αποδίδει πλέον 800 ίππους και 730 Nm ροπής, με το απόβαρο του hypercar να είναι 1070 κιλά εξαιτίας της χρήσης carbon-titanium για το μονοκόκ του. Αυτό σημαίνει ότι έχει την εξωφρενική αναλογία 1.33 κιλών ανά ίππο.

Οι κύριες διαφορές βρίσκονται στην αεροδυναμική βελτίωση του αυτοκινήτου τοποθετώντας νέα βοηθήματα αλλά και πίσω αεροτομή με σύστημα DRS με δυο επιλογές λειτουργίας, εμπνευσμένο από τη F1. Νέο είναι και το 6-τάχυτηο σειριακό κιβώτιο από μαγνήσιο με τις αλλαγές να γίνονται σε μόλις 20 millisecond, ενώ το traction control της Bosch έχει 12 ρυθμίσεις, με τη Pagani να αναβαθμίζει και το ABS. Μιλώντας για την πέδηση, αυτή είναι πιο αποτελεσματική εξαιτίας των νέων φρένων της Brembo με CCMR δίσκους, που είναι 15% ελαφρύτεροι από τους παλιούς αλλά παρέχουν αυξημένη ακαμψία και χαμηλότερη θερμοκρασία λειτουργίας. Η Pagani αναφέρει ότι αυτοί οι δίσκοι αντέχουν 4 φορές περισσότερο από τα προηγούμενα, σταματώντας φυσικά και πιο γρήγορα το αυτοκίνητο.

[quote_text color=”#000000″ text_color=”#ffffff”]Από το ιταλικό εργοστάσιο θα βγουν πέντε μονάδες με τις τέσσερις να έχουν ήδη πουληθεί και απώτερο σκοπό του Zonda R Revolucion να είναι η κατάρριψη του δικό του ρεκόρ στο Nurburgring Nordschleife που ήταν 6:47 το 2010 σε κάτω από 6:45![/quote_text]

Δείτε φωτογραφίες: 

pagazi zonda revopagani-zonda-revolucion__lpagani-zonda-revolucion_2pagani-zonda-revolucion_3pagani-zonda-revolucion_5pagani-zonda-revolucion_6pagani-zonda-revolucion_7pagani-zonda-revolucion_8

Ζαν-Κλωντ Γιούνκερ κατά γερμανικών τραπεζών

0

Δεν αποκλείει το ενδεχόμενο να δοθεί και τρίτο δάνειο στην Ελλάδα ο πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου και πρώην πρόεδρος του Eurogroup, Ζαν-Κλωντ Γιούνκερ, με συνέντευξη που παραχώρησε στο πρακτορείο MNI.

Μάλιστα ανέφερε ότι η Ελλάδα είχε βρεθεί πολύ κοντά στην έξοδο από το ευρώ, πέρυσι το Μάιο και τον Ιούνιο του 2012, αλλά, όπως χαρακτηριστικά είπε το «Grexit» είναι μια απαίσια λέξη. Εξέφρασε την εκτίμηση ότι θα αργήσει η επιστροφή της Ελλάδας στις αγορές, αλλά δε φάνηκε καθόλου ανοιχτός σε νέο κούρεμα του χρέους.

[quote_text color=”#000000″ text_color=”#ffffff”]Ο κ. Γιούνκερ πρόσθεσε ότι οι γερμανικές τράπεζες βοηθούν τους πλούσιους Έλληνες να φοροδιαφεύγουν και είπε ότι αν οι αρχές του ζητήσουν στοιχεία για Έλληνες φοροφυγάδες, θα τα δώσει αμέσως.[/quote_text]

«Ο Αντώνης Σαμαράς κάνει εξαιρετική δουλειά – είμαστε αδέλφια», δήλωσε ο πρωθυπουργός του Λουξεμβούργου, επισημαίνοντας ότι «η Ελλάδα κινείται στην σωστή κατεύθυνση». Έστειλε, επίσης, μήνυμα ελπίδας στους Έλληνες, οι οποίοι, όπως λέει, «έχουν πολύ κουράγιο».

«Έχουμε καλούς λόγους να πιστεύουμε ότι η Ελλάδα κινείται προς την σωστή κατεύθυνση, ότι τα εναπομείναντα σημεία του προγράμματος θα εφαρμοστούν τους επόμενους μήνες, ότι η Ελλάδα θα επιτύχει πρωτογενές πλεόνασμα και ότι σε μερικά χρόνια από τώρα θα αποκτήσει και πάλι πρόσβαση στις χρηματοοικονομικές αγορές», δηλώνει ο κ. Γιούνκερ λίγες ημέρες πριν από την επίσκεψή του στην Αθήνα και αναφέρει ότι ο ίδιος δεν θα ήταν αντίθετος σε ένα τρίτο δάνειο, μέχρι να καταστεί και πάλι δυνατή η χρηματοδότηση από τις αγορές.

«Αν η ελληνική κυβέρνηση δεν είχε λάβει τις αποφάσεις που έλαβε – και ήταν πολύ εντυπωσιακό αυτό, πρέπει να πω – η έξοδος δεν θα ήταν απλώς μια πιθανότητα, αλλά η πραγματικότητα», δήλωσε, εξηγώντας ότι μετά το ασαφές αποτέλεσμα των πρώτων εκλογών στην Ελλάδα, υπήρχαν φόβοι ότι η χώρα δεν θα συμφωνούσε στις περαιτέρω μεταρρυθμίσεις και στα μέτρα λιτότητας που απαιτούνταν προκειμένου να λάβει τις απαραίτητες δόσεις από το πακέτο διάσωσης.

Ο κ. Γιούνκερ χαρακτηρίζει ακόμη απαισιόδοξες τις προβλέψεις του ΟΟΣΑ σε ό,τι αφορά την Ελλάδα, αλλά επισημαίνει ότι πρέπει ακόμη να γίνει πολλή δουλειά για την αντιμετώπιση της φοροδιαφυγής. Δηλώνει μάλιστα ότι εάν οι ελληνικές αρχές ζητήσουν λίστα με τους Έλληνες καταθέτες σε τράπεζες του Λουξεμβούργου, εκείνος θα την δώσει και τονίζει ότι ολόκληρη η Ευρωζώνη θα πρέπει να κάνει το ίδιο.

 

Κάτω από τις 1.000 μονάδες ο Γενικός Δείκτης

0

Χαμηλό βαρομετρικό διαμορφώθηκε στην εγχώρια χρηματιστηριακή αγορά καθώς επιτείνεται ο προβληματισμός για τις ανακεφαλαιοποιήσεις, ενώ τα τριμηνιαία οικονομικά αποτελέσματα των εισηγμένων δεν παρέχουν ενδείξεις βελτίωσης των επιδόσεων τους στο εγγύς μέλλον.

Οι αυξήσεις μετοχικού κεφαλαίου των τραπεζών αποδεικνύονται μια δύσκολη «εξίσωση» με πολλούς «αγνώστους Χ», που συντηρεί την αβεβαιότητα για την πορεία των μετοχών του κλάδου, μετριάζοντας και τις προσδοκίες για υψηλές αποδόσεις από δικαιώματα και warrants. Συνεχίστηκαν λοιπόν οι πιέσεις στο τραπεζικό ταμπλό, οι οποίες επεκτάθηκαν σε όλες τις κατηγορίες μετοχών.

Ο Γενικός Δείκτης διαμορφώθηκε στις 981,5 μονάδες καταγράφοντας πτώση -2,78%. Η αξία των συναλλαγών ανήλθε στα 66,03 εκατ. ευρώ.

