Το 2007 η Volkswagen είχε παρουσιάσει στην Έκθεση Αυτοκινήτου της Φρανκφούρτης το ανατρεπτικό για την εποχή του Tiguan, το οποίο διέθετε για πρώτη φορά στην κατηγορία 1.4 TSI κινητήρα, όταν όλα τα άλλα είχαν 2λιτρους και άνω ατμοσφαιρικούς κινητήρες. Παράλληλα στην χώρα μας κόστιζε περίπου 3.000 ευρώ λιγότερο από τον ανταγωνισμό και σε συνδυασμό με τα πολύ χαμηλότερα τέλη κυκλοφορίας και τεκμήριο έγινε γρήγορα δημοφιλές.
Το δεύτερης γενιάς Tiguan που έκανε πρεμιέρα στην περασμένη Έκθεση Παρισιού τον Σεπτέμβριο είναι εξολοκλήρου νέο, καθώς βασίζεται στην πλατφόρμα MQB. Σχεδιαστικά παρουσιάζεται αρκετά πιο ενδιαφέρον τόσο εξωτερικά όσο και στο εσωτερικό, όπου παράλληλα διαθέτει ακόμα μεγαλύτερους χώρους για επιβάτες και αποσκευές (615 λίτρα).
Αντίστοιχο επίπεδο βελτίωσης εμφανίζει και η οικονομία στην κατανάλωση των κινητήρων. Το αυτοκίνητο προσφέρεται με 8 επιλογές κινητήρων βενζίνης και diesel, με ισχύ που κυμαίνεται από 115PS μέχρι 240PS. Οι κινητήρες είναι πιο ισχυροί, και παράλληλα 24% πιο οικονομικοί σε σύγκριση με τους αντίστοιχους των προηγούμενων μοντέλων.
Ανάλογα με τον κινητήρα, προσφέρεται η τετρακίνηση 4Motion καθώς και αυτόματο κιβώτιο διπλού συμπλέκτη DSG 6 ή 7 σχέσεων. Με τη χρήση του νέου συστήματος οδηγικών προφίλ «4Motion Active Control», γίνεται ακόμα πιο εύκολη η προσαρμογή της 4κίνησης σε κάθε κατάσταση οδήγησης. Χάρη στη σχεδίαση του συστήματος μετάδοσης, το Tiguan έχει τη δυνατότητα έλξης τρέιλερ βάρους μέχρι 2.500 κιλών.
Το Νέο Tiguan αναμένεται στην ελληνική αγορά τον Μάιο του 2016.
ΠΗΓΗ : autogreeknews.gr