Το κόλπο είναι απλό και δοκιµασµένο για να µη λειτουργεί ο ανταγωνισµός.
Μεγάλες αλυσίδες λιανικής που διαθέτουν προϊόντα των ίδιων εταιρειών παίζουν τακτικά το παιχνίδι των προσφορών. Μόνο που στη συντριπτική πλειονότητα των περιπτώσεων αν κάποιος επιχειρήσει να συγκρίνει προϊόντα διαπιστώνει ότι δεν συγκρίνονται.
Παράδειγµα;
Θέλεις να αγοράσεις µια ηλεκτρική κουζίνα. Βλέπεις στο ένα πολυκατάστηµα 10 προσφορές (έτσι τις λένε). Πας στο άλλο για να συγκρίνεις και διαπιστώνεις ότι τα µοντέλα του ενός δεν ταυτίζονται µε του άλλου, ενώ υπάρχουν και τα περίφηµα αποκλειστικά µοντέλα του ενός και του άλλου. Έτσι δεν µπορεί να συγκριθεί απολύτως τίποτα.
Επί τη ευκαιρία µπορούν να εξηγήσουν το Media Markt και η Κωτσόβολος αν σε ορισµένες κατηγορίες έχουν ταύτιση µοντέλων (π.χ. ψυγεία, κουζίνες). Και αν δεν έχουν πώς συµβαίνει αυτό.
Η Επιτροπή Ανταγωνισµού µήπως προβληµατίζεται καθόλου ή θεωρεί ότι λειτουργεί ο ανταγωνισµός; Βέβαια µπορεί και να θεωρεί ότι δεν υπάρχει θέµα ανταγωνισµού αν όλα αυτά δεν γίνονται.
Όπως δημοσιεύτηκε στην στήλη Οικονο-λάτρης της «ΜΠΑΜ»