Παρασκευή 15 Νοεμβρίου 2024

Παρουσίαση Ferrari Roma Spider – Πρώτη του είδους μετά το 1969!

Παρουσίαση Ferrari Roma Spider – Πρώτη του είδους μετά το 1969!. Στις 16 Μαρτίου η Ferrari παρουσίασε ένα roadster (spider) μοντέλο της πανέμορφης Roma.

Στο βολάν ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΘΑΝΑΣΙΟΥ

Οι spider εκδόσεις δεν έλειψαν σχεδόν ποτέ από τις Ferrari με τη κλασική διάταξη κινητήρας εμπρός – κίνηση πίσω. Και σήμερα έχουμε έναν ακόμη εκπρόσωπο της οικογένειας αυτής.

Μεγάλη του καινοτομία; Έχει κουκούλα και όχι hard top, για πρώτη φορά σε αυτοκίνητο με κινητήρα εμπρός, μετά την 365 GTS4 του 1969.

Η κουκούλα διατίθεται σε διάφορους συνδυασμούς χρωμάτων και υφασμάτων και μπορεί να ανοίξει και να κλείσει μέσα σε 13 και κάτι δευτερόλεπτα σε ταχύτητες μέχρι και τα 60 χ.α.ω.!

Πατενταρισμένη είναι και η προστασία από τον αέρα για τους δύο επιβάτες που είναι ενσωματωμένη στα καθίσματα.

Η Roma Spider βασίζεται τυπικά αλλά και ουσιαστικά στη Roma Coupe, τόσο εμφανισιακά όσο και στα μηχανικά μέρη.

Φορά έναν V8 κινητήρα 3.855 κ.εκ., με διπλό turbo που αποδίδει 620 ολόκληρους ίππους στις 7.555 σ.α.λ!

Το 80% της ροπής είναι διαθέσιμο μόλις από τις 1.900 σ.α.λ.

Το κιβώτιο είναι τύπου F1, 8 σχέσεων, με paddles πάνω στο τιμόνι για τις αλλαγές ταχυτήτων. Το περίεργο βρίσκεται στον ιδιαίτερο επιλογέα στην κεντρική κονσόλα, από όπου μπορεί επίσης να επιλεγεί μία σχέση, σύμφωνα με την εταιρεία.

Σασί

Το σασί είναι αλουμινένιο (!), με αποτέλεσμα να είναι ταυτόχρονα ιδιαίτερα άκαμπτο λόγω του πάχους του μετάλλου που χρησιμοποιείται αλλά και ελαφρύ, εξασφαλίζοντας υψηλές επιδόσεις στη Spider.

Παρά την κουκούλα, η Spider έχει downforce και drag αντίστοιχες της Coupe έκδοσης.

Έχουν χρησιμοποιηθεί λύσεις από την εμπειρία της φίρμας στην F1 και μία κινούμενη αεροτομή.

Σε σύνολο η οπισθέλκουσα είναι μόλις 4% μεγαλύτερη στα 250 χ.α.ω.!

Στο επίπεδο της δυναμικής οδήγησης, το Side Slip Control System (SSC), έκδοση 6.0, επιτρέπει στον οδηγό να απολαμβάνει την οδήγηση με τη μέγιστη δυνατή ασφάλεια, αλλά ταυτόχρονα να χρησιμοποιεί το αυτοκίνητο σε πίστα, με τη μερική απενεργοποίηση του συστήματος.

Όπως υπονοεί και το όνομα του συστήματος, επιτρέπει ακόμη και την πλαγιολίσθηση της Spider για το μέγιστο της απόλαυσης.

Ευτυχώς μετά το πισωγύρισμα της Κομισιόν στο θέμα των θερμικών κινητήρων, θα συνεχίσουμε να βλέπουμε ονειρικά αυτοκίνητα να παρουσιάζονται και να παράγονται.

Με άλλα λόγια, θα συνεχίσουμε να ονειρευόμαστε…

spider spider spider

Όπως δημοσιεύθηκε στην εφημερίδα «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

Νέος ΚΟΚ – Επικίνδυνη οδήγηση: Μέχρι και ισόβια για υπέρβαση ορίου ταχύτητας και οδήγηση στην Λ.Ε.Α.

Δοκιμή Citroën C5 AirCross SUV: Άνετο, σύγχρονο και επίκαιρο…

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