Η Πάολα μετά την αποχώρησή της, έστειλε δικό της άνθρωπο στο μαγαζί, ο οποίος πλήρωσε με δικά της χρήματα τις αμοιβές των 120 εργαζομένων για το Σάββατο και τις δύο εβδομάδες που θα ακολουθούσαν
Είθισται να λέμε για κάποιους καλλιτέχνες ότι όσο μεγαλώνουν ωριμάζουν σαν το παλιό καλό κρασί, μόνο που στην περίπτωση του Νότη Σφακιανάκη-ειδικά τα τελευταία χρόνια-κάτι τέτοιο δεν φαίνεται να ισχύει.
Η διάλυση του σχήματος με την Πάολα στο «Γκάζι» πιστώνεται σε πολύ μεγάλο βαθμό στον 60χρονο πλέον ερμηνευτή, ακόμη και από δικούς του ανθρώπους, που τον ζούνε χρόνια τώρα.
Η συνεργασία τους είχε από την αρχή προβλήματα λένε οι καλά γνωρίζοντες τα της υπόθεσης, με πρώτο θύμα τον Γιώργο Παπαδόπουλο, που αποχώρησε λίγα 24ωρα πριν ξεκινήσει το σχήμα. Αιτία; Η επιμονή του Νότη Σφακιανάκη να μειώσει το δεύτερο πρόγραμμά του-είχε διάρκεια είκοσι λεπτά- κατά πέντε ή δέκα λεπτά. Ο Παπαδόπουλος αρνήθηκε και έφυγε από το σχήμα ενώ «χρέωσε» στον Σφακιανάκη την κατ’ ουσία αποπομπή του, αφήνοντας έτσι την Πάολα μόνη της με τον κάποτε πολύ δημοφιλή ερμηνευτή, αφού η προσθήκη του Νίκου Βουρλιώτη πέρασε στα ψιλά. Ο Νότης πάντως είπε τότε στην Πάολα να προσθέσει τον χρόνο του Παπαδόπουλου στο δικό της πρόγραμμα, θέλοντας πιθανότατα να ηρεμήσει την κατάσταση, αφού ήδη είχε ένα πολύ μεγάλο πρώτο πρόγραμμα.
Για όσους τον γνωρίζουν καλά και τον έχουν ζήσει σε πρόβες ή στα καμαρίνια είναι πολύ απαιτητικός στις συνεργασίες του, απαιτώντας συγκεκριμένα πράγματα, ειδικά σε ό,τι αφορά τον ήχο του, αλλά και τον ήχο των άλλων τραγουδιστών που είναι μαζί του.
Ανέκαθεν στα μαγαζιά που εμφανιζόταν, ήθελε η μουσική να ακούγεται σε συγκεκριμένα ντεσιμπέλ, γι΄ αυτό και ζήτησε από την Πάολα ο ντράμερ της να παίξει με ηλεκτρονικά τύμπανα και όχι με φυσικά.
Το αίτημα του απορρίφθηκε από την Πάολα, η οποία είναι γνωστό ότι όταν βγαίνει στην πίστα θέλει η μπάντα της να ακούγεται δυνατά και όχι υποτονικά.
Ο επιχειρηματίας Ηλίας Μαροσούλης που έχει συνεργαστεί με τον Νότη πάρα πολλές φορές, ειδικά όταν ο ερμηνευτής βίωνε την τεράστια επιτυχία του, προσπάθησε να κρατήσει ρόλο ισορροπιστή, αλλά στήριξε την Πάολα, κατανοώντας την αναγκαιότητά της να εμφανιστεί όπως αυτή θέλει.
Από τις γκρίνιες στον καυγά της οργής
Παρά την τεράστια επιτυχία του σχήματος, ο Νότης φέρεται να γκρίνιαζε με το παραμικρό, ζώντας ουσιαστικά τα Σαββατοκύριακα στο μαγαζί.
Είχε μάλιστα δικό του διαμέρισμα με μπάνιο και κρεβατοκάμαρα πάνω από το νυχτερινό κέντρο, για να μην αναγκάζεται να επιστρέφει το πρωί στην βίλα που διαθέτει στην Βάρκιζα, οδηγώντας μια τόσο μεγάλη απόσταση.
Απόσταση-άλλου είδους όμως-είχε και με την Πάολα, η οποία όπως είναι γνωστό σε όλους, όταν τελειώνει το πρόγραμμά της υποδέχεται φίλους στο καμαρίνι της, υπογράφει αυτόγραφα σε θαυμαστές και κερνάει σφηνάκια την παρέα της ακούγοντας ξένη μουσική.
Ο Νότης παρά την αποδεδειγμένη αξία του και τους φανατικούς θαυμαστές-αυτούς που κάποτε κρέμαγαν πανό στα μαγαζιά που εμφανιζόταν-φέρεται να μην γνώρισε φέτος τις δόξες παρελθόντων ετών κι ας είναι η φωνή του, όπως την ακούς στα cd του.
Κι αυτό ίσως ήταν η αρχή του τέλους για την συνεργασία του με την Πάολα, που ξεκίνησε με γκρίνιες για μικροπράγματα και έφτασε στην οριστική ρήξη.
