Δευτέρα 4 Νοεμβρίου 2024

Tζ. Μπαλατσινού: Ποιος εκμεταλλεύεται το Jenny.gr

Σάλος προκλήθηκε για τη διαδικτυακή καμπάνια “Μένουμε Σπίτι” και τη διαφήμιση την οποία φέρεται να έλαβε η σύζυγος του υπουργού Υγείας, Βασίλη Κικίλια, Τζένη Μπαλατσινού για την ιστοσελίδα www.jenny.gr. Tην είδηση δημοσίευσε μαζί με ένα ρεπορτάζ του Νίκου Σπυρόπουλου η ιστοσελίδα documentonews.gr, σε ένα ρεπορτάζ το οποίο πάντως και ο πλέον αδαής αντιλαμβάνεται ότι βρίθει ανακριβειών.

Είναι ενδεικτικό ότι ο συντάκτης χρησιμοποίησε ως μέσο μέτρησης της δυναμικότητας διάφορων σάιτ όχι τη διεθνώς αναγνωρισμένη ιστοσελίδα alexa αλλά τη similarweb. Ποια είναι η similarweb; Μια εταιρεία η οποία έχει φτιάξει ένα ανταγωνιστικό service και έχει δημιουργήσει ένα δικό της σύστημα κατάταξης των ιστοσελίδων βάσει δεδομένων που οι ίδιοι συλλέγουν!

Πέραν του ότι ακόμη και ένας αρχάριος τεχνικός υπολογιστών γνωρίζει ότι το similarweb μπορεί εύκολα να χειραγωγηθεί και να αυξηθεί με τεχνητό (και πληρωμένο τρόπο) η επισκεψιμότητα και την θέση κατάταξης αγοράζοντας τις σχετικές υπηρεσίες όπως το www.fiverr.com,  η ενδελεχής έρευνα του δημοσιογράφου ήταν τόσο έγκυρη ώστε παρουσίασε το eReportaz με στοιχεία Φεβρουαρίου και όχι Μαρτίου! Αλλά γι αυτό το θέμα θα επανέλθουμε.

Ας επιστρέψουμε τώρα στο θέμα το οποίο ανέκυψε με την κα Μπαλατσινού και την παρέμβαση ακόμη και του πρώην δημοσιογράφου Στέλιου Κούλογλου. H σύζυγος του υπουργού Υγείας σε ανακοίνωσή της ανέφερε ότι εδώ και ένα χρόνο δεν της ανήκει ιδιοκτησιακά η ιστοσελίδα.

Σε σχετική ανακοίνωση προχώρησε και η εταιρεία KOOLWORKS AE για την οποία πάντως δεν υπάρχουν αρκετά στοιχεία στο διαδίκτυο. Εκείνο πάντως που προκύπτει είναι ότι την ιστοσελίδα jenny.gr εκμεταλλεύεται η εταιρεία Liquid Media του επιχειρηματία Ροδόλφου Οντόνι.

 

ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