Πήγε στο γιατρό και ανακάλυψε ότι είναι… γυναίκα

0

Ένας 66χρονος ασθενής από την Κίνα ανακάλυψε ότι στην πραγματικότητα ήταν… γυναίκα, όταν απευθύνθηκε στους γιατρούς για ένα πρήξιμο στην κοιλιακή του χώρα.

Οι γιατροί τον ενημέρωσαν ότι το πρήξιμο ήταν μια κύστη στην… ωοθήκη του… ανακοινώνοντάς του ότι ο ίδιος ήταν… γυναίκα!

Η συγκεκριμένη περίπτωση του ασθενούς οφείλεται σε έναν εξαιρετικά σπάνιο συνδυασμό δύο γενετικών διαταραχών. Η μία, το σύνδρομο Turner προκαλεί στις γυναίκες την «έλλειψη» γυναικείων χαρακτηριστικών, όπως για παράδειγμα το να μπορούν να μείνουν έγκυες.

Οι πάσχοντες, όπως αναφέρει η South China Morning Post, συνήθως μοιάζουν εξωτερικά με γυναίκες. Όμως ο συγκεκριμένος ασθενής έπασχε ταυτόχρονα και από συγγενή υπερπλασία των επινεφριδίων (CAH), με αποτέλεσμα ο οργανισμός του να παράγει επιπλέον ανδρικές ορμόνες εξαιτίας των οποίων έμοιαζε με… άντρα!

[quote_text color=”#000000″ text_color=”#ffffff”]Το περίεργο αυτό περιστατικό εξέτασαν γιατροί από τα νοσοκομεία Kwong Wah και Queen Elizabeth, η μελέτη των οποίων δημοσιεύτηκε χτες στο επιστημονικό έντυπο Hong Kong Medical Journal.[/quote_text]

Ο 66χρονος ασθενής γεννήθηκε στο Βιετνάμ και ήταν ορφανός. Έχει μούσι, μικρό πέος και καθόλου όρχεις. Είναι μόλις 1,37 μ. στο ύψος και αποφάσισε να συνεχίσει τη ζωή του ως… άντρας και να λάβει θεραπεία με ανδρικές ορμόνες.

 

Δεν επιβεβαιώνεται θάνατος διαδηλωτή από σφαίρα

0

Δεν επιβεβαιώνει ότι σκοτώθηκε από σφαίρα ο νεαρός διαδηλωτής που πέθανε χθες στην Χατάι, στην νότια Τουρκία, η πρώτη έκθεση από την νεκροψία όπως δήλωσε σήμερα ο εισαγγελέας.

[quote_text color=”#000000″ text_color=”#ffffff”]”Η νεκροψία δεν έδειξε κανένα σημείο εισόδου ή εξόδου μιας σφαίρας πυροβόλου όπλου, ούτε κάποιο τραύμα στους εγκεφαλικούς ιστούς που να δείχνει την τροχιά” μιας σφαίρας, διευκρίνισε ο εισαγγελέας.[/quote_text]

Οι ιατροδικαστές διαπίστωσαν κάταγμα στην κρανιακή κοιλότητα 3 επί 2,5 εκατοστών, χωρίς ωστόσο να μπορούν προς το παρόν να αποφανθούν για τα αίτια του θανάτου του νεαρού διαδηλωτή, πρόσθεσε.

Σε ανακοίνωσή του, το γραφείο του κυβερνήτη της Χατάι είχε αναφέρει νωρίτερα ότι ο Αμπντουλάχ Κομέρτ, ηλικίας 22 ετών, εξέπνευσε στο νοσοκομείο, αφού τραυματίστηκε σοβαρά “από πυροβολισμούς που ερρίφθησαν από ένα άγνωστο πρόσωπο”.

Αντικυβερνητικοί ακτιβιστές δήλωσαν ωστόσο ότι ο νεαρός άνδρας τραυματίστηκε στο κεφάλι από πυροβολισμό της αστυνομίας κατά τη διάρκεια της διαδήλωσης.

Σύμφωνα με τον βουλευτή του κυρίου κόμματος της αντιπολίτευσης, Χασάν Ακγκιόλ, τον οποίο επικαλείται το δίκτυο πληροφόρησης NTV, ο Αμπντουλάχ Κομέρτ ήταν μέλος της νεολαίας του Ρεπουμπλικανικού Λαϊκού Κόμματος (CHP).

 

 

Ο Πάπας Φραγκίσκος «δεν θα πάει διακοπές»

0

Ο πάπας Φραγκίσκος προτίθεται φέτος να μην πάει διακοπές για να μείνει κοντά στους πιστούς που ζουν τις συνέπειες της οικονομικής κρίσης, σύμφωνα με δημοσιεύματα στον ιταλικό Τύπο.

Οι καθιερωμένες γενικές ακροάσεις των πιστών της Τετάρτης τους καλοκαιρινούς μήνες δεν θα γίνονται στην θερινή κατοικία του ποντίφικα, στην λίμνη του Καστέλ Γκαντόλφο -τριάντα χιλιόμετρα έξω από την Ρώμη- αλλά στην αίθουσα του πάπα Παύλου του Έκτου, στο Βατικανό, γράφει η εφημερίδα Ιλ Μεσατζέρο.

Ο πάπας φέρεται ότι εξέφρασε την επιθυμία του να μείνει εντός παπικού κρατιδίου και τον Αύγουστο για να σταθεί στο πλευρό των πολιτών που δεν μπορούν λόγω της κρίσης να πάνε ούτε μια ημέρα διακοπές.

Πάνω από το 50% των κατοίκων της ιταλικής πρωτεύουσας πρόκειται να περάσει όλο το φετινό καλοκαίρι εντός των τειχών της Αιώνιας Πόλης, κατά σχετικές εκτιμήσεις και προβλέψεις.

Ο εκπρόσωπος τύπου της Αγίας Έδρας Πατέρας Φεντερίκο Λομπάρντι είπε ότι ο αργεντινός ποντίφικας ίσως αναπαυθεί για λίγες ημέρες τον Ιούλιο, πριν από το ταξίδι του στην Βραζιλία -από τις 22 μέχρι τις 29 του μηνός- στο πλαίσιο της προγραμματισμένης συνάντηση των καθολικών νέων όλου του πλανήτη.

 

Πηγή: ΑΜΠΕ

100 εκατ. ευρώ οικονομική βοήθεια στους πληγέντες από τις πλημμύρες

0

Οικονομική στήριξη στα θύματα των πλημμυρών στη Γερμανία υποσχέθηκε η γερμανίδα καγκελάριος. Η Άγκελα Μέρκελ, που επισκέφτηκε τους δρόμους της πόλης της Κάτω Βαυαρίας, δεσμεύτηκε ότι θα γίνει άμεση εκταμίευση 100 εκατομμυρίων ευρώ στα θύματα των χειρότερων πλημμυρών στη χώρα εδώ και μία δεκαετία.

Μιλώντας σε δημοσιογράφους η κ. Μέρκελ δήλωσε πως παρά το γεγονός ότι η στάθμη των υδάτων υποχωρεί, με αργούς ρυθμούς στο Πασάου, οι επιπτώσεις από τις πλημμύρες θα παραμείνουν για μεγάλο χρονικό διάστημα.

