Σε μερικές ημέρες θα γνωρίζουν όλοι που ακριβώς διοχετεύτηκαν τα κονδύλια για την καμπάνια “Μένουμε Σπίτι” κατά του κορωνοϊού, όπως ανέφερε χαρακτηριστικά ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, Στέλιος Πέτσας.
Ο κυβερνητικός εκπρόσωπος, μιλώντας στον ΣΚΑΪ, επεσήμανε ότι – όπως είχε προαναγγείλει από τις 10 Απριλίου στην Επιτροπή Θεσμών και Διαφάνειας της Βουλής, όταν ολοκληρωθεί η διαδικασία θα δοθεί η λίστα και τα ποσά.«Είναι θέμα λίγων ημερών να δημοσιοποιηθεί η λίστα με τα Μέσα και τα ποσά με πλήρη διαφάνεια. Ο ποιοτικός και ποσοτικός έλεγχος έχει ολοκληρωθεί, έχουν αποσταλεί τα στοιχεία στο υπουργείο Οικονομικών, έχουν ολοκληρωθεί οι πληρωμές. Όταν μου πουν από το ΥΠΟΙΚ θα τη δώσω στη δημοσιότητα», ανέφερε χαρακτηριστικά ο κ. Πέτσας.
Ως προς τις επικρίσεις ότι δόθηκαν λεφτά ακόμη και σε υπό κατασκευή sites, ο κυβερνητικός εκπρόσωπος διευκρίνισε: «Η καμπάνια προχώρησε μέσσ από έναν ανάδοχο, ο οποίος είχε την δυνατότητα και την τεχνογνωσία να το κάνει αυτό, έχοντας στο μυαλό του και στη σύμβαση ανάθεσης, συγκεκριμένα κριτήρια. Ήταν 1.232 μέσα που συμμετείχαν στην καμπάνια αυτή σε όλη την Ελλάδα από όλες τις κατηγορίες των Μέσων, επομένως ήταν ένα τεράστιο εγχείρημα. Όταν θα βγουν τα στοιχεία, θα κρίνετε εσείς και όπως με ρωτάτε αν υπήρχαν αστοχίες να ρωτήσετε εκείνους που δημοσιοποιούσαν αυθαίρετα στοιχεία και ποσά τι θα έχουν να πουν».
Όταν του επισημάνθηκε ότι υπάρχουν αντιδράσεις και μεταξύ του δημοσιογραφικού κόσμου, ο κ. Πέτσας είπε: «Θα μου επιτρέψετε να πω ότι αυτό είναι ένα κατάντημα μεταξύ δημοσιογράφων, να θεωρούν τη διαφήμιση χρηματισμό. Η διαφήμιση είναι άλλο πράγμα».
ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ
Προσωρινές συντάξεις: Σε ποιές αυξάνεται η προκαταβολή και σε τι ποσοστό
Τι απάντα η Alpha Bank για την αναίτια αποστολή sms σε πελάτες