Στην αιχμή της στρατηγικής για την εστίαση στον πελάτη, το Contact Center της Interamerican τίμησε και φέτος την Εθνική Εβδομάδα Εξυπηρέτησης Πελατών.
Αυτή η αναφορά στον πελάτη έχει θεσμοθετηθεί κατά την πρώτη εβδομάδα του Οκτωβρίου ως μια υπενθύμιση της προτεραιότητας για τη συνεχή δημιουργία και απόδοση αξίας για τον πελάτη σε περισσότερες από 60 χώρες του κόσμου, σημειώνει η σχετική ανακοίνωση.
Η εταιρεία συμμετείχε για δεύτερη χρονιά στη γιορτή που οργάνωσε το Ελληνικό Ινστιτούτο Εξυπηρέτησης Πελατών, με σύνθημα «Στην Εξυπηρέτηση συνεχίζουμε ΜΑΖΙ», για να αναδείξει την αξία της Εξυπηρέτησης. Ήταν μια ευκαιρία, ταυτόχρονα, να επιβραβευθούν οι άνθρωποι που εργάζονται καθημερινά στην «πρώτη γραμμή» δίνοντας τον καλύτερό τους εαυτό, υπό συνθήκες συχνά δύσκολες – ιδιαίτερα κατά την περίοδο της πανδημίας, ώστε να έχουν μία θετική και συχνά ξεχωριστή εμπειρία οι πελάτες τους, όπως παρατηρεί η Αθανασία Δημητρέλη, επικεφαλής του Κέντρου Εξυπηρέτησης της εταιρείας.
Στην Interamerican, οι εργαζόμενοι του Contact Center υπηρετούν με ενσυναίσθηση, ως μια μοναδική περίπτωση, τον κάθε ασφαλισμένο. Το αποτέλεσμα ήταν, κατά το εννεάμηνο Ιανουαρίου – Σεπτεμβρίου, να εξυπηρετηθούν περισσότερες από 1.130.088 κλήσεις και αιτήματα, δηλαδή ημερησίως, κατά μέσοn όρο, 4.140 πελάτες! Ο δείκτης ποιοτικού ελέγχου NPS (Net Promoters Score), που αφορά κυρίως στην πρόθεση σύστασης της εταιρείας σε τρίτους, ξεπέρασε το ιδιαίτερα υψηλό όριο 70.
Όπως δημοσιεύτηκε στην ΜΠΑΜ που κυκλοφορεί