«Γι’ αυτό το λόγο 100 εκατομμύρια ευρώ άμεσης βοήθειας θα χορηγηθούν τόσο από το κράτος της Βαυαρίας, όσο και από την ομοσπονδιακή γερμανική κυβέρνηση. Θα τα μοιράσουμε στη μέση, 50 και 50», πρόσθεσε η γερμανίδα καγκελάριος. Επισήμανε την ανάγκη να φτάσουν γρήγορα τα χρήματα στους πληγέντες.

 

 

 

Νταμπίζας: «Ανάγκη να επιστρέψει ο Καραγκούνης»

Προτεραιότητα για τον Παναθηναϊκό είναι η άμεση επιστροφή του Γιώργου Καραγκούνη, όπως εξήγησε ο Νίκος Νταμπίζας κατά την παρουσίασή του από τους “πράσινους”. “Δεν είναι γλάστρα ο Δημήτρης Σαραβάκος”, υπογράμμισε για τον νέο διευθυντή ποδοσφαίρου του συλλόγου, ενώ αναφέρθηκε και στις αντιδράσεις μερίδας του κόσμου, στη διαιτησία, στις προσθαφαιρέσεις του ρόστερ, στη Λεωφόρο και στο “Απήλιον”.

Ο αντιπρόεδρος της ΠΑΕ, Βασίλης Κωνσταντίνου, προλόγισε τον πρώην διεθνή στόπερ, εξηγώντας: “Θέλουμε να σας παρουσιάσουμε τον νέο τεχνικό διευθυντή μας. Ο Νίκος Νταμπίζας υπήρξε ένας μεγάλος ποδοσφαιριστής, με διακρίσεις και επιτυχίες στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Στην πρώτη παρουσίαση δεν ήταν εδώ για επαγγελματικούς λόγους. Ο κύριος Αλαφούζος επέλεξε τον Νίκο Νταμπίζα για να αξιοποιήσει τις γνώσεις του στο ελληνικό και στο ευρωπαϊκό ποδόσφαιρο. Νίκο, σε καλωσορίζουμε στη μεγάλη οικογένεια του Παναθηναϊκού”.

Στη συνέχεια πήρε τον λόγο ο Νίκος Νταμπίζας, ο οποίος αφού πρώτα διευκρίνισε τους λόγους που απουσίαζε από την πρώτη παρουσίαση, άρχισε την αναφορά του με τα δυσάρεστα νέα του χαμού της κόρης του Μάριο Γκαλίνοβιτς: “Θέλω να αναφερθώ σε ένα δυσάρεστο γεγονός. Θέλω να συλλυπηθώ τον Μάριο Γκαλίνλοβιτς για το χαμό της κόρης του. Αυτό είναι κάτι άσχημο και η σκέψη μας είναι μαζί του”.

Ακολούθως, απάντησε στις ερωτήσεις των δημοσιογράφων…

Φαίνεται πως έχει γίνει μία προεργασία που βγαίνει στην πράξη. Από εδώ και πέρα τι περιμένετε αναφορικά με τη διαμόρφωση του ρόστερ;

“Η ομάδα έχει μπει σε μία διαδικασία ανασυγκρότησης με συγκεκριμένα στοιχεία και χαρακτηριστικά. Έχουμε αποφασίσει σε συνεργασία με τη διοίκηση ποιον δρόμο θέλουμε να βαδίσουμε. Μέλος αυτού του πλάνου είναι ο Εμίρ. Έχει τα χαρακτηριστικά που πιστεύουμε ότι θα μας βοηθήσει. Κάθε επιλογή θα έχει τα αγωνιστικά και εξωαγωνιστικά χαρακτηριστικά που θέλουμε. Προσπαθούμε να πετύχουμε την επανέναρξη, που είπε και ο Εμίρ. Δεν ξέρουμε πότε θα πετύχει, αλλά ξέρουμε τον τρόπο που θα τρέξει το πρότζεκτ. Είμαστε τυχεροί γιατί στην ακαδημία γίνεται πολύ καλή δουλειά από τον κύριο Σαμαρά και το υπόλοιπο προσωπικό. Αυτό είναι σημαντικό για το ‘αύριο’ του συλλόγου. Δεν θα ζητάμε από τους ποδοσφαιριστές να παίζουν άλλο τρόπο παιχνιδιού στην ακαδημία και στην πρώτη ομάδα. Θα προσπαθήσουμε ο Παναθηναϊκός να έχει ένα πλάνο, ένα στυλ, μία νοοτροπία που θα του αρμόζει. Αυτά θα μείνουν στην ομάδα και όποιος προπονητής έρχεται, θα προσαρμόζεται, δεν θα αλλάζει η ομάδα κάθε 2-3 χρόνια. Θα το πετύχουμε με τη βοήθεια όλων. Το σημαντικό είναι αυτό”.

Σε ποιο σημείο βρίσκεται αυτή τη στιγμή ο μεταγραφικός σχεδιασμός του Παναθηναϊκού;

“Άλλες επαφές είναι προχωρημένες και άλλες σε αρχικό στάδιο. Το νόμισμα έχει δύο όψεις. Η ομάδα έχει αρκετά συμβόλαια και πρέπει να υπάρξει μία λογική στις αποχωρήσεις. Τα οικονομικά δεδομένα έχουν αλλάξει. Όλοι πρέπει να καταλάβουν ότι τα κριτήρια έχουν αλλάξει. Έχουμε κάποιες προχωρημένες επαφές. Κάναμε μία καλή αρχή με τον Έμιρ και πιστεύω πως θα υπάρξει ανάλογη συνέχεια”.

Είστε αισιόδοξος ότι θα υπάρξουν απτά αποτελέσματα στο κομμάτι των αποχωρήσεων;

“Είναι μέρος της δουλειάς μου οι αποχωρήσεις, όσο δυσάρεστο και αν είναι και οφείλω να εκπληρώσω τον ρόλο μου. Η ομάδα έχει υπέρβαρα συμβόλαια που τρέχουν από άλλες εποχές. Αυτό έχει αλλάξει. Εμείς οφείλουμε να προσπαθήσουμε να δημιουργήσουμε μία ομάδα φθηνότερη και εξίσου ανταγωνιστική. Έχω συζητήσει με τον προπονητή και έχουμε μία εικόνα ποιους θέλουμε να κρατήσουμε και ποιους όχι. Δεν θα τους ονοματίσω δημόσια, γιατί αυτή είναι η αρχή μου. Να το μάθουν πρώτα οι ποδοσφαιριστές. Πέρυσι η ομάδα είχε ένα πολύ υψηλό μπάτζετ με βάση τα νούμερα και τερμάτισε 6η. Δεν είναι κολακευτικό για τον Παναθηναϊκό. Οι ποδοσφαιριστές οφείλουν να αντιληφθούν ότι μία ομάδα με τόσο μεγάλο μπάτζετ, τερμάτισε 6η. Δεν είναι εύκολο να πεις στον άλλο ότι απέτυχε, αλλά νομίζω είναι ειλικρινές και αληθινό”.