Μια ρήξη την οποία έβλεπαν να έρχεται ακόμη και κάποιοι από τους επί σειρά ετών συνεργάτες του, η οποία κορυφώθηκε το ξημέρωμα της προπερασμένης Κυριακής.
Τότε που ο τραγουδιστής έστειλε δικό του άνθρωπο στο καμαρίνι γης Πάολας επειδή τον ενοχλούσε η μουσική και δεν μπορούσε να κοιμηθεί στο καμαρίνι του, παρά το γεγονός ότι είχε τον δικό του χώρο πάνω από το μαγαζί.
Ο συνεργάτης του μετέφερε το αίτημα και η ερμηνεύτρια πήγε να το συζητήσει μαζί του, προκειμένου να λήξει το θέμα ήρεμα, μόνο που τελικά κάτι τέτοιο δεν έγινε ποτέ.
Οι πρώτες κουβέντες έριξαν λάδι στη φωτιά και ο Σφακιανάκης σύμφωνα με πολύ δικούς της ανθρώπους φέρεται να την έβρισε πολύ άσχημα, με εκφράσεις που όπως είπε σε φίλους πολύ στενός συνεργάτης της, την έκαναν να εκραγεί.
Η Πάολα του απάντησε με τις ίδιες εκφράσεις-είναι γνωστό ότι άμα «φορτώσει» δεν μασάει τα λόγια της-και έφυγε σε έξαλλη κατάσταση, κυρίως επειδή κάτι που της είπε αφορούσε πρόσωπο που λατρεύει.
Του απάντησε στον ίδιο τόνο για δικά του πρόσωπα και ήδη είχε πάρει την απόφαση να φύγει από το σχήμα, αφού πλέον δεν ήθελε να τον βλέπει μπροστά της.
Το τέλος και η κίνηση ανθρωπιάς
Παρά το γεγονός ότι ταξίδεψε στην Θεσσαλονίκη για να ηρεμήσει και να δει τους δικούς της ανθρώπους, ήταν αποφασισμένη να μην εμφανιστεί ούτε την περασμένη Παρασκευή στο μαγαζί.
Πείστηκε κυριολεκτικά την τελευταία στιγμή από τους συνεργάτες της, γιατί οι κρατήσεις στο κέντρο ήταν για δυο χιλιάδες άτομα, αλλά το έκανε με κρύα καρδιά, γιατί δεν ήθελε πλέον να συνυπάρχει με τον Νότη.
Όμως είχε πάρει πλέον την απόφαση να μην επιστρέψει το βράδυ του Σαββάτου και να αποχωρήσει οριστικά δύο εβδομάδες πριν το καθορισμένο τέλος των εμφανίσεων της.
Μετά την ανακοίνωση που εξέδωσε έστειλε δικό της άνθρωπο νωρίς το βράδυ στο μαγαζί, ο οποίος πλήρωσε με δικά της χρήματα τις αμοιβές των εκατόν είκοσι εργαζομένων της επιχείρησης για το συγκεκριμένο Σάββατο και τις δύο εβδομάδες που θα ακολουθούσαν.
Μια κίνηση η οποία σχολιάσθηκε με πολύ θετικά λόγια, την ίδια στιγμή που ο Νότης Σφακιανάκης επέλεξε να μην δημοσιοποιήσει τις όποιες σκέψεις του για το πρόωρο τέλος της συνεργασίας του με την δημοφιλή ερμηνεύτρια.
Κουβαλώντας από την αρχή της διαδρομής του έναν ιδιότυπο χαρακτήρα ο άνθρωπος που ευτύχησε να ερμηνεύσει πολλά καταπληκτικά τραγούδια, κατάφερε λένε πολλοί να συζητιέται πάλι, αλλά για τους λάθους λόγους.
Αυτούς που τον έφεραν για άλλη μια φορά στο να θεωρείται υπεύθυνος για το τέλος ενός σχήματος που πήγαινε πολύ καλά, ίσως επειδή πλέον δεν μπορεί ή δεν θέλει να συμβιβαστεί με την ιδέα ότι δεν είναι πλέον στην κορυφή.
Μετά τα όσα έχει πει στις κατά καιρούς συνεντεύξεις του για τον Ρέμο, τον Παντελίδη, και τόσους άλλους μάλλον δεν θέλει να καταλάβει ότι η νύχτα-αργά ή γρήγορα-δεν συγχωρεί αλαζονικές συμπεριφορές, το ίδιο και οι πιο φανατικοί θαυμαστές.
Δεν είναι καθόλου τυχαίο ότι τα τελευταία χρόνια, ο Σφακιανάκης δυσκολεύεται να βρει παρτενέρ, αφού οι πιο πολλοί του λένε «ευχαριστώ αλλά δεν».
Αφήνουν έτσι τον άνθρωπο που κάποτε κυριαρχούσε, να ψάχνει μέχρι την τελευταία στιγμή, αυτόν ή αυτή που θα ανεχθεί άλλη μια σεζόν αυτά που απαιτεί στην δύση πλέον μιας πολύ μεγάλης καριέρας.