Δευτέρα 25 Νοεμβρίου 2024

«Πουλάει» εντός και εκτός ο Σαράντης

Παρά την επέλαση του κορωνοϊού, ο Όμιλος Σαράντης, με έδρα το Μαρούσι, ακολούθησε σταθερά το στρατηγικό σχέδιο επέκτασής του, δημιουργώντας κερδοφόρα ανάπτυξη και πρόσθετη αξία στους μετόχους του, σύμφωνα με τις δεσμεύσεις του. Ενέταξε, μάλιστα, στο οπλοστάσιο ένα ηλεκτρονικό κατάστημα ομορφιάς που δεν πέρασε απαρατήρητο εν μέσω καραντίνας. Οι πωλήσεις του Ομίλου κατά το 2020 ανήλθαν σε 393.380.000 ευρώ από 370.070.000 ευρω το 2019, αυξημένες κατά 6,30%. Η Ελλάδα παρουσίασε πωλήσεις ύψους 13.050.000 ευρώ κατά το 2020 συγκριτικά με 126.210.000 ευρώ το 2019, αυξημένες κατά 7,80%.

Οι Ξένες Χώρες, σημείωσαν άνοδο πωλήσεων κατά 5,52% και διαμορφώθηκαν σε 257.330.000 ευρώ το 2020 από 243.860.000 ευρώ το 2019. Κατά το 2020, ο Όμιλος σημείωσε άλλο ένα ρεκόρ δεκαετίας στο περιθώριο EBITDA, φτάνοντας το 15,94%, διατηρώντας την αναπτυξιακή πορεία στις πωλήσεις που εμφάνισαν άνοδο κατά 6,3% σε σύγκριση με το προηγούμενο έτος.

Το γεγονός αυτό αντανακλά την προσαρμοστικότητα και την ανθεκτικότητα του επιχειρηματικού μοντέλου του Ομίλου, την προϊοντική και γεωγραφική του διαφοροποίηση, όπως και την ικανότητα του να ανταποκρίνεται άμεσα στις δυσχερείς συνθήκες που δημιουργήθηκαν από την πανδημία της Covid-19.

Όπως δημοσιεύτηκε στη «ΜΠΑΜ» που κυκλοφορεί



ΣΧΕΤΙΚΑ

eXclusive

spot_img

eTop

ΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