Θα καταφέρει ο Παναθηναϊκός να παρουσιάσει ένα ανταγωνιστικό σύνολο στο επόμενο πρωτάθλημα;

“Για να είμαστε εδώ, είμαστε αποφασισμένοι να κινηθούμε προς κάθε κατεύθυνση. Συμβόλαιο με την επιτυχία δεν έχει κανείς. Καλά τα πλάνα και οι μακροπρόθεσμοι στόχοι, όμως ο Παναθηναϊκός έχει στο DNA του την κατάκτηση του τίτλου και οφείλει να κινηθεί προς αυτή την κατεύθυνση. Ταυτόχρονα όμως, πρέπει να προσαρμοστούμε στα νέα δεδομένα. Αυτό που είπα στον κύριο Αλαφούζο είναι ότι η ομάδα πρέπει να δώσει ένα όραμα στον κόσμο. Να δείξει ότι χτίζεται κάτι σοβαρό. Καλώς ή κακώς, για να το υποστηρίξουμε χρειαζόμαστε αποτελέσματα. Σε προσωπικό επίπεδο, ξέρω ότι θα έχω προβλήματα. Είμαι συνειδητοποιημένος ότι θα αντιμετωπίσω δυσκολίες. Στη γραμμή της αφετηρίας ξεκινάω πιο πίσω από τους υπόλοιπους. Εάν δεν ήμουν αποφασισμένος, θα έπαιζα με τα παιδιά μου ή θα έκανα προπόνηση στην παραλία”.

Πώς αντιμετωπίζετε τις αντιδράσεις που υπάρχουν προς το πρόσωπο σας;

“Δεν έχω έρθει ουρανοκατέβατος. Δεν απείχα από το ελληνικό ποδόσφαιρο. Δεν έχω πρόβλημα να εξηγήσω ότι πρόβλημα υπάρχει προς το πρόσωπο μου. Δεν είναι το ιδανικότερο για τον κόσμο ότι έχω παίξει στον αιώνιο αντίπαλο. Αυτό είναι λογικό. Αν κάποιος δεν με αποδέχεται επειδή αγωνίστηκα στον Ολυμπιακό, το σέβομαι. Είναι τιμητικό για μένα και είναι τεράστιο παράσημο ότι βρίσκομαι εδώ, παρότι δεν είμαι αποδεκτός και είμαι υποχρεωμένος να το τιμήσω”.

Κρίνοντας εκ του αποτελέσματος, θεωρείτε ότι η απομάκρυνση του Γιώργου Καραγκούνη ήταν λάθος;

“Οι ποδοσφαιρικές αποφάσεις λαμβάνονται κάθε χρόνο από τα άτομα που έχουν την ευθύνη. Δεν μπορώ να σχολιάσω τα κριτήρια που άφησαν τον Γιώργο εκτός ομάδας. Δεν ήμουν μέλος της ομάδας. Όμως, ξέρω ότι ο Γιώργος πήγε στην Αγγλία, στο πιο απαιτητικό πρωτάθλημα του κόσμου, το οποίο γνωρίζω προσωπικά, έπαιξε στο κόκκινο και τα κατάφερε. Και είναι σπουδαίο αυτό, γιατί κανένας μας δεν πίστευε ότι θα τα καταφέρει. Δεν είναι κρυφό ότι είναι ανάγκη μας να γυρίσει ο Γιώργος στον Παναθηναϊκό. Καλά τα πλάνα, τα πρότζεκτ και οι θεωρίες, αλλά οι άνθρωποι εμπνέουν. Και ο Γιώργος είναι Παναθηναϊκός μέχρι τα νύχια του. Θα γυρίσει για τον Παναθηναϊκό, για κανένα Νταμπίζα και για κανένα Αναστασίου”.

Πώς θα λειτουργήσει ο Παναθηναϊκός έχοντας ένα ρόστερ με τόσες αλλαγές;

“Για μένα, όποιες αλλαγές γίνονται, πρέπει να γίνονται σταδιακά. Οι μαζικές προσθαφαιρέσεις εμπεριέχουν ρίσκο. Όμως εμείς είμαστε αναγκασμένοι να πάμε κόντρα στην ποδοσφαιρική λογική και να προβούμε σε πολλές αλλαγές. Δεν μπορώ να προσδιορίσω αριθμό, αλλά θα είναι αρκετές. Το σίγουρο είναι πως όσοι αποκτηθούν, θα πληρούν τις προδιαγραφές που έχουμε θέσει”.

Είναι σίγουρο ότι αργά ή γρήγορα, ο Παναθηναϊκός θα κληθεί να αντιμετωπίσει εξωγενείς παράγοντες, όπως η διαιτησία. Πώς θα το αντιμετωπίσετε;

“Τα 6 χρόνια της παρουσίας μου στη Λάρισα δίνουν το στίγμα για την άποψη μου. Μετά το πέρας της καριέρας μου, ειχα μία βλακώδη προσέγγιση. Το έβλεπα αγγελικά πλασμένο. Σε όλον τον κόσμο, ο ισχυρός ευνοείται. Διαφθορά υπάρχει παντού, απλώς εδώ υπάρχει περισσότερο. Εγώ θα περάσω στην ομάδα το αγωνιστικό ζήτημα. Θέλω να ασχολούνται με αγωνιστικά ζητήματα. Να μιλάω εγώ και ο προπονητής συνέχεια για τη διαιτησία μετά από αρνητικά αποτελέσματα, θα μας αποπροσανατολίσει. Εμείς θα δημιουργήσουμε μία ομάδα για να παίζει κόντρα σε κάθε αντίπαλο. Το κομμάτι της διαιτησίας είναι αρμόδια να το χειριστεί η διοίκηση και δεν εμπίπτει στις δικές μου αρμοδιότητες”.

Κατά πόσο θα βοηθήσει η επιστροφή στο γήπεδο της Λεωφόρου;

“Η ομάδα έπαιζε σε ένα γήπεδο που κανείς δεν αισθανόταν έδρα. Αυτό αλλάζει άρδην. Ο Παναθηναϊκός γυρίζει σπίτι του. Η πίεση στον αντίπαλο θα είναι διαφορετική. Η Λεωφόρος είναι ποδοσφαιρικό γήπεδο, δεν το συζητάμε. Όμως εμείς οφείλουμε να αξιοποιήσουμε το πλεονέκτημα της Λεωφόρου, γιατί μόνα τους τα γήπεδα δεν παίζουν μπάλα. Είναι σημαντική η παρουσία του κόσμου και η στάση του. Γιατί είναι δίπλα στον αγωνιστικό χώρο”.

Έχετε περιηγηθεί στο “Απήλιον”; Και αν ναι, τι άποψη σχηματίσατε;

“Το νέο προπονητικό κέντρο, μακροπρόθεσμα είναι μία επένδυση. Υπάρχουν ελλείψεις. Το ιδανικό θα ήταν να έχουμε μία ομαλή μετάβαση. Δεν είναι άμεσα έτοιμο για να δεχθεί την πρώτη ομάδα και τις ακαδημίες. Από την άλλη, υπάρχει ο ρομαντισμός. Η Παιανία είχε ταυτιστεί με τις ακαδημίες και είχε δημιουργηθεί ένας μύθος. Το καλό θα ήταν να γινόταν ομαλά η μετάβαση. Άμεσα δεν μπορούμε να μεταφερθούμε. Αλλά μακροπρόθεσμα το όφελος θα είναι μεγάλο”.

Εάν κάποιος ποδοσφαιριστής προτιμήσει να μείνει, τι συμπεριφοράς θα τύχει;

“Για τις αποχωρήσεις, όποιος θέλει να κάτσει στο συμβόλαιο του, εμείς θα του παρέχουμε όλες τις δυνατές συνθήκες που απαιτεί η ιστορία και το πρεστίζ του Παναθηναϊκού, για να προπονείται, αλλά θα είμαστε ξεκάθαροι ότι δεν υπολογίζεται και δεν πρόκειται να αγωνιστεί”.

