Λιγότερες απο 10 ημέρες μένουν μέχρι την κρίσιμη εκλογική αναμέτρηση της 25ης Ιανουαρίου και οι πολιτικοί αρχηγοί προσπαθούν με κάθε τρόπο να πείσουν τους ψηφοφόρους αξίζουν να τους “σταυρώσουν”. Ο Αλέξης Τσίπρας, προχθές το απόγευμα, σε μία εφ΄όλης της ύλης συνέντευξη απάντησε και σε ερωτήσεις χρηστών του Twitter. Σε μεγάλη «διαδικτυακή» έρευνα που διεξήχθη, το πλήθος των αναφορών, στα social media για το #asktsipras, ήταν «αρνητικό». Μάλιστα το διαδίκτυο πήρε «φωτιά» από χιουμοριστικές ερωτήσεις των χρηστών προς τον Αλέξη Τσίπρα.
Συγκεκριμένα, σύμφωνα με την πρωτοποριακή έρευνα που πραγματοποιήθηκε από την εταιρεία ismood (www.ismood.com) και δημοσιεύει το ereportaz.gr και το ekloges tv, σε δείγμα 28.824 αναφορών σε social media, blogs και news portals για το #asktsipras και τις ερωτήσεις που έκαναν οι χρήστες του διαδικτύου στον Αλέξη Τσίπρα το κεντρικό συναίσθημα που εξήχθη είναι «Αρνητικό» στην πλειονότητα κατά 65%, «ουδέτερο» κατά 31% και «θετικό» κατά 4%. Απο το σύνολο των ερωτήσεων, το 77% ήταν «χιουμοριστικές» ενώ οι «σοβαρές» 23%.
Που επικεντρώθηκε το κοινό και πως σχολίασε:
Σύμφωνα με το παρακάτω γράφημα, οι περισσότερες ερωτήσεις που έγιναν στον Αλέξη Τσίπρα, μέσω των social media και to #asktsipras είχαν σατιρική διάθεση με πολλές απο αυτές να αφορούν στις γνώσεις αγγλικών του. Απο τις σοβαρές ερωτήσεις που έγιναν αφορούσαν σττις αλλαγές που θα κάνει το κόμμα της Κουμουνδούρου αν εκλεγεί, στο φορολογικό σύστημα, στην Παιδεία και την Υγεία.
Ποια είναι η μέθοδος αυτής της πρωτοπoριακής έρευνας
Συγκεκριμένα, μέσω της συλλογής δεδομένων από Facebook, Twitter, YouTube, Blogs, Forums και στην παρακολούθηση του “τι λένε” οι χρήστες για συγκεκριμένα brands, τις αντιδράσεις τους σε προωθητικές καμπάνιες, τα προβλήματα που αντιμετωπίζουν κατά την χρήση διάφορων προϊόντων και υπηρεσιών και γενικά τι τους προκαλεί ενδιαφέρον και τι όχι, εξάγονται ενδιαφέροντα συμπεράσματα.