Ποια κατάληξη στη σεζόν θα σας άφηνε ικανοποιημένο;

“Υπάρχουν πολλοί αστάθμητοι παράγοντες. Από το άμεσο αποτέλεσμα και τον τρόπο που θα αντιδράσουμε. Θέλουμε η ομάδα να επιστρέψει σε ανταγωνιστικό επίπεδο το συντομότερο δυνατό. Αλλά ταυτόχρονα θα έχουμε συγκεκριμένες αρχές στο παιχνίδι μας. Αλλά πιο κάτω από την 6η θέση δεν μπορεί να πάει. Με τα σωστά βήματα, θα φτάσουμε όσο το δυνατόν ψηλότερα, ώστε να διεκδικήσει ο Παναθηναϊκός τον τίτλο και να τον κατακτήσει”.

Μήπως η απουσία ευρωπαϊκών υποχρεώσεων λειτουργήσει ευεργετικά για τον Παναθηναϊκό, γιατί θα σας δώσει την ευκαιρία να προετοιμάσετε την ομάδα όπως θέλετε;

“Η απουσία από την Ευρώπη έχει θετικά και αρνητικά. Η συμμετοχή στους ομίλους θα απέφερε έσοδα. Επίσης, είναι πλήγμα για το πρεστίζ του Παναθηναϊκού. Υπάρχουν και θετικά. Έχουμε χρόνο να προετοιμάσουμε την ομάδα όπως θέλουμε. Υπάρχει πρόβλημα με τις αδειοδοτήσεις και αυτό μας εμποδίζει να προγραμματίσουμε την προετοιμασία μας. Στόχος μας είναι του χρόνου να μην έχουμε τέτοια διλήμματα”.

Κλείνοντας, μίλησε για το ζήτημα της συνύπαρξής του με τον Δημήτρη Σαραβάκο: “Θέλω να περάσω ένα μήνυμα κλείνοντας, όσον αφορά τον Δημήτρη Σαραβάκο. Ενοχλούμαι αφάνταστα όταν παρουσιάζεται σαν ασπίδα μου ή για να απορροφά τους κραδασμούς. Το πότε επιλέχθηκε ο Σαραβάκος για να ενταχθεί στο επιτελείο, θα το αποκαλύψει ο ίδιος. Ο Δημήτρης Σαραβάκος δεν λειτουργεί ως γλάστρα κανενός. Το έχει αποδείξει. Όταν ακούς Σαραβάκος, σκέφτεσαι τον Παναθηναϊκό. Έχει ενεργό ρόλο, συγκεκριμένες αρμοδιότητες. Οι ρόλοι του καθενός είναι ξεκάθαροι. Ο Δημήτρης δεν θα αποφασίσει ποιος θα έρθει στο σύλλογο, αλλά η άποψη του έχει σημασία. Σε πρώτη φάση ίσως η οργάνωση μας φαίνεται λίγο σκόρπια, αλλά λόγω πίεσης χρόνου δεν μπορέσαμε να μοιράσουμε τις αρμοδιότητες. Σε κάθε περίπτωση, ο ποδοσφαιριστής ο οποίος θα έρθει, πρέπει να έχει τη σφραγίδα του τεχνικού διευθυντή και αυτός θα πάρει την ευθύνη που του αναλογεί”.

Τέλος, αναφέρθηκε ξανά στις αντιδράσεις μερίδας κόσμου προς το πρόσωπό του: “Θα πω λίγα πράγματα για το προσωπικό κομμάτι. Καταλαβαίνω τις αντιδράσεις από την πρόσληψη μου. Δεν είναι κάτι εξωπραγματικό. Οποιαδήποτε αντιπαράθεση προς το πρόσωπο μου, ας περάσει σε δεύτερο πλάνο και ας μπει μπροστά η αγάπη για το σύλλογο. Ο Παναθηναϊκός δεν έχει χώρο για διχόνοιες και εμφύλιους. Θα υπάρξει χρόνος όταν λύσουμε όλα τα προβλήματα. Δεν το λέω για να διώξω το πρόβλημα μου. Εγώ θα κριθώ σε βάθος χρόνου. Γιατί ο Νταμπίζας και ο κάθε Νταμπίζας είναι περαστικός. Αυτό που θα μείνει είναι ο σύλλογος”.

 

 

Εγκλωβισμός οδηγού στην Πάτρα

0

Τροχαίο ατύχημα σημειώθηκε, κάτω από άγνωστες μέχρι στιγμής συνθήκες, στην οδό Δημοκρατίας, κοντά στο ύψος της γέφυρας της Περιμετρικής στην Οβρυά Πατρών.

Στο σημείο βρίσκεται όχημα της Πυροσβεστικής Υπηρεσίας, οι άνδρες της οποίας προσπαθούν να απεγκλωβίσουν την οδηγό που έχει παγιδευτεί στο εσωτερικό του οχήματος. Σύμφωνα με τα πρώτα στοιχεία η γυναίκα είναι καλά στην υγεία της.

Πηγή: patrastimes

 

Η νέα φανέλα της εθνικής Ελλάδος

Η πρώτη εμφάνιση της Ελλάδας από τη Nike έχει καθαρές γραμμές στα εθνικά χρώματα και βελτιώνει την απόδοση των παικτών με τις καινοτομίες της. Στις 7 Ιουνίου, η εθνική Ομάδα θα αντιμετωπίσει τη Λιθουανία φορώντας την πρώτη της εμφάνιση Nike, μια εμφάνιση με κλασικό ποδοσφαιρικό σχεδιασμό, η οποία αποτίει φόρο τιμής στην εθνική κληρονομιά της χώρας.

Για την πρώτη χρονιά της συνεργασίας, η Nike έχει σχεδιάσει εμφανίσεις για τα παιχνίδια εντός και εκτός έδρας στα εθνικά χρώματα της Ελλάδας (λευκό και μπλε). Η φανέλα για τα εντός έδρας παιχνίδια είναι λευκή, με φαρδιές, μπλε μανσέτες και λεπτή, μοντέρνα, μπλε μπορντούρα στη λαιμόκοψη, η οποία έχει σχήμα V. Η φανέλα για τα εκτός έδρας παιχνίδια είναι μπλε, με λευκές λεπτομέρειες. Στο σορτς και τις κάλτσες, έγχρωμες ρίγες ολοκληρώνουν το λουκ, σε ασορτί χρώμα με αυτό που έχουν οι μανσέτες.

[quote_text color=”#000000″ text_color=”#ffffff”]”Είναι μεγάλη τιμή για μένα και για τους συμπαίκτες μου να φοράμε τη φανέλα της Εθνικής και να αντιπροσωπεύουμε τη χώρα μας. Θα βάλουμε τα δυνατά μας για να αποδώσουμε στο μέγιστο βαθμό, φορώντας τα εθνικά χρώματα και τη σημαία στην καρδιά”, δήλωσε ο αρχηγός της ομάδας, Γιώργος Καραγκούνης.[/quote_text]

Η εμφάνιση αποτελεί χαρακτηριστικό παράδειγμα της αφοσίωσης της Nike στο στιλ, στην δεξιοτεχνία και στην καλαισθησία, ενώ διαθέτει τεχνολογικά χαρακτηριστικά – κλειδιά για την καλύτερη απόδοση των παικτών.

Η εμφάνιση είναι φτιαγμένη από το ελαφρύ ύφασμα Nike Dri-Fit, που απορροφά τον ιδρώτα από το σώμα και του επιτρέπει να εξατμίζεται, έτσι ώστε οι παίκτες να νιώθουν στεγνά και άνετα για 90 και πλέον λεπτά. Κάτω από τα χέρια -και στις δύο πλευρές- υπάρχουν ζώνες αερισμού (μικρές οπές ανοιγμένες με λέιζερ), για επιπλέον δροσιά και άνεση. Η κυκλοφορία του αέρα ενισχύεται σε όλη την πλάτη χάρη στο ειδικό δικτυωτό πλέγμα.

Καθώς η Nike έχει πάντα ως στόχο να συνδυάζει τις υψηλές αθλητικές επιδόσεις με τις μικρότερες περιβαλλοντικές επιπτώσεις, το ύφασμα της φανέλας της νέας εμφάνισης είναι φτιαγμένο από ανακυκλωμένο πολυεστέρα. Κάθε εμφάνιση είναι φτιαγμένη κατά μέσον όρο από 8 ανακυκλωμένες πλαστικές φιάλες.

Στον αγώνα της 7ης Ιουνίου, η Εθνική Ελλάδας θα αγωνιστεί με τη λευκή εμφάνιση.

 

 

Εξαφάνιση-μυστήριο στον ΧΥΤΑ Φυλής

0

Αρνητικό αποτέλεσμα είχαν οι έρευνες της ΕΛΑΣ στο Χώρο Υγειονομικής Ταφής Απορριμμάτων (ΧΥΤΑ) στη Φυλή για την ανεύρεση ατόμου, το οποίο όπως ανέφερε ομοεθνής του, πακιστανικής καταγωγής, αγνοείται από την περασμένη Τετάρτη, ενώ είχε εισέλθει παράνομα στον χώρο.

Σήμερα το πρωί η Εισαγγελία Πρωτοδικών Αθηνών έδωσε εντολή για παύση των ερευνών, αφού ολοκληρώθηκαν οι εκσκαφές και αναζητήσεις, οι οποίες επεκτάθηκαν και πέραν του οριοθετημένου από την αστυνομία χώρου.

Η επιχείρηση αναζήτησης διήρκεσε συνολικά 5 ημέρες και για τον σκοπό αυτό επιστρατεύθηκε σημαντικός αριθμός μηχανημάτων, φορτηγών και προσωπικού που ήλεγχε εξονυχιστικά τα απορρίμματα, ενώ ο ΧΥΤΑ χρειάστηκε να παραμείνει κλειστός από την Παρασκευή 31/5 έως τη Δευτέρα 3/6.

 

Ράλλυ Ακρόπολις 2013: Νικητής ο Latvala

Ο Φινλανδός οδηγός έσπασε πολλές… κατάρες στον έκτο γύρου του Παγκόσμιου πρωταθλήματος ράλι, αφού για πρώτη φορά στην καριέρα του πανηγύρισε τη νίκη στο ράλι Ακρόπολις, η οποία συνοδεύτηκε με την πρώτη του νίκη πίσω από το τιμόνι του Polo R.

O 28χρονος οδηγός κέρδισε τον αγώνα, έχοντας κάνει τον ταχύτερο χρόνο σε τέσσερις ειδικές διαδρομές, ανεβαίνοντας στη δεύτερη θέση του πρωταθλήματος, πίσω από τον πρωτοπόρο, Σεμπαστιάν Οζιέ.

[quote_text color=”#000000″ text_color=”#ffffff”]Ο Λάτβαλα πέρασε στην πρώτη θέση της γενικής κατάταξης, εκμεταλλευόμενος το κλατάρισμα του Ευγκένι Νόβικοφ στην τέταρτη ειδική του αγώνα (SS4).[/quote_text]

Στη συνέχεια ο οδηγός της Volkswagen αύξησε σταδιακά τη διαφορά του από τους υπόλοιπους, φτάνοντας στην τελευταία ημέρα του αγώνα, έχοντας το πλεονέκτημα να οδηγεί αργά, χωρίς να ρισκάρει, φτάνοντας στην όγδοη νίκη στην καριέρα του.

«Απίστευτο, πήρα την πρώτη μου νίκη με την Volkswagen. Το συναίσθημα είναι καταπληκτικό. Είχα μία δύσκολη έναρξη του πρωταθλήματος. Πριν από 10 χρόνια έτρεξα για πρώτη φορά εδώ στο WRC και μου πήρε 10 χρόνια να κερδίσω. Σήμερα το πρωί άρχισα να σκέφτομαι τη νίκη, η σημερινή μέρα ήταν ατελείωτη», δήλωσε ο νικητής του Ακρόπολις.

Onboard πλάνα από την έκτη ειδική του Γιάρι Μάτι Λάτβαλα:

Στο δεύτερο σκαλί του βάθρου ανέβηκε ο Ντάνι Σόρντο με Citroen. Ο Ισπανός οδηγός την τελευταία ημέρα του αγώνα δεν θέλησε να πιέσει, αφού συμβιβάστηκε με τη θέση του.

«Καταπληκτικό σαββατοκύριακο. Δεν είχαμε προβλήματα και η θέση του πόντιουμ θα μου δώσει περισσότερη αυτοπεποίθηση», δήλωσε ο οδηγός της DS3.

Την πρώτη τριάδα συμπλήρωσε ο Τιερί Νουβίλ, ο οποίος μετά το Μεξικό (3η θέση) αναβαίνει ξανά στο πόντιουμ.

«Ένα καλό σαββατοκύριακο για μας, δεν κάναμε λάθη, κάναμε καλούς χρόνους, διατηρήσαμε τη θέση μας. Η τελευταία ειδική ήταν λίγο πονηρή. Κάποια στιγμή νόμιζα πως είχαμε κλατάρισμα, και έκοψα λίγο, αλλά κατάλαβα ότι όλα ήταν καλά και πίεσα περισσότερο», τόνισε ο Γάλλος μετά το τέλος του αγώνα.

Εντυπωσιακές ήταν οι… μάχες των Αλ Ατίγια και Μίκελσεν, με τον δεύτερο να μην καταλαβαίνει από πέτρες και βράχους.

Ο Νορβηγός την τελευταία ημέρα του αγώνα κέρδισε τις τρεις από τις τέσσερις ειδικές, ανεβαίνοντας στην τέταρτη θέση, από την οποία εκτόπισε τον οδηγό από το Κατάρ.

Μεγάλοι άτυχοι του 59ου ράλι Ακρόπολις ήταν οι Ευγκένι Νόβικοφ, Μίκο Χιρβόνεν και Σεμπαστιάν Οζιέ. Ο Ρώσος έδειχνε ιδιαίτερα ανταγωνιστικός, ωστόσο το κλατάρισμα στην SS4 ήταν η αιτία να χάσει πολύτιμο χρόνο.

Ο Μίκο Χιρβόνεν στάθηκε πιο άτυχος, αφού είχε δύο κλαταρίσματα. Τελικά, ολοκλήρωσε τον έκτο αγώνα της χρονιάς από την έβδομη θέση.

Το μηχανικό πρόβλημα στο Polo R στην πρώτη ειδική του αγώνα εμπόδισε τον Σεμπαστιάν Οζιέ να διεκδικήσει κάτι καλύτερο από την δέκατη θέση.

Αξιοσημείωτη ήταν η απόδοση του Ρόμπερτ Κούμπιτσα, ο οποίος τερμάτισε στην 11η θέση στη γενική κατάταξη και στην πρώτη στην κατηγορία του WRC2.

Lamborghini Sesto Elemento στην…πίστα! (video)

Μια έκδοση παραγωγής της Lamborghini Sesto Elemento πάτησε για πρώτη φορά πίστα σε μια μυστική εκδήλωση για VIP πελάτες της εταιρίας που έγινε στη πίστα του Las Vegas.

Αυτή είναι μάλλον η ίδια που είχαμε δει ως έκδοση παραγωγής του αυτοκινήτου, το οποίο βλέπουμε ότι φορά νέες ζάντες αλλά και θέση για πίσω πινακίδα κυκλοφορίας. Οι ζάντες θυμίζουν κάτι από αυτές της Veneno, με το αυτοκίνητο να παρουσιάζεται κάποια στιγμή μέσα στο 2013.[quote_text color=”#000000″ text_color=”#ffffff”] Θα κατασκευάζεται στις νέες εγκαταστάσεις για τα ειδικά της αυτοκίνητα που ετοίμασε η Lamborghini και θα βγει σε μόλις 20 μονάδες στην αγορά και για να την κάνει κάποιος δική του, θα πρέπει να πληρώσει 1.800.000 ευρώ.[/quote_text]

Δεν θα διαφέρει σχεδόν καθόλου σε σχέση με το πρωτότυπο και έτσι θα ζυγίζει 995 κιλά, θα είναι εξόλοκλήρου κατασκευασμένη από CFRP (carbon-fiber reinforced plastics) και μηχανικά θα φορά τον ατμοσφαιρικό 5.2 λίτρων V10 της Gallardo LP 570-4 Superleggera απόδοσης 570 ίππων. Τα 0-100 χλμ/ώρα τα κάνει σε 2,5 δευτ, ενώ η τελική του ταχύτητα, οι φήμες λένε ότι θα “περιορίζεται” στα 350 χλμ/ώρα. Θα έχει 1,75 αναλογία κιλών ανά ίππο, με την κίνηση να μεταδίδεται σε όλους τους τροχούς.

Το εκπληκτικό του αυτοκινήτου είναι ότι η δομή του ανθρακονήματος δεν είναι μόνο στο carbon monocoque σασί τύπου μπανιέρας, αλλά ότι το CFRP εκτείνεται στην μπροστά δομή, στα εξωτερικά panels αλλά και στα σημεία πρόσκρουσης! Carbon είναι επίσης, μεγάλο κομμάτι της ανάρτησης, οι ζάντες και ο άξονας μετάδοσης! Ακόμη ένα εξωτικό υλικό που χρησιμοποίησαν οι άνθρωποι της Lamborghini είναι το Pyrosic, ένα προηγμένο γυάλινο-κεραμικό υλικό το οποίο έχει χρησιμοποιηθεί στις απολήξεις των εξατμίσεων.

Στο εσωτερικό τώρα, σίγουρα δεν μοιάζει με την συμβατική εικόνα που έχουμε συνηθίσει σε όλα τα αυτοκίνητα. Μια δομή από κομμάτια carbon δημιουργούν το εσωτερικό. Όπου και αν κοιτάξεις βλέπεις μόνο ανθρακόνημα με το μόνο που σπάει στην μαύρη μονοτονία να είναι τα κόκκινα υφάσματα των καθισμάτων τα οποία αποτελούν μέρος του monocoque σασί.

lamborghini-sesto-elemento-inside Lamborghini Sesto Elemento Lamborghini-Sesto-Elemento-inside 3 lamborghini-sesto-back

Renault Megane R.S Red Bull Racing RB8

H Renault για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά βγάζει στην αγορά την ειδική συλλεκτική έκδοση του Megane R.S εμπνευσμένη από την Red Bull Racing RB8. Η έκδοση θα είναι διαθέσιμη σε 26 χώρες και οι πωλήσεις του θα ξεκινήσουν από τον Ιούλιο με αρχική τιμή στη Γαλλία τις €36.000.

[quote_text color=”#000000″ text_color=”#ffffff”]Είναι δημιουργία της Renault Sport και της Red Bull Racing design και είναι βαμμένο σε μπλε χρώμα, με γκρι λεπτομέρειες, ζάντες 19″ και διαθέτει νέο μπροστά προφυλακτήρα, πλαϊνά spoiler, αεροτομή και νέο πίσω προφυλακτήρα με διαχύτη.[/quote_text]

Συναντάμε το σήμα της Red Bull Racing στο πλάι αλλά και ένα αυτοκόλλητο της Red Bull στο πίσω παράθυρο. Στο εσωτερικό υπάρχουν bucket καθίσματα της Recaro στα προσκέφαλα των οποίων είναι ραμμένο το λογότυπο της Red Bull Racing, νέος επιλογέας ταχυτήτων, αλουμινένια μαρσπιέ, νέα πατάκια και το σύστημα ενημέρωσης και ψυχαγωγίας R-Link με το Renaultsport Monitor 2.0.

Φορά μπλοκέ διαφορικό περιορισμένης ολίσθησης, το Cup Chassis, κόκκινες δαγκάνες φρένων και το σύστημα τηλεμετρίας R.S. Μηχανικά ο 2.0-λιτρος τετρακύλινδρος 16βάλβιδος κινητήρας διαθέτει σύστημα Start/Stop και στο πρόγραμμα Normal, αποδίδει 250 άλογα με 340 Nm ροπής. Έχει μέση κατανάλωση 7.5 λίτρα/100 χλμ και 174 γρ/χλμ εκπομπές CO2.

Με την επιλογή του προγράμματος Sport, απενεργοποιείται το σύστημα Start/Stop και EBA (Emergency Brake Assist) με τον κινητήρα να αποδίδει επιπλέον 15 άλογα (265) με την ροπή να αγγίζει τα 360 Nm.

Στην Κάθριν τα ρίχνει η “πρώην” του Μάϊκλ Ντάγκλας

0

 

Το 2010 ο Μάικλ Ντάγκλας είχε παραδεχθεί δημόσια πως…παίρνει Viagra για να μπορεί να ικανοποιεί σεξουαλικά την κατά 25 χρόνια νεότερη γυναίκα του, Κάθριν Ζέτα Τζόουνς. Τώρα, ο διάσημος ηθοποιός τραβά ξανά τα φώτα της δημοσιότητας με μία δήλωση, η οποία κατάφερε μέσα σε λίγες ώρες να προκαλέσει σάλο…

Χωρίς κανένα δισταγμό και ιδιαίτερα αποκαλυπτικός, ο πάλαι ποτέ πρωταγωνιστής παραδέχθηκε σε συνέντευξή του ότι δε μετανιώνει για τα τσιγάρα, τα ποτά και τα ξενύχτια, καθώς δεν ήταν εκείνα που «έφταιγαν» για τον καρκίνο (με τον οποίο διαγνώστηκε πριν από τρία χρόνια)… αλλά η αιδοιολειξία (το στοματικό σεξ δηλαδή).

Λίγες μόνο ώρες, λοιπόν, μετά τη δήλωση του ηθοποιού, η πρώην σύζυγός του, Ντιάντρα Ντάγκλας, έσπευσε να ρίξει έμμεσα την ευθύνη στην τωρινή σύζυγο του Ντάγκλας βγάζοντας επίσημη ανακοίνωση στο TMZ στην οποία ξεκαθαρίζει ότι εκείνη δεν έχει καμία σχέση με τον ιό HPV, που προκαλεί τον καρκίνο.

Την ίδια ώρα, και ενώ τα περί στοματικού σεξ κάνουν το γύρο του Διαδικτύου, εκπρόσωπος του Μάικλ Ντάγκλας έβγαλε ανακοίνωση προσπαθώντας να «μαζέψει» τα όσα είπε ο ηθοποιός, λέγοντας ότι ο σταρ μιλούσε γενικά για την αιδοιολειχία ως αιτία που προκαλεί καρκίνο και όχι συγκεκριμένα για τη δική του περίπτωση.Μετά το θόρυβο πάντως που δημιουργήθηκε από τις δηλώσεις του ηθοποιού άνοιξε συζήτηση για το κατά πόσο είναι επιστημονικά αληθής ο ισχυρισμός του. Σύμφωνα με το Oral Cancer Foundation, ένα στέλεχος του HPV, γνωστό ως HPV16, συνδέεται στον καρκίνο του φάρυγγα και εντοπίζεται κυρίως στις πίσω περιοχές του στόματος και του λαιμού. Πέρυσι, το Κέντρο Ερευνών για τον Καρκίνο στην Βρετανία (Cancer Research UK) ανέφερε ότι τα αυξανόμενα ποσοστά καρκίνου που οφείλονται στον HPV θα μπορούσαν να συνδεθούν με το στοματικό σεξ. Τα στοιχεία του Παγκόσμιου Οργανισμού Υγείας, συνδέουν επίσης τον HPV με πάνω από το 5% των περιπτώσεων καρκίνου παγκοσμίως. «Ο HPV αυξάνει τις πιθανότητες εμφάνισης καρκίνου, αλλά δεν μπορεί να ειπωθεί ρητά, ότι προκαλεί συγκεκριμένους τύπου καρκίνου…Υπολογίζεται ότι μεταξύ 25%-35% των καρκίνων του φάρυγγα συνδέονται με τον HPV», αναφέρει στην ιστοσελίδα της η Guardian.

Αξίζει να αναφέρουμε ότι το 1992 ο Ντάγκλας είχε νοσηλευτεί σε κλινική, εξαιτίας…του εθισμού του στο σεξ, ενώ το 2011 η Τζόουνς είχε νοσηλευτεί γιατί έπασχε από…κατάθλιψη. Παράλληλα, ο Ντάγκλας είχε κατά καιρούς προβλήματα με τον αλκοολισμό….

O Kαρεμπέ ξανά στον ΟΣΦΠ

Με τον Βαγγέλη Μαρινάκη θα μιλήσει σήμερα ο Κριστιάν Καρεμπέ ο οποίος αναμένεται στον Πειραιά για να γίνουν και οι ανακοινώσεις. Σε ό,τι αφορά στις λεπτομέρειες της συνεργασίας, ούτε χθες έγιναν γνωστές, αν και έχει ακουστεί ότι δύσκολα θα αναλάβει ένα πόστο που θα απαιτεί καθημερινή παρουσία στου Ρέντη.

Ο Καρεμπέ είχε αγωνιστεί στους «ερυθρόλευκους» από το 2001 έως το 2004, κατακτώντας δύο πρωταθλήματα και με την παρουσία του μπορεί να βοηθήσει και στην εικόνα του συλλόγου στο εξωτερικό, έχοντας πολύ καλές σχέσεις με την UEFA, αλλά και σε μεταγραφικά ζητήματα, με επαφές και με παίκτες, αλλά και με ομάδες. Και μην ξεχνάμε ότι οι «ερυθρόλευκοι» έχουν κάνει άνοιγμα φέτος στη γαλλική αγορά και είναι πιθανό να προκύψει μεταγραφή ή μεταγραφές από το Σαμπιονά.

Στην παρουσίασή του ίσως είναι παρών και ο Βαγγέλης Μαρινάκης, ενώ υπάρχει η πληροφορία ότι μπορεί να γίνει αναφορά και στις μεταγραφές που θα κάνει ο Ολυμπιακός στη συνέχεια, αφού έχει ήδη αποκτήσει τους Σαλίνο, Ντε Βινσέντι, Ολαϊτάν, Σάμαρη και έχει κλείσει και τους Τζανακάκη, Μπουχαλάκη.

 

To ΤΤ μπαίνει σε… δίαιτα

«Έδρα του quattro» θα ονομάσει η Audi το περίπτερο της στην έκθεση Wörthersee 2013, στο Ράιφνιτζ της Αυστρίας. Πρόκειται για το ετήσιο ραντεβού με επίκεντρο sport και βελτιωμένα αυτοκίνητα και η γερμανική μάρκα θα παρουσιάσει συνολικά 4 αγωνιστικά και 8 μοντέλα παραγωγής. Η έκθεση θα διεξαχθεί φέτος από τις 8 έως τις 11 Μαΐου και το πρόγραμμα περιλαμβάνει για την Audi και μία πρεμιέρα.

Το TT ultra quattro concept συνδυάζει το χαμηλό βάρος με τα sport χαρακτηριστικά. Η παρουσία του 2λιτρου TFSI στην έκδοση με 310 PS και 40,8 kgm ροπής σε συνδυασμό με τον περιορισμό του βάρους στα 1.111 kg, εκτοξεύουν το coupe της Audi στα 100 km/h εντός μόλις 4,2 sec. Είναι δηλαδή πιο γρήγορο και από το TT RS με τα 340 PS, με την τελική ταχύτητα να φθάνει τα 280 km/h.

Η αναλογία βάρους – ισχύος στα επίπεδα του 3,6:1 παραπέμπει σε supercar. Η κίνηση περνά σε όλους τους τροχούς μέσω του εξατάχυτου κιβωτίου και της μόνιμης τετρακίνησης Quattro.

 

Κουβέλης: «Δεν υπάρχει ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών»

Απέκλεισε το ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών ο πρόεδρος της ΔΗΜΑΡ Φώτης Κουβέλης και τόνισε την ανάγκη να βρεθεί κοινός τόπος με τη Ν.Δ. ώστε να ψηφιστεί το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο.

[quote_text color=”#000000″ text_color=”#ffffff”]«Δεν υπάρχει ενδεχόμενο πρόωρων εκλογών. Η κυβέρνηση θα διανύσει τη θητεία που προβλέπεται από το Σύνταγμα. Η χώρα δεν έχει κανέναν λόγο να πάει σε διαδικασίες εκλογών. Έχουμε βγει στον δρόμο γα την έξοδο από την κρίση και αυτό το δρόμο πρέπει να τον διανύσουμε με επιτυχία. Δεν χρειάζονται εκλογές» απάντησε ο κ. Κουβέλης, σε ερώτηση για τα σενάρια περί πρόωρων εκλογών, μετά τη συνάντηση που είχε με τον υπουργό Μακεδονίας – Θράκης Θεόδωρο Καράογλου.[/quote_text]

Σε άλλη ερώτηση, αν υπάρχουν περιθώρια να συμφωνήσουν με τη Ν.Δ. στο θέμα του αντιρατσιστικού νομοσχεδίου, ο κ. Κουβέλης σημείωσε: «Πρέπει να βρεθεί ο κοινός τόπος. Και πρέπει να βρεθεί διότι το αντιρατσιστικό νομοσχέδιο είναι αναγκαίο να υπάρξει ως νομοθέτημα. Η δημοκρατία μας έχει ανοχή, αλλά ταυτόχρονα έχει και νόμους και οι νόμοι πρέπει να γίνονται σεβαστοί από όλους. Κυρίως πρέπει να γίνονται σεβαστοί από τους Έλληνες πολίτες. Αυτοί που θέλουν να εκφασίζουν την ελληνική κοινωνία, αυτοί που έχουν μισαλλόδοξο λόγο πρέπει να αντιμετωπιστούν στο πλαίσιο της νομικής πρόβλεψης και αυτή η νομική πρόβλεψη πρέπει να εξασφαλιστεί με ένα νομοθέτημα